Πώς η σχέση πελάτη-agency μετεξελίχθηκε σε love story

H επικοινωνία και προώθηση της εικόνας και των αξιών του brand επιβάλλει την οικοδόμηση σωστής σχέσης μεταξύ του οργανισμού που αντιπροσωπεύει το brand και του διαφημιστικού γραφείου το οποίο καλείται να καταρτίσει την εκστρατεία επικοινωνίας και προώθησης του brand.

Τα μυστικά της μεταξύ τους σχέσης που στο πέρασμα του χρόνου έχει αναπτυχθεί σε love story, μοιράστηκαν ενώπιον του 8ου Advertising, Marketing & Communication Conference οι Λούκας Γρηγοράς, Managing Creative Director της Partners VMLY&R Cyprus μαζί και Χρύσω Πουλλικκά, Brand & Communication Manager της EuroLife & Γενικές Ασφάλειες Κύπρου στο πλαίσιο συζήτησης με συντονίστρια την Media Manager της ΙΜΗ, Έλενα Λεοντίου.

Αναδιπλώνοντας την πορεία της σχέσης τους η οποία χρονολογείται εδώ και 20 χρόνια, η κ. Πουλλικά σημείωσε πως υπάρχει μια υγιής σχέση με το διαφημιστικό γραφείο, υπογραμμίζοντας πως το σημαντικό δεν είναι πόσα χρόνια συνεργάζεσαι με ένα γραφείο αλλά το γεγονός ότι το διαφημιστικό μπορεί να αντιληφθεί τα business insides του οργανισμού ώστε αυτά να κοινοποιηθούν προς τα έξω, να υπάρχει καθημερινή επικοινωνία. Τόνισε πως είναι τα μικρά και καθημερινά πράγματα που δένουν την σχέση του διαφημιστικού γραφείου με την εταιρεία.

Από την πλευρά του ο κ. Γρηγοράς υπογράμμισε πως το σημαντικό συστατικό στοιχείο είναι να υπάρχει χημεία και αλληλοσεβασμός. Μέσα από τη μακροχρόνια σχέση, υπάρχουν διαπιστώσεις για το power games που υπάρχουν μεταξύ των ανθρώπων στον οργανισμό, αλλά θα πρέπει να αντιληφθούν ότι αυτά τα παιχνίδια λειτουργούν εις βάρος του brand. Τόνισε πως οι πελάτες θα πρέπει να μάθουν να εμπιστεύονται τα γραφεία τους, να μην τους λένε τι θα κάνουν και τι δεν θα πρέπει να κάνουν, αλλά  να αφήσουν τα γραφεία να κάνουν τη δουλειά τους και μετά να συζητήσουν. Διευκρίνισε πως θα πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός των ρόλων μεταξύ της σχέσης διαφημιστικού-πελάτη.

Σε ό,τι αφορά τους στενούς δεσμούς που έχουν αναπτυχθεί μεταξύ των δύο, η κ. Πουλλικκά σημείωσε πως πριν από 20 χρόνια και οι δύο πλευρές ήταν σχετικά φρέσκες στην αγορά, ξεκινούσαν μαζί την πορεία τους και είχαν κοινό στόχο για το πώς να περάσουν στο μυαλό του πελάτη την EuroLife ως την πρώτη επιλογή.

Η διατήρηση της καλής σχέση, σύμφωνα με τον κ. Γρηγορά βασίζεται στο γεγονός πως και οι δύο πλευρές αποτελούν ανήσυχα πνεύματα και θέλουν καθημερινά να σκέφτονται για το επόμενα σχέδια ώστε να είναι ένα βήμα μπροστά, ενώ καμία από τις δύο πλευρές δεν εφησυχάζεται.

Αναφορικά με το χτίσιμο του brand και ειδικότερα για την EuroLife, το οποίο εμπερικλείει οικονομικές πτυχές και συναισθηματικές αξίες, η κ. Πουλλικά σημείωσε πως δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση καθώς οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι intangible και σχετίζονται με την εμπιστοσύνη, «πουλούμε κάτι που ο πελάτης θα δει απόδοση για την επένδυση του σε αρκετά χρόνια μετά».

Σε ό,τι αφορά την επίλυση διαφορών και διαφωνιών ο κ. Γρηγοράς σημείωσε μέσα από την συζήτηση και την επιχειρηματολογία επιλύονται οι διαφορές και οι διαφωνίες.

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας