Η ιστορία της Γαλακτοβιομηχανίας «ΑΛΑΜΠΡΑ» μέσα από τα μάτια της Orb Communications

Η παράδοση και η οικογένεια είναι αναπόσπαστα κομμάτια της ζωής μας. Χάρη σε αυτά μπορούμε να χτίζουμε το μέλλον και να προχωράμε μπροστά, κρατώντας όλα όσα έχουμε διδαχθεί από το παρελθόν.

Αυτά ακριβώς τα στοιχεία, την παράδοση και τους οικογενειακούς δεσμούς, τονίζει η νέα εκστρατεία εικόνας της εταιρείας Α/φοι Πέτρου, Γαλακτοκομικά Προϊόντα «ΑΛΑΜΠΡΑ», με την υπογραφή της Orb Communications. Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε η ιστορία της οικογένειας Πέτρου και πιο συγκεκριμένα η παρακαταθήκη που άφησαν οι συνταγές της γιαγιάς Κακουλούς, στις οποίες στηρίχθηκε η επιτυχημένη πορεία της εταιρείας.  

Η μεταφορά της επιτυχημένης αυτής πορείας σε τηλεοπτική διαφήμιση, υπήρξε αναμφισβήτητα ένα μεγάλο στοίχημα για την Orb Communications. Η εκστρατεία είχε ως στόχο να αναδείξει τη σημασία της αφοσίωσης στην παράδοση και τον ρόλο της στην παραγωγή των κορυφαίων προϊόντων «ΑΛΑΜΠΡΑ». Σε αυτό βασίστηκε και η επιλογή  του σλόγκαν «Αφοσίωση που μπορείς να τη γευτείς», αναδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο την αυθεντική και παραδοσιακή γεύση των προϊόντων της εταιρείας, η οποία έμεινε αναλλοίωτη με το πέρασμα των χρόνων.

Το σενάριο της ταινίας απαιτούσε πολύ υψηλή ποιότητα παραγωγής, η οποία θα απεικόνιζε πιστά ένα ταξίδι στον χρόνο, θα έφερνε θύμησες και θα διηγούνταν μια αλήθεια, μέσα από την οποία δημιουργήθηκε μια εταιρεία που δεν σταμάτησε ποτέ να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται. 

Με στόχο να μεταφερθεί με ακρίβεια στη μικρή οθόνη η πραγματική ιστορία της Γαλακτοβιομηχανίας «ΑΛΑΜΠΡΑ», καθώς και οι άρρηκτοι δεσμοί που χαρακτηρίζουν την οικογένεια, τον ρόλο της μάνας στις δυο πρώτες σκηνές της ταινίας υποδύεται η αδελφή του ιδρυτή της εταιρείας, της οποίας η εξαιρετική ομοιότητα που έχει με τη μητέρα της προκαλεί πραγματική συγκίνηση. 

Δίνοντας έμφαση στη λεπτομέρεια, οι δημιουργοί της ταινίας κατάφεραν να αποτυπώσουν με τον πλέον ρεαλιστικό τρόπο τα πρόσωπα και τις εποχές και να αναδείξουν όλα εκείνα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που κάνουν την εταιρεία και τους ανθρώπους της να ξεχωρίζουν.

Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την εταιρεία SEMIO, με σκηνοθέτη τον Χρήστο Κανάκη.
 

 

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου