Jumbo: Μειωμένες κατά 3% οι πωλήσεις στην Κύπρο

Η ολοκλήρωση του πρώτου εξαμήνου της νέας οικονομικής χρήσης, βρίσκει τον Όμιλο JUMBO οικονομικά ισχυρό, με θετικό πρόσημο στις πωλήσεις αλλά μέσα σ’ ένα αβέβαιο και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, τόσο από υγειονομικής πλευράς, όσο και από την πλευρά οικονομικών συγκυριών και νέων κοστολογικών δεδομένων.

Συνολικά, οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo, για τον μήνα Ιούνιο 2021, κυμάνθηκαν στα περσινά επίπεδα. Σαν αποτέλεσμα, οι συνολικές πωλήσεις για τον Όμιλο κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Ιούνιος 2021), ήταν αυξημένες κατά +12,6% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Πιο συγκεκριμένα:

Ελλάδα:

Tον Ιούνιο του 2021, συνέχισαν να λειτουργούν όλα τα φυσικά καταστήματα του Ομίλου στην Ελλάδα, με περιορισμούς ως προς τον αριθμό των επιτρεπόμενων πελατών παρουσιάζοντας αύξηση μαζί με το ηλεκτρονικό κατάστημα κατά περίπου +4% σε σχέση με τον Ιούνιο του 2020.

Ωστόσο, ο συνειδητός και ελεγχόμενος περιορισμός των εξαγωγών εμπορευμάτων της εταιρείας προς τις 6 χώρες που ο Όμιλος έχει παρουσία μέσω συνεργασιών (Αλβανία, Κόσσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία και Μαυροβούνιο), οδήγησε τις καθαρές πωλήσεις της μητρικήςεταιρείαςκατά τον Ιούνιο του 2021 -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- να παρουσιάσουν τελικά μικρή αύξηση κατά +1% περίπου, σε σχέση με τον Ιούνιο του 2020.

Συνολικά, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- για το πρώτο εξάμηνο του έτους (Ιανουάριος-Ιούνιος 2021) είναι αυξημένεςκατά +4% περίπουσε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Κύπρος:

Όλα τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν με περιορισμό στον αριθμό των επιτρεπόμενων πελατών εντός των καταστημάτων. Oι πωλήσεις κατά τον Ιούνιο του 2021 ήταν μειωμένες κατά -3% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Κατά συνέπεια οι πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021 να είναι αυξημένες +16% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό εξάμηνο.

Βουλγαρία:

Τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν με περιορισμό στον αριθμό των επιτρεπόμενων πελατών εντός των καταστημάτων. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +5% περίπου τον Ιούνιο του 2021, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Κατά συνέπεια οι πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021 να είναι αυξημένες +18% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό εξάμηνο.

Ρουμανία:

Τον Ιούνιο συνέχισαν να λειτουργούν όλα τα καταστήματα Jumbo στη χώρα. Οι πωλήσεις του δικτύου ήταν μειωμένες κατά -4% περίπου τον Ιούνιο του 2021, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Οι πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021 ήταν αυξημένες κατά +35% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό εξάμηνο.

Οι πρωτόγνωρες αυτές συνθήκες δημιουργούν την ανάγκη μιας νέας αναγκαστικής στρατηγικής στον τομέα των προμηθειών και του σχεδιασμού λειτουργίας νέων καταστημάτων.

* Οι πρωτόγνωρες αυτές συνθήκες δημιουργούν την ανάγκη μιας νέας αναγκαστικής στρατηγικής στον τομέα των προμηθειών και του σχεδιασμού λειτουργίας νέων καταστημάτων.

Ωστόσο η φιλοσοφία των Jumbo παραμένει ίδια και η διοίκηση της εταιρείας παραμένει πιστή στην πολιτική της για διανομή μερίσματος κάθε χρόνο παρά τις δύσκολες συγκυρίες.

Όπως έχει ανακοινωθεί, η Εταιρεία θα προχωρήσει για το 2021 σε έκτακτη χρηματική διανομή από φορολογηθέντα και μη διανεμηθέντα κέρδη της εταιρικής χρήσης 2020 που ισοδυναμεί με μεικτό ποσό 0,47 ευρώ ανά μετοχή, δηλαδή ποσό ίσο με το μέρισμα που διανεμήθηκε για τη 12μηνη χρήση που έληξε την 30.06.2019.

Ως ημερομηνία αποκοπής έκτακτης χρηματικής διανομής έχει οριστεί η 20.07.2021 και η καταβολή θα ξεκινήσει στις 26 Ιουλίου 2021.

Πηγή: NewMoney.gr

Δειτε Επισης

Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές το Πάσχα, αλλά όχι σε άλλα καταστήματα λιανικής
Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές