Τονωτική ένεση στο εμβολιαστικό πρόγραμμα μέσω ORB

Ώθηση στο εμβολιαστικό πρόγραμμα κατά του κορωνοϊού επιχειρεί να δώσει το υπουργείο Υγείας, μέσω προωθητικής εκστρατείας που ανέλαβε να υλοποιήσει το γραφείο μάρκετινγκ και επικοινωνίας ORB.

Η ORB συμμετείχε και κέρδισε τον σχετικό διαγωνισμό που προκήρυξε το υπουργείο Υγείας και στον οποίο έλαβαν μέρος συνολικά δέκα διαφημιστικά γραφεία. Η έναρξη της εκστρατείας προώθησης του εμβολιαστικού πλάνου του υπουργείου Υγείας από την ORB, σε μια ιδιαίτερα κομβική συγκυρία μιας και η επιδημιολογική εικόνα της χώρας μας βρίσκεται σε οριακά επίπεδα, τίθεται άμεσα σε ισχύ.   

«Νιώθουμε περήφανοι που σε αυτή την τόσο κρίσιμη χρονική στιγμή για την χώρα μας», ανέφερε στο InBusinessNews ο γενικός διευθυντής της ORB Ηλίας Αντωνιάδης, «ανατέθηκε μετά από διαγωνισμό από το Υπουργείο Υγείας η διαφημιστική εκστρατεία προώθησης του εθνικού πλάνου εμβολιασμού για την COVID-19 στην εταιρεία μας».

Δειτε Επισης

Μνάσωνας Φιλήμωνος: Από το παραδοσιακό αλλαντικό στο σύγχρονο επιχειρείν
Το αόρατο μέτωπο: Γιατί οι επιθέσεις μέσω DNS είναι η νέα απειλή στον κυβερνοχώρο
Μελέτη για κατασκευή συστήματος χερσαίας παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στο νέο λιμάνι Λεμεσού
Γενικές Ασφάλειες: Αρχίζει άμεσα η αξιολόγηση και καταβολή των αποζημιώσεων στους πυρόπληκτους
Η TN αλλάζει το παιχνίδι του Ransomware και το Cyber Security Conference εξηγεί πώς
Ρόδον: Καταβλήθηκε μέρισμα €338.148 ή 9,4186 σεντ ανά μετοχή
Alexander Sapov στο INSPIRE 2025: Ο επιχειρηματίας που έβαλε σε τάξη… το ταξίδι
Lumina Mare: Έτσι θα είναι η νέα πολυώροφη ανάπτυξη στη Λάρνακα που ετοιμάζει η SLK Development (photos)
Χρ. Αγγελίδης: Άμεση και θετική η ανταπόκριση των ξενοδόχων για φιλοξενία πυρόπληκτων-Αξιοποιήθηκαν πολλά δωμάτια
Η νέα εποχή του ασφαλιστικού τομέα με εξαγορές και συγχωνεύσεις-«Θετική η κινητικότητα, δείχνει υγεία στην αγορά»