Η ιστορία της Γαλακτοβιομηχανίας «ΑΛΑΜΠΡΑ» μέσα από τα μάτια της Orb Communications

Η παράδοση και η οικογένεια είναι αναπόσπαστα κομμάτια της ζωής μας. Χάρη σε αυτά μπορούμε να χτίζουμε το μέλλον και να προχωράμε μπροστά, κρατώντας όλα όσα έχουμε διδαχθεί από το παρελθόν.

Αυτά ακριβώς τα στοιχεία, την παράδοση και τους οικογενειακούς δεσμούς, τονίζει η νέα εκστρατεία εικόνας της εταιρείας Α/φοι Πέτρου, Γαλακτοκομικά Προϊόντα «ΑΛΑΜΠΡΑ», με την υπογραφή της Orb Communications. Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε η ιστορία της οικογένειας Πέτρου και πιο συγκεκριμένα η παρακαταθήκη που άφησαν οι συνταγές της γιαγιάς Κακουλούς, στις οποίες στηρίχθηκε η επιτυχημένη πορεία της εταιρείας.  

Η μεταφορά της επιτυχημένης αυτής πορείας σε τηλεοπτική διαφήμιση, υπήρξε αναμφισβήτητα ένα μεγάλο στοίχημα για την Orb Communications. Η εκστρατεία είχε ως στόχο να αναδείξει τη σημασία της αφοσίωσης στην παράδοση και τον ρόλο της στην παραγωγή των κορυφαίων προϊόντων «ΑΛΑΜΠΡΑ». Σε αυτό βασίστηκε και η επιλογή  του σλόγκαν «Αφοσίωση που μπορείς να τη γευτείς», αναδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο την αυθεντική και παραδοσιακή γεύση των προϊόντων της εταιρείας, η οποία έμεινε αναλλοίωτη με το πέρασμα των χρόνων.

Το σενάριο της ταινίας απαιτούσε πολύ υψηλή ποιότητα παραγωγής, η οποία θα απεικόνιζε πιστά ένα ταξίδι στον χρόνο, θα έφερνε θύμησες και θα διηγούνταν μια αλήθεια, μέσα από την οποία δημιουργήθηκε μια εταιρεία που δεν σταμάτησε ποτέ να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται. 

Με στόχο να μεταφερθεί με ακρίβεια στη μικρή οθόνη η πραγματική ιστορία της Γαλακτοβιομηχανίας «ΑΛΑΜΠΡΑ», καθώς και οι άρρηκτοι δεσμοί που χαρακτηρίζουν την οικογένεια, τον ρόλο της μάνας στις δυο πρώτες σκηνές της ταινίας υποδύεται η αδελφή του ιδρυτή της εταιρείας, της οποίας η εξαιρετική ομοιότητα που έχει με τη μητέρα της προκαλεί πραγματική συγκίνηση. 

Δίνοντας έμφαση στη λεπτομέρεια, οι δημιουργοί της ταινίας κατάφεραν να αποτυπώσουν με τον πλέον ρεαλιστικό τρόπο τα πρόσωπα και τις εποχές και να αναδείξουν όλα εκείνα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που κάνουν την εταιρεία και τους ανθρώπους της να ξεχωρίζουν.

Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την εταιρεία SEMIO, με σκηνοθέτη τον Χρήστο Κανάκη.
 

 

Δειτε Επισης

Ζητούν επαναξιολόγηση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων οι επιχειρηματίες της Μακαρίου-Επιστολή σε Προύντζο
Ανδρέας Μιχαλιάς: Τα επαγγελματικά ταμεία προνοίας είναι απαραίτητα για επαρκή εισοδήματα στη συνταξιοδότηση
Η ακτινογραφία της ανεργίας στην Κύπρο-Οι τομείς, η μόρφωση και οι ηλικίες των ανέργων
Έτσι θα μοιάζει το The Landmark Nicosia-Το πρώτο Μarriott Autograph Collection ξενοδοχείο της Κύπρου
Η επένδυση 1,2 δις της Eurobank στην Ελληνική και τρία deals που βάζουν πέραν των 750 εκατ. σε κυπριακές τσέπες
Εννέα κυπριακές εταιρείες και επιχειρηματίες από διάφορους τομείς σε επιχειρηματική αποστολή στην Μπρατισλάβα
Ασπίδα προστασίας στα μέλη του από ΣΕΜΗΟ για τις ανακλήσεις αυτοκινήτων-Καμία ευθύνη για τους γενικούς διανομείς
Βαθιά συγκίνηση και ικανοποίηση…Όσα δήλωσαν οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (video)
Από τις λίγες χώρες με αύξηση στην διακίνηση εμπορευμάτων μέσω των λιμανιών της Ε.Ε. η Κύπρος
Τορπιλίζουν κάθε προσπάθεια για γεφύρωση των διαφορών στο έτοιμο σκυρόδεμα οι συντεχνίες-Αισοδοξία για τα ξενοδοχεία