Powered by

Ελάχιστοι Βρετανοί και Γερμανοί σκέφτονται να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο

Το 2021 είναι μια ιδιαίτερη χρονιά για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες προσπαθούν να καλύψουν το χαμένο έδαφος από τις περσινές μειωμένες πωλήσεις που πραγματοποίησαν εν μέσω πανδημίας.

Στις δύο μεγάλες αγορές της Ευρώπης, την Μ. Βρετανία και την Γερμανία, τους τελευταίους μήνες υπάρχει ενδιαφέρον για αγορά νέου αυτοκινήτου. Σύμφωνα με έρευνα που έκανε το yougov, τους επόμενους 12 μήνες σκοπεύει να αγοράσει νέο αυτοκίνητο το 5% των Βρετανών και το 9% των Γερμανών. Αναλυτές εκτιμούν ότι η αγορά κινείται σε φυσιολογικά επίπεδα και η μεγάλη άνοδος στις πωλήσεις τους τελευταίους μήνες αποτελεί φυσικό επακόλουθο του περιορισμού των πωλήσεων που είχε σημειωθεί στο lockdown.

Ωστόσο συνεχίζουν να προβληματίζουν τους επικεφαλής των αυτοκινητοβιομηχανιών οι μειωμένες παραγωγές λόγω της έλλειψης των ημιαγωγών, αλλά και της τάσης για το πως θα κινηθεί η αγορά την επόμενη μέρα της πανδημίας.

Ανάλογες είναι και οι πωλήσεις των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Στην Μ. Βρετανία το 8% σκέφτεται να αγοράσει μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και στην Γερμανία το αντίστοιχο ποσοστό αγγίζει το 7%. Δεν θα πρέπει να παραλείψουμε το γεγονός ότι για τους Βρετανούς υπάρχει μεγάλη συγκράτηση ως προς την αγορά αυτοκινήτων, η οποία οφείλεται κυρίως στο brexit.

Από την άλλη περίπου το 16% των Βρετανών σχεδιάζει να αλλάξει πάροχο ασφάλισης αυτοκινήτου τον επόμενο χρόνο, σε σύγκριση με το 8% των Γερμανών. Το μεγάλο ποσοστό των Βρετανών εξηγείται λόγω της ευκολίας στην αλλαγή ασφάλισης αυτοκινήτου σε σύγκριση με άλλες αγορές.

Η αγορά χρηματοδοτικής μίσθωσης και χρηματοδότησης αυτοκινήτων διαφέρει από αγορά σε αγορά. Λιγότεροι από ένας στους δέκα οδηγούς σκοπεύουν να μισθώσουν ένα αυτοκίνητο τον επόμενο χρόνο σε ολόκληρο τον κόσμο. Στις ΗΠΑ η τάση αυτή βρίσκεται στο 6%, ενώ η ζήτηση για μισθωμένο όχημα στην Μ. Βρετανία και στην Γερμανία βρίσκεται στο 4%.

Ωστόσο, αν εξετάζουμε το ιστορικό αγορών στην Μ. Βρετανία, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η χρηματοδοτική μίσθωση δεν είναι μια δημοφιλής τρέχουσα επιλογή. Οι μισοί οδηγοί (49%) αγόρασαν το προηγούμενο διάστημα τα αυτοκίνητά τους με μετρητά, ένας στους πέντε (20%) χρησιμοποίησε χρηματοδότηση από έμπορους, το 14% έκαναν συναλλαγές με το παλιό τους αυτοκίνητο και συμπλήρωσαν χρήματα εφόσον χρειάστηκε, ενώ το 9% πήρε προσωπικό δάνειο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δειτε Επισης

Ο Moody's διατήρησε στην Baa3 την Ιταλία-Αναβάθμισε σε θετική την προοπτική
ΕΚΤ: Η ξηρασία απειλεί έως το 15% της παραγωγής στην ευρωζώνη
Κοντά στο να ξεπεράσει ένα σημαντικό εμπόδιο και σε τροχιά ένταξης στη ζώνη του ευρώ η Βουλγαρία
Το στοίχημα των $10 δισ. στο deal Chevron–Hess και η «τρικλοποδιά» της Exxon
Προσφεύγει στη Δικαιοσύνη κατά της κυβέρνησης Τραμπ για την απαγόρευση εγγραφής ξένων φοιτητών το Χάρβαρντ
Τραμπ: Αδιέξοδες οι συζητήσεις με Ε.Ε.-Άμεσοι δασμοί 50%, σε ισχύ από 1η Ιουνίου
ΕΚΤ: Η επιβράδυνση στους μισθούς στηρίζει τις προβλέψεις για νέα μείωση στα επιτόκια
Σε νέο ιστορικό υψηλό το bitcoin-Άγγιξε τα 112.000 δολάρια
Έκθεση HSBC: Οι αμερικανικές εταιρείες πλήττονται περισσότερο από τους δασμούς Τραμπ
Ιαπωνία: Σε υψηλό 28 μηνών ο δομικός πληθωρισμός