Νέοι ορίζοντες στην εξυπηρέτηση πελατών με τα κέντρα επικοινωνίας της NEDECO Electronics Ltd

Ευθυγραμμισμένη με τις νέες τεχνολογικές ανάγκες που δημιούργησε η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, η ΝEDECO Electronics Ltd παρέχει στον επιχειρηματικό κόσμο χρήσιμα εργαλεία ψηφιακού μετασχηματισμού, ειδικότερα όσον αφορά την εταιρική επικοινωνία και την εξυπηρέτηση πελατών.

Οι τεχνολογικές λύσεις που παρέχει η Εταιρεία επιτρέπουν στους υπαλλήλους μιας επιχείρησης να εργάζονται σε ένα ενοποιημένο ψηφιακό περιβάλλον και να πραγματοποιούν εργασίες, όπως να απαντούν κλήσεις μέσω του υπολογιστή τους, να στέλνουν αρχεία κατά τη διάρκεια των κλήσεων, να λαμβάνουν μηνύματα από τον προσωπικό τους τηλεφωνητή μέσω email και να συμμετάσχουν σε τηλεσυνεδριάσεις, μέσω διαφορετικών συσκευών, από όπου και αν βρίσκονται.

Πρόσφατα η NEDECO Electronics Ltd προχώρησε σε αναβάθμιση του τηλεφωνικού συστήματος της εταιρείας Fysair, εγκαθιστώντας το  τηλεφωνικό σύστημα «Jusan – Fidelity Connect», το οποίο προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, ενώ βελτιστοποιεί παράλληλα και την εσωτερική επικοινωνία.

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο επιτρέπει στους λειτουργούς της Fysair να διαχειρίζονται με άνεση και ευελιξία τα αιτήματα των πελατών, αλλά και να συνεργάζονται μεταξύ τους με περισσότερη αποτελεσματικότητα. Μεταξύ άλλων, το τηλεφωνικό σύστημα «Jusan – Fidelity Connect» μπορεί να αναλύει τα δεδομένα των κλήσεων για να εμφανίζει το ιστορικό και να παρέχει στατιστικές πληροφορίες που βοηθούν στην καλύτερη αξιοποίηση του χρόνου των λειτουργών.

Σε δηλώσεις του, ο ειδικευμένος εμπειρογνώμονας και σύμβουλος της NEDECO Electronics Ltd για λύσεις Contact Centers, Χρήστος Κονταργύρης, ανάφερε ότι «τα σύγχρονα κέντρα επικοινωνίας προσφέρουν τη δυνατότητα στους υπαλλήλους μιας εταιρείας να εξυπηρετούν τους πελάτες μέσα από διάφορα κανάλια και διαφορετικές συσκευές, προσδίδοντας έτσι ευελιξία και αποδοτικότητα στις λειτουργίες μιας επιχείρησης. Εταιρείες οι οποίες αναβάθμισαν τα παραδοσιακά τους τηλεφωνικά κέντρα σε πολυκαναλικά κέντρα επικοινωνίας, παρατήρησαν σημαντική βελτίωση στην ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών τους, μειώνοντας παράλληλα τα λειτουργικά τους κόστη και αυξάνοντας την παραγωγικότητα. Παράλληλα, τα σύγχρονα κέντρα επικοινωνίας επιτρέπουν τη διατήρηση της συνδεσιμότητας των εργαζομένων, ακόμη και όταν βρίσκονται σε απομακρυσμένες τοποθεσίες, κάτι που αποδεικνύεται ιδιαίτερα ωφέλιμο στο νέο εργασιακό περιβάλλον, με πολλούς υπαλλήλους πλέον να εργάζονται από το σπίτι».

Η NEDECO Electronics Ltd αποτελεί αξιόπιστο πάροχο εξοπλισμού δικτύων και τηλεπικοινωνιών για δημόσιους οργανισμούς και ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Κύπρο και πρωτοπόρο εταιρεία στον τομέα παροχής έξυπνων τεχνολογικών λύσεων. Συνεργάζεται, μεταξύ άλλων, με την Αστυνομία Κύπρου, την Εθνική Φρουρά, την KPMG Cyprus, τη Unicars, τα Αρτοποιεία Ζορπάς και με πολλές άλλες μικρομεσαίες και μεγάλες ιδιωτικές επιχειρήσεις.

 

 

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης