Όλα τα brands της SAYWEAR στο Metropolis Mall

Σημαντική παρουσία στο Metropolis Mall, στη Λάρνακα θα έχει ο Όμιλος SAYWEAR, με τα γνωστά brands Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho και Massimo Dutti.

Σημειώνεται ότι στο νέο εμπορικό κέντρο θα λειτουργήσει το μεγαλύτερο κατάστημα Zara στην Κύπρο, το οποίο θα επεκτείνεται σε δύο ορόφους.

Πρόκειται για ένα πρωτότυπο και ιδιαίτερο concept των καταστημάτων Zara, το οποίο μέχρι στιγμής δεν έχει υλοποιηθεί σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα.

Διαβάστε ακόμη: 

Στο νέο τεύχος του GOLD: The Limassol Issue

Ανάπτυξη εκατομμυρίων που ρίχνει... τα τσιμέντα (pics)

Απογειώνεται ξανά η TUS- Και Airbus Α320 στο στόλο της

Συμφωνία ανάσα για τις μικρές επιχειρήσεις

Π. Θεοφανίδης: Θέλουμε ο κόσμος να μάθει να φροντίζει τα μάτια του

Πάει κόντρα στο ρεύμα
Ο Όμιλος SAYWEAR στην Κύπρο, της οικογένειας Σώζου Χουλιώτη πάει κόντρα στο ρεύμα και ανοίγει καταστήματα πιο μεγάλα από ποτέ, πιο μοντέρνα, με νέα φιλοσοφία και αναβαθμισμένη εμπειρία καταστήματος. 

Την ίδια στιγμή προχωρά σε προσλήψεις προσωπικού, στηρίζοντας την κυπριακή οικονομία, την ώρα στην υπόλοιπη Ευρώπη πολλές αλυσίδες προχωρούν σε κλείσιμο καταστημάτων εξαιτίας της πανδημίας.

Zara
Το ολοκαίνουργιο διώροφο κατάστημα Zara, για το οποίο άρχισαν οι εργασίες από τον Φεβρουάριο του 2021, θα έχει το ανανεωμένο concept των Zara.

 

  

 

Η νέα εμπειρία καταστήματος Zara στοχεύει στην ενσωμάτωση του καταναλωτή τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο φυσικό κατάστημα.

 

  

Για τη διευκόλυνση και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του, το Zara έχει δημιουργεί ειδικό χώρο self-checkout, στο οποίο θα έχουν τη δυνατότητα να σκανάρουν τα προϊόντα και να πληρώσουν μόνοι τους για τις αγορές τους, εύκολα και με ασφάλεια.
 

 

 

Pull & Bear
Στο νέο mall της Λάρνακας θα στεγάζεται το Pull & Bear, το οποίο σύμφωνα με την πολιτική του ομίλου Inditex, επιλέγει πάντα τοποθεσίες ορόσημο στην καρδιά των πόλεων και τα καλύτερα εμπορικά κέντρα.

 

  

  

Τα καταστήματα Pull & Bear είναι συνήθως τοποθετημένα σε εξαιρετικά αρχιτεκτονικά περιβάλλοντα, τα οποία στη συνέχεια προσαρμόζονται από ειδικούς, ούτως ώστε η εμφάνισή τους να ταιριάζει με το πνεύμα της μάρκας.

 

  

  

Zara Home
Στο Zara Home οι καταναλωτές θα βρουν όλες τις κατηγορίες προϊόντων, όπως είδη κουζίνας, σαλονιού, υπνοδωματίου, μπάνιου, παιδικά και αρώματα.

 

  

  

Μια από τις καινοτομίες του καταστήματος είναι η νέα οθόνη αφής που θα τοποθετηθεί με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας αγορών.

Oysho
Στο νέο κατάστημα Oysho στο Metropolis Mall, η έμπνευση για αυτή την καινούργια εικόνα προέρχεται από το μεσογειακό κλίμα σε επαφή με πιο ευγενή, φυσικά και βιώσιμα υλικά.

  

Η ροζ απόχρωση στους τοίχους προσδίδει στο χώρο μια γυναικεία πινελιά και ο συνδυασμός ξύλινων και ορειχάλκινων στοιχείων προσθέτει ηρεμία σε ολόκληρο το κατάστημα.

  

  

Τα νέα καταστήματα του Ομίλου SAYWEAR θα ανοίξουν τις πόρτες τους ταυτόχρονα με την πλειοψηφία των καταστημάτων του Metropolis Mall, το καλοκαίρι του 2021.

Massimo Dutti
Η καινούργια εικόνα του γνωστού brand αποκαλύπτεται στο νέο κατάστημα Massimo Dutti, το οποίο θα ανοίξει στο Metropolis Mall, παρουσιάζοντας μία νέα πρόταση εσωτερικού σχεδιασμού που περιλαμβάνει τις γυναικείες και ανδρικές συλλογές.
 

Η νέα ιδέα εσωτερικού σχεδιασμού στο Massimo Dutti εκφράζει τη φυσική εξέλιξη της μάρκας, αντικατοπτρίζοντας το επίπεδο αριστείας της, όχι μόνο όταν οι πελάτες αγοράζουν τις συλλογές, αλλά και από την εμπειρία της επίσκεψης στο ίδιο το κατάστημα.
 

Σχεδιασμένο βάσει της πιο προηγμένης φιλοσοφίας οικολογικού καταστήματος της Inditex Group, το νέο κατάστημα διαθέτει επίσης μια σειρά από καινοτόμα στοιχεία που συνδυάζουν τη μόδα και την τεχνολογία.
 

  

Εξάλλου, το νέο κατάστημα επενδύει στην τεχνολογία και θα προσφέρει αποκλειστικές υπηρεσίες, καθιστώντας την επίσκεψη στο κατάστημα μία μοναδική εμπειρία.
 

  

Εκτός από τη συνήθη εξυπηρέτηση πελατών, ο Massimo Dutti πρόσθεσε την υπηρεσία Style Advisor με ραντεβού. Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού με έναν Style Advisor για μια πιο εξατομικευμένη υπηρεσία όταν επισκέπτονται το κατάστημα.
 

Παράλληλα, θα προσφέρεται η υπηρεσία Easy Check Out, με τους πελάτες να μπορούν πλέον να πληρώνουν για τις αγορές τους ανεξάρτητα, μέσω ενός νέου συστήματος γρήγορων πληρωμών και καλύτερης υπηρεσίας στο κατάστημα, με τους βοηθούς πωλήσεων να είναι πάντα διαθέσιμοι για βοήθεια.
 

  

Την ίδια ώρα, με την υπηρεσία Scan & Shop, ο πελάτης μπορεί να βρει τα προϊόντα που ψάχνει στο κατάστημα και, από την εφαρμογή της επωνυμίας, να τα σαρώσει, να λάβει πληροφορίες σχετικά με αυτά και να τα προσθέσει απευθείας στο καλάθι αγορών στο διαδίκτυο, επιλέγοντας την προτιμώμενη τοποθεσία παράδοσης.
 

 

 

Δειτε Επισης

Ανεβασμένο το λιανεμπόριο σε έναν δύσκολο Γενάρη-Οι στυλοβάτες, η δυναμική των υπεραγορών και πώς κινήθηκαν οι άλλοι τομείς
Σε τροχιά ανάπτυξης η ONE Light...Το εργοστάσιο στην Κίνα, η επένδυση στην έρευνα και οι νέες εγκαταστάσεις(pics&vid)
Τα Women’s Worldwide Car of the Year Awards επιβραβεύουν το Hyundai Santa Fe
H Lidl Κύπρου γιορτάζει τα 15α της χρόνια με επετειακό διαγωνισμό
Ανακλήθηκαν οι διορισμοί Ερευνητικής για τους takata από το Υπουργικό-Αποφασίζει ο Γ. Σαββίδης για τη σύστασή της
ΗΠΑ: Εξαιρεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες από τους δασμούς για έναν μήνα ο Τραμπ-Ποιος ο στόχος
130 χρόνια λουκούμια Γεροσκήπου…Ο CEO της Aphrodite Delights μοιράζεται την συνταγή της διαχρονικής επιτυχίας
Η επιτυχημένη πορεία και το επετειακό δείπνο της VitaPets για τα πέντε χρόνια από την ίδρυσή της(video)
Β. Δημητριάδης: Το παζλ των προκλήσεων για τις βιομηχανικές περιοχές και οι προοπτικές της βιομηχανίας της Κύπρου
Αύξηθηκε σε αξία και όγκο ο κύκλος εργασιών του λιανεμπορίου τον Ιανουάριο