Π. Θεοφανίδης: Θέλουμε ο κόσμος να μάθει να φροντίζει τα μάτια του

InBusinessNews  15/05/2021 06:50
Π. Θεοφανίδης: Θέλουμε ο κόσμος να μάθει να φροντίζει τα μάτια του

Π. Θεοφανίδης: Θέλουμε ο κόσμος να μάθει να φροντίζει τα μάτια του

InBusinessNews  15/05/2021 06:50

Ακολουθώντας τα χνάρια του παππού του, ο οποίος από το 1932 ασχολήθηκε με τα οπτικά είδη στην παλιά πόλη της Λευκωσίας, όπως και τα χνάρια του πατέρα και των θείων του, οι οποίοι όχι απλώς ακολούθησαν τον ίδιο δρόμο αλλά τον εξέλιξαν σε… λεωφόρο, το να βαδίσει στην ίδια πορεία και να αγαπήσει από πολύ μικρή ηλικία το επάγγελμα ήταν για τον Παναγιώτη Θεοφανίδη φυσικό επακόλουθο.

Επιστρέφοντας από τις σπουδές του ανέλαβε την εταιρεία που μερικά χρόνια νωρίτερα είχε δημιουργήσει ο πατέρας του, για να ανοίξει τον Δεκέμβριο του 2001 στην οδό Στασικράτους στη Λευκωσία το πρώτο του κατάστημα, Theofanides EyeWorld.

Διαβάστε ακόμη:

Στο νέο τεύχος του GOLD: The Limassol Issue

Ανάπτυξη εκατομμυρίων που ρίχνει... τα τσιμέντα (pics)

Απογειώνεται ξανά η TUS- Και Airbus Α320 στο στόλο της

Συμφωνία ανάσα για τις μικρές επιχειρήσεις

Όλα τα brands της SAYWEAR στο Metropolis Mall

Σήμερα, με τρία καταστήματα σε Λευκωσία, Λεμεσό και Πρωταρά, η Theofanides EyeWorld συνεχίζει με πλάνα αλληλένδετα με το τρίπτυχο της επιτυχίας της, που δεν είναι άλλο από την εξειδίκευση, τον επαγγελματισμό και τον σεβασμό στον πελάτη και στο προσωπικό.

Όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο InBusinessNews o ιδιοκτήτης και διευθυντής της Theofanides EyeWorld, Παναγιώτης Θεοφανίδης, ακολουθώντας τις τάσεις που δημιούργησε η νέα πραγματικότητα, η εταιρεία προσφέρει πλέον και την υπηρεσία κατ’ οίκον παράδοσης των προϊόντων της, μέσω των εφαρμογών Foody και Fetch και Delivery man, ενώ στα πλάνα της πριν από την πανδημία συμπεριλαμβανόταν η ενασχόλησή της με τo εταιρικό wellness και την παροχή συμβουλευτικής για την φροντίδα των ματιών.

«Δυστυχώς, η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε τα σχέδια μας, πιστεύω όμως ότι σύντομα θα είμαστε σε θέση να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην υλοποίηση αυτής της ιδέας, αφού είμαστε ήδη σε επικοινωνία κάποιες εταιρείες», σημειώνει.

Πώς προέκυψε η δημιουργία της Theofanides EyeWorld και ποια είναι η πορεία εξέλιξης της μέχρι σήμερα;

Ο παππούς μου Παναγιώτης Σ. Θεοφανίδης ασχολήθηκε το 1932 με τα οπτικά είδη στην παλιά πόλη της Λευκωσίας. Ακολούθησε ο πατέρας μου Αντώνης Θεοφανίδης, που μαζί με τα αδέλφια του χτίσανε την εταιρεία, και έτσι για μένα ήταν  φυσικό επακόλουθο να ακολουθήσω τα χνάρια τους και να αγαπήσω το επάγγελμα από πολύ μικρή ηλικία. Θυμάμαι πολύ χαρακτηριστικά τον πατέρα μου, την δεκαετία '80, να γεμίζει τις βαλίτσες του με δείγματα σκελετών, από διαφορετικές αντιπροσωπείες,  και να ταξιδεύει σε όλη τη Μέση Ανατολή για να δειγματίσει προϊόντα. Η επιχείρηση μετά την εισβολή ξεκίνησε τη δική της παραγωγή σκελετών. Το υλικό που χρησιμοποιούσαν ήταν το Mazzucchelli acetate, ένα υλικό που μέχρι και σήμερα θεωρείται ένα από τα καλύτερα υλικά για την παραγωγή σκελετών γυαλιών, με την ονομασία Tonys Frames.

ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ 2

Εγώ το 1994 ξεκίνησα τις σπουδές μου στον τομέα  του Optometry & Visual Science  στο City University και το 1998, έκανα εγγραφή στο College of Optometry. Μέχρι το 2001 εργαζόμουν στη Μεγάλη Βρετανία στις πιο μεγάλες εταιρείες οπτικών ειδών, και απέκτησα παράλληλα Executive MBA στο Imperial College. Ο πατέρας μου, το 1999, δραστηριοποιήθηκε μόνος του και αγόρασε τα πρώτα του κατάστημα με οπτικά στην Αγία Νάπα. Δημιούργησε τη δική του αλυσίδα καταστημάτων στην επαρχία Αμμοχώστου και κατάφερε να επεκταθεί με τρία καταστήματα στον Πρωταρά και τρία στην Αγία Νάπα. Την περίοδο εκείνη, η ποιότητα του τουρισμού, πρόσφερε πολύ καλές προοπτικές ανάπτυξης για επιχειρήσεις. Η σταθερότητα που πρόσφερε ο τουρισμός στην αγορά έδωσε τη δυνατότητα στην εταιρεία να γίνει πιο ανταγωνιστική και να μπορεί να διατηρεί μια πολύ καλή βάση πελατολογίου.

Όταν επέστρεψα πίσω από τις σπουδές μου, ανέλαβα εγώ, αφού ήμουν και μέτοχος μαζί με τον πατέρα μου. Έτσι, το 2001, μελέτησα τις προοπτικές που πρόσφερε η οδός Στασικράτους, που ως ένας high street προορισμός για ψώνια, ήταν ιδανική για την απόλυτη αγοραστική εμπειρία. Έτσι, άνοιξα το Δεκέμβριο του 2001 εκεί το πρώτο μου κατάστημα Theofanides EyeWorld στη Λευκωσία, ενώ ακολούθησε η Λεμεσός.

Οι περίοδοι σταθμοί

Υπήρξαν κάποιοι περίοδοι σταθμοί που επηρέασαν τους στρατηγικούς σας στόχους και γιατί; Πώς συνέβαλαν στην ανάπτυξη της εταιρείας;

Προς το τέλος της δεκαετίας του 2000, είχα παρατηρήσει ότι ο «καλός ποιοτικός τουρισμός» άρχισε να φθίνει. Έρχονταν περισσότεροι τουρίστες, αλλά δεν ξόδευαν όσο παλαιότερα. Σε αυτό έπαιζε ρόλο η χώρα προέλευσης των τουριστών και ο ανταγωνισμός από άλλες νέες χώρες, που ανάπτυξαν το τουριστικό τους πακέτο για να ικανοποιήσουν το ala carte. Επιπλέον, από τις συζητήσεις που είχα με τους αρμόδιους φορείς, είχα αντιληφθεί ότι δεν υπήρχε κανένα πλάνο ανάπτυξης για τον τουρισμό και κατά συνέπεια των επιχειρήσεων που στηρίζονταν από αυτό.

Η εξέλιξη αυτή με επηρέασε προσωπικά, και έτσι, ως αντίδραση στις αλλαγές του τουριστικού πακέτου, αποφάσισα να αλλάξω τη στρατηγική μου και να κλείσω σταδιακά τα καταστήματα της επαρχίας Αμμοχώστου, κρατώντας μόνο ένα στον Πρωταρά, το οποίο λειτουργεί μόνο τους καλοκαιρινούς  μήνες. Η απόφασή μου αυτή με δικαίωσε, αφού μου έδωσε την ευκαιρία να αφοσιωθώ με περισσότερο ζήλο στο κατάστημα της Λευκωσίας και τις προοπτικές που πρόσφερε, και παράλληλα να επεκταθώ και στη Λεμεσό, που αποτελούσε μια νέα αγορά.

Πρόσφατα μάλιστα ανακαινίστηκε το κατάστημα στη Λεμεσό, και αυτό, σε συνδυασμό με την τοποθεσία, τις νέες αναπτύξεις και τις ανακαινίσεις των ξενοδοχείων της περιοχής, αναμένεται να έχουν θετικό αντίκτυπο στο πελατολόγιο μας.

Το μυστικό της επιτυχίας

Ποιο πιστεύετε ότι είναι το μυστικό της επιτυχίας σας στα 20 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας;

Στη Theofanides EyeWorld, δίνoυμε μεγάλη έμφαση στις σχέσεις που δημιουργούμε με το προσωπικό μας και κατά συνέπεια και με τους πελάτες μας, ο οποίοι αποτελούν κατά κύριο λόγο τους βασικούς συνεργάτες και μέλη της εταιρείας. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι η ελευθερία του λόγου των εργαζομένων μας προσδίδει αξία στην εταιρεία. Και αυτό φυσικά το έχουμε πετύχει με τις πολύ καλές σχέσεις που διατηρούμε με τους εργαζόμενους μας. Διατηρούμε μια πολύ καλή ισορροπία στις σχέσεις μας με το προσωπικό μας και το αποτέλεσμα μας δικαιώνει, αφού πετύχαμε να δημιουργήσουμε ένα ομαδικό κλίμα που εργάζεται για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Ο ανθρώπινος παράγοντας αποτελεί το Α και το Ω στη σωστή επιλογή, τόσο για γυαλιά οράσεως όσο και για γυαλιά ήλιου. Φροντίζουμε να προσφέρουμε προσωπικές συμβουλές και λύσεις που προσαρμόζονται πάντα στις ανάγκες και απαιτήσεις του κάθε πελάτη ξεχωριστά. Κάθε μέρα γινόμαστε και καλύτεροι χάρη στις εμπειρίες που κερδίζουμε, ακόμα και από τα λάθη που κάνουμε. Τα λάθη μας βελτιώνουν και μας βοηθούν να θέσουμε ψηλότερους στόχους στο επίπεδο της εξυπηρέτησής μας.  

ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ 1

Τα μελλοντικά πλάνα

Πόσα καταστήματα διαθέτει η εταιρεία; Ποια είναι τα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας;

Σήμερα, η Theofanides EyeWorld έχει τρία καταστήματα, ένα στη Λευκωσία, ένα στη Λεμεσό και ένα στον Πρωταρά. Αν και όλοι μας προσπαθούμε να ξεπεράσουμε αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση που έχει δημιουργήσει η πανδημία, τα πλάνα της εταιρείας συνεχίζουν να είναι αλληλένδετα με το τρίπτυχο της επιτυχίας μας, εξειδίκευση-επαγγελματισμός-σεβασμός στον πελάτη και στο προσωπικό.

Εργαζόμαστε και εξελισσόμαστε βάσει των αναγκών του πελατολογίου μας. Παρακολουθούμε και εκπαιδευόμαστε συνεχώς για τις νέες καινοτομίες, τόσο στον τομέα της οπτομέτρησης και με τα καινούργια σύγχρονα όργανα οφθαλμομέτρησης, θέλοντας να προσφέρουμε το καλύτερο επίπεδο υπηρεσιών, όσο και τις τάσεις της μόδας, δίνοντας περισσότερες επιλογές στους πελάτες μας. Όλα αυτά φυσικά, γίνονται πάντα με πολλή αγάπη γι' αυτό που κάνουμε. Για εμένα, αυτό που έχει μεγαλύτερη αξία, είναι να δίνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε στους πελάτες μας. Η μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι το ευχαριστώ και η εκτίμηση που παίρνουμε. Γι' αυτό και φροντίζουμε οι πελάτες μας να απολαμβάνουν την επίσκεψή τους στα καταστήματά μας και να μένουν πλήρως ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες που τους προσφέρουμε.

Θέλοντας να πάμε ένα βήμα παρακάτω και ακολουθώντας φυσικά τις τάσεις που δημιούργησε η νέα πραγματικότητα, προσφέρουμε πλέον και την υπηρεσία κατ’ οίκον παράδοσης των προϊόντων μας, μέσω των εφαρμογών Foody και Fetch και Delivery man. Επιπλέον, μέσα στα πλάνα μας πριν από την πανδημία, συμπεριλαμβανόταν η ενασχόλησή μας με τo εταιρικό wellness και η παροχή συμβουλευτικής για την φροντίδα των ματιών. Οι περισσότεροι από εμάς, περνάμε αρκετές ώρες της ημέρας μπροστά από μια οθόνη υπολογιστή, κινητού ή  tablet για σκοπούς εργασίας, κάτι που έχει αρκετές επιπτώσεις για τα μάτια μας. 

Με απλούς τρόπους μπορούμε να προστατέψουμε τα μάτια μας. Ο περισσότερος κόσμος όμως δεν το γνωρίζει. Θέλουμε ο κόσμος να μάθει να φροντίζει τα μάτια του. Σκεφτήκαμε λοιπόν να διοργανώνουμε για διάφορες εταιρείες consulting sessions και να ενημερώνουμε το προσωπικό για τους σωστούς τρόπους φροντίδας των ματιών και της όρασής τους. Δυστυχώς, η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε τα σχέδια μας, πιστεύω όμως ότι σύντομα θα είμαστε σε θέση να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην υλοποίηση αυτής της ιδέας, αφού είμαστε ήδη σε επικοινωνία με κάποιες εταιρείες.

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας