Παίρνει τα σκήπτρα η digital διαφήμιση στην Κυπριακή Αγορά;

Αναμφίβολα το digital marketing έχει αλλάξει τα δεδομένα στη διαφημιστική επικοινωνία. Σύμφωνα με στοιχεία του IAB Europe, το 2019 το online media spend αποτελούσε λίγο πάνω από το 50% του συνόλου της διαφημιστικής δαπάνης στην Ευρώπη με αυξητικές τάσεις (στοιχεία από 28 ευρωπαϊκές αγορές). Από το 2012 μέχρι και το 2019, η ετήσια αύξηση σε digital ad spend ήταν σταθερά πάνω από 11%.

Η πανδημία αποτέλεσε τον μεγάλο επιταχυντή για τον ψηφιακό μετασχηματισμό κρατών, επιχειρήσεων και καταναλωτών. Έχει όμως αυτό αποτυπωθεί και στα μεγέθη της ψηφιακής διαφήμισης στην Κύπρο, κι αν ναι, σε ποιο βαθμό;

Παρουσιάζοντας τα ευρήματα έρευνας που πραγματοποίησε το 2020, ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου διοργανώνει την Τρίτη 6 Απριλίου 2021 διαδικτυακή παρουσίαση της έρευνας με τίτλο «Το Μερίδιο της Digital Διαφήμισης στην Κυπριακή Αγορά».

Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Pulse Market Research για λογαριασμό του Συνδέσμου, αφορά την δαπάνη σε digital διαφημίσεις στην Κύπρο το 2019, καθώς και τις εκτιμήσεις για το 2020. Τα ευρήματα της έρευνας θα παρουσιάσει ο Παναγιώτης Παναγιώτου, Director, Pulse Market Research και τα αποτελέσματα θα αναλύσει περαιτέρω ο Κωνσταντίνος Καμάρας, Co-founder & Chairman Emeritus, IAB Europe.

Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με συζήτηση στρογγυλής τραπέζης μεταξύ ειδικών και εκπροσώπων του τομέα της διαφήμισης. Στο πάνελ θα βρίσκονται η Ξένια Ξενοφώντος, Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου (COPA) και Director Corporate Affairs & Sustainability της Digital Tree, ο Αντρέας Παύλου, Director of Digital Services της DeLeMa McCann Cyprus και η Νατάσα Περδίου, Head of eCommerce, Digital Marketing & Communication, C.A. Papaellinas Group. Συντονιστής της εκδήλωσης ο Σάββας Κούννος, Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΔΚ. 

 

Η έρευνα κάλυψε τα εξής πεδία:

  • Διαφημιστική επένδυση το 2019 και εκτίμηση για το 2020.
  • Digital διαφημιστική επένδυση το 2019 και εκτίμηση για το 2020.
  • Ποσοστά δαπάνης που αντιστοιχούν σε διάφορες μορφές digital διαφήμισης.
  • Παρουσία σε social media, είτε με σελίδες της κυπριακής εταιρείας είτε με διαφήμιση.
  • Ιεράρχηση, με σειρά προτεραιότητας από πλευράς σημασίας, των στόχων των εκστρατειών στα digital μέσα.
  • Καταγραφή δεικτών που χρησιμοποιούνται συνήθως για να μετρηθεί η αποτελεσματικότητα της επένδυσης σε digital διαφήμιση.
  • Διερεύνηση συνεργατών για θέματα digital διαφήμισης.

 

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή πατήστε εδώ.

 

Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου είναι μη κερδοσκοπικός φορέας που εκπροσωπεί τις διαφημιζόμενες επιχειρήσεις στην Κύπρο σε όλους τους τομείς και προς όλες τις κατευθύνσεις. Στον ΣΔΚ συμμετέχουν σήμερα 41 εταιρείες από διάφορους επιχειρηματικούς τομείς. Ο ΣΔΚ εκπροσωπεί την Κύπρο στην Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (www.wfanet.org) από το 2004.

 

Οργανωτής: Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου

Συντονιστής: ΙΜΗ

Δειτε Επισης

Τερματίστηκε η απεργία στο λιμάνι Λάρνακας-Πάνε σε συνάντηση Kition, συντεχνίες και Γ. Παναγιώτου
Συνεχίζεται η απεργία στο λιμάνι Λάρνακας, έτοιμος να συνδράμει στην επίλυση της διαφοράς ο Βαφεάδης
Συνέδριο της Διεύθυνσης Ανώτερης Εκπαίδευσης του ΥΠΑΝ σε συνεργασία με την PWC Κύπρου
Για 8η χρονιά ΟΠΑΠ Κύπρου και Ερυθρός Σταυρός πορεύονται μαζί
Απεργίες κατά παράβαση των εργασιακών θεσμίων-Νομοθετική ρύθμιση στις ουσιώδεις υπηρεσίες
Έντονη αντίδραση ΚΕΒΕ για την απεργία στο λιμάνι Λάρνακας-Ρύθμιση απεργιών σε ουσιώδεις υπηρεσίες
ΟΕΒ: Απαράδεκτη η απεργία στο λιμάνι Λάρνακας-«Η κατάσταση έφθασε στο απροχώρητο»
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: «Καθαρά με αγάπη, για τον Ερυθρό Σταυρό»
Γίνε επιστήμονας για μια μέρα στο Φεστιβάλ Επιστήμης που διοργανώνει το Paradox Museum Limassol & CP Foodlab
O Joseph Borghese ειδικός απεσταλμένος για άμεσες ξένες επενδύσεις (FDI)