Β. Μόσχος: Η τεχνολογία έχει επανεφεύρει τα business models
12:03 - 28 Μαΐου 2021
Τα πράγματα αλλάζουν και η τεχνολογία τα έχει κάνει να αλλάζουν πιο γρήγορα, ενώ παράλληλα ο πληθυσμός του πλανήτη μας αυξάνεται συνεχώς με 2 δις να προστίθενται στον παγκόσμιο πληθυσμό τα επόμενα 40 χρόνια. Αυτό ανέφερε ο Βαγγέλης Μόσχος, Country Sales Manager της Coca-Cola HBC μιλώντας ενώπιον του συνεδρίου «Αναπτύσσοντας τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις».
Ο κ. Μόσχος επισήμανε πως τo trend είναι η τεχνολογία, με την υπολογιστική δύναμη των ηλεκτρονικών υπολογιστών να αυξάνεται συνεχώς. Μέσω της τεχνολογίας έχουν επανεφευρεθεί όλα τα buinsess models.
Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στο πως μέσα λίγα χρόνια μια ομάδα σπουδαστών δημιούργησαν το Airbnb που σήμερα είναι ο μεγαλύτερος ιδιοκτήτης καταλυμάτων χωρίς να δώσει ούτε ένα ευρώ για την απόκτησή τους. Στο ίδιο μήκος κύματος και η Uber που σήμερα διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο οχημάτων.
Ο κ. Μόσχος ανέφερε ότι σήμερα υπάρχει υπέρμετρη ρευστότητα στο τραπεζικό σύστημα και πέρσι €3,6 τρις άντλησαν οι εταιρείες σε κεφάλαια από τις αγορές.
Την ίδια ώρα, σημείωσε πως η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει περισσότερες επιπτώσεις στην ανθρωπότητα από ότι ο ηλεκτρισμός. Εκτίμησε πως μέχρι το 2030 η τεχνητή νοημοσύνη θα προσθέσει $15 τρις σε αξία στην οικονομία και 14% αύξηση στο ΑΕΠ.
Παράλληλα, εκτίμησε πως μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα υπάρχουν δύο ειδών εταιρειών, αυτές που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη κι αυτές που δεν θα έχουν αντικείμενο εργασίας.
Σε ό,τι αφορά την πανδημία, ο κ. Μόσχος ανέφερε πως η οικονομική ανασφάλεια έχει κάνει τους καταναλωτές πιο επιφυλακτικούς, price sensitivity και είναι πιο ανοικτοί να πειραματιστούν με τα brands, ξοδεύουν περισσότερο χρόνο να βρούνε τις καλύτερες προσφορές και έχουν αυξήσει τις online αγορές τους.
Τέλος ανέφερε πως οι καταναλωτές θα συνδεθούν περισσότερο με brands που μοιράζονται τις ίδιες αξίες με αυτούς.
Οργανωτής: IMH
Partners: Epic, Ελληνική Τράπεζα, Πανεπιστήμιο Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)
Χορηγοί επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business, Περιοδικό GOLD, Πόρταλ REPORTER