DBRS: Οι απώλειες από το Σουέζ πρέπει να παραμείνουν διαχειρίσιμες

Περιορισμένο αντίκτυπο στην παγκόσμια ασφαλιστική βιομηχανία αναμένεται να έχει το κλείσιμο της διώρυγας του Σουέζ από το γιγαντιαίο πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given.

Οπως αναφέρεται σε σχόλιο της DBRS Limited (DBRS Morningstar) στις 23 Μαρτίου 2021, το πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given μπλόκαρε το κανάλι του Σουέζ και προς τις δύο κατευθύνσεις. Η κυκλοφορία μέσω του καναλιού επανήλθε στην κανονικότητα στις 29 Μαρτίου. Το γεγονός αυτό θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο στις ναυτιλιακές ασφάλειες, προσθέτει.

Εκφράζει την άποψη ότι οι απώλειες θα πρέπει να παραμείνουν διαχειρίσιμες, δεδομένης της σχετικά μικρής διάρκειας του αποκλεισμού, μεταξύ άλλων.

Η DBRS Morningstar, θεωρεί ότι είναι πιθανό να προκύψουν δικαστικές διαφορές για τον καθορισμό της νομικής ευθύνης του Ever Given και προσθέτει ότι οι υπεύθυνοι ενδείκνυται να είναι ο ιδιοκτήτης του πλοίου, ο χειριστής του και η Αρχή του καναλιού του Σουέζ.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Συμφωνία των 27 της Ε.Ε. για χρήση κερδών από ρωσικά περιουσιακά στοιχεία προς όφελος Ουκρανίας
Σουηδία: Μείωσε το επιτόκιό της έπειτα από οκτώ χρόνια η Κεντρική Τράπεζα της χώρας
Ευρώπη: Γιατί οι πολιτικές εξελίξεις εμποδίζουν τον εξορθολογισμό των δημοσιονομικών
Πτώση για τη γερμανική βιομηχανική παραγωγή το Μάρτιο
Αύξηση στις εξαγωγές Γερμανίας, απροσδόκητη μείωση στις παραγγελίες τον Μάρτιο
Wall: Διερύνει το θετικό ρεκόρ του στο 5x5 o Dow
Ορκίστηκε Πρόεδρος της Ρωσίας για πέμπτη φορά ο Πούτιν
Ρωσία: Τα πυρηνικά γυμνάσια μπορεί να ηρεμήσουν τους «θερμοκέφαλους» της Δύσης
Τρίζουν τα θεμέλια της εργασιακής ειρήνης στον κατασκευαστικό τομέα της Γερμανίας
Κύρια κινητήρια δύναμη για τις αγορές χρυσού οι Κεντρικές Τράπεζες των αναδυόμενων οικονομιών