Το ευρωπαϊκό δίκτυο κέντρων καταναλωτών ανάκτησε €4 εκατ. για ακυρώσεις
17:32 - 07 Μαΐου 2021
Από τον Μάρτιο του 2020 έως τον Μάρτιο του 2021, το ευρωπαϊκό δίκτυο κέντρων καταναλωτών παρενέβη για να βοηθήσει τους καταναλωτές σε 8.000 περιπτώσεις που σχετίζονται με τον COVID-19, στις οποίες οι έμποροι δεν είχαν απαντήσει στους καταναλωτές που ζητούσαν επανόρθωση, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η Κομισιόν.
Σύμφωνα με την Κομισιόν, το 68% των περιπτώσεων η όποια διένεξη επιλύθηκε με επιτυχία, με αποτέλεσμα επιστροφή χρημάτων άνω των 4 εκατομμυρίων ευρώ για τους καταναλωτές για υπηρεσίες που ακυρώθηκαν, ήταν απρόσιτες ή αγαθά που δεν παραδόθηκαν.
Την ίδια περίοδο, το δίκτυο καταναλωτών έλαβε 44% περισσότερες αιτήσεις για πληροφορίες από ό, τι το προηγούμενο έτος. 70.000 ερωτήσεις σχετίζονται άμεσα με τις συνέπειες της COVID-19. Το 93% των ερωτήσεων αφορούσε τον τουρισμό, το 45% για τα δικαιώματα των επιβατών αεροσκαφών, το 21% για καταλύματα και το 17% για τις οργανωμένες διακοπές.
Το ευρωπαϊκό δίκτυο κέντρων καταναλωτών (ECC-Net) ιδρύθηκε το 2005 και συγχρηματοδοτείται από την Κομισιόν και τα κράτη μέλη. Απασχολεί περίπου 150 νομικούς σε 29 ευρωπαϊκές χώρες που ενημερώνουν τους καταναλωτές σχετικά με τα δικαιώματά τους στη μητρική τους γλώσσα και τους βοηθούν να επιλύσουν μια διαφωνία με πωλητές που έχουν έδρα σε άλλη χώρα της ΕΕ, καθώς και την Ισλανδία και τη Νορβηγία.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ