Powered by

Αισιοδοξία για επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού ακτοπλοϊκής σύνδεσης

Ως ένα δύσκολο εγχείρημα, το οποίο ωστόσο το Υφυπουργείο δεν εγκαταλείπει, θεωρεί ο Υφυπουργός Ναυτιλίας, Βασίλης Δημητριάδης, τις διαδικασίες για ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά, εν αναμονή των θέσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για τη δυνατότητα προσφοράς καλύτερων όρων στις εταιρείες, που δεν επέδειξαν ενδιαφέρον στον αρχικό διαγωνισμό.

Μιλώντας στο ΚΥΠΕ, ο Βασίλης Δημητριάδης εκτιμά πως σε περίπου ένα μήνα θα μπορεί να ανακοινώσει, είτε νέα επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού, είτε ότι το εγχείρημα εγκαταλείπεται, σε περίπτωση που δεν υπάρξει θετική ανταπόκριση από τις Βρυξέλλες.

Ωστόσο ο ίδιος δηλώνει αισιόδοξος ότι θα δοθεί το πράσινο φως και πως, με τη συγγραφή ενός νέου διαγωνιστικού εγγράφου, που θα περιλαμβάνει πιο ευνοϊκούς όρους, θα υπάρξει το ανάλογο ενδιαφέρον. 

«Είχα κάνει επαφές με περίπου 15 διαφορετικούς μεταφορείς και οι λόγοι που δεν επέδειξαν ενδιαφέρον καταγράφηκαν και αξιολογήθηκαν», είπε και πρόσθεσε πως, πέραν από την πανδημία, εντοπίστηκαν επί μέρους θέματα, όπως το γεγονός ότι επρόκειτο για τακτική γραμμή, κάτι που δέσμευε τα πλοία ολόχρονα.

Ο ίδιος μετέβη πριν τρεις εβδομάδες στις Βρυξέλλες, σε μια προσπάθεια να εξασφαλιστούν καλύτεροι όροι, μεταξύ αυτών και η δημιουργία εποχικής (6-7 μήνες) αντί τακτικής γραμμής.

Αφού εξασφαλίσουμε αυτήν την ευελιξία, συνέχισε, θα μπούμε σε μια διαδικασία συγγραφής ενός νέου διαγωνιστικού εγγράφου, διαβουλευόμενοι ξανά με τους μεταφορείς, έτσι που σε όποια νέα απόπειρα επαναπροκήρυξης, να διασφαλίσουμε ότι θα υπάρχει ενδιαφέρον.

Υπέδειξε δε ότι, η οποιαδήποτε επαναπροκήρυξη, θα επιχειρηθεί εντός του έτους, ώστε η ακτοπλοϊκή σύνδεση να ξεκινήσει το 2022, ενώ εξέφρασε την εκτίμηση πως, με τον τρόπο που εξελίχθηκε η πανδημία και τα υγειονομικά δεδομένα και πρωτόκολλα, θα ήταν δύσκολο να λειτουργούσε η γραμμή από φέτος.

Το Υφυπουργείο, τόνισε, θέλει η όλη διαδικασία να γίνει σωστά, με διαφάνεια και να μην είναι ένα «πυροτέχνημα», που θα λειτουργήσει μόνο στα χρόνια που θα υπάρχει η επιδότηση από το κράτος.

Αναγνωρίζοντας πως πρόκειται για ένα δύσκολο εγχείρημα, ο Βασίλης Δημητριάδης διαβεβαίωσε ότι το Υφυπουργείο του είναι αποφασισμένο να εργαστεί σκληρά ώστε να βρεθεί εκείνη η φόρμουλα που θα προσελκύσει τις εταιρείες, αλλά ταυτόχρονα θα αγκαλιαστεί και από τον κόσμο.

«Είναι δύσκολο στοίχημα αλλά δεν εγκαταλείπουμε και είμαι αισιόδοξος ότι, στη νέα προσπάθεια, θα δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις να πετύχει», κατέληξε στις δηλώσεις του ο Υφυπουργός Ναυτιλίας.

 

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Στην Prodea Investments σχεδόν το 100% της MHV-Απέκτησε ποσοστό 20% έναντι €92,3 εκατ.
Aegean: Με θετικό πρόσημο και το 2025-Υψηλή ζήτηση από την Ελλάδα και το εξωτερικό
Πετούν τα έσοδα από τον τουρισμό...Αύξηση 35% και στα €148,9 εκατομμύρια το πρώτο δίμηνο
SKY express: Δυναμικό ξεκίνημα για το 2025-Συνεχίζει να κερδίζει έδαφος εντός κι εκτός συνόρων
Το Azia Resort & Spa συνεργάζεται με τον διάσημο σεφ Simon Hulstone
Ταξίδια: Οι δέκα ανερχόμενοι προορισμοί για το 2025-Ανάμεσά τους ένα ελληνικό νησί(vid)
Χ. Παπαχαραλάμπους: Πώς η Κύπρος θα μετατραπεί σε ολόχρονο προορισμό και ο στόχος για τουρισμό από ΗΠΑ και Ινδία
Κ. Κουμής: Αξιοσημείωτες επιδόσεις στις ειδικές μορφές τουρισμού-«Κλειδί» για επιμήκυνση τουριστικής περιόδου
Αποδίδουν καρπούς οι προσπάθειες της Hermes για επέκταση της συνδεσιμότητας της Κύπρου...Οι νέες αγορές-στόχοι
Αυξημένες οι αφίξεις και οι διανυκτερεύσεις σε τουριστικά καταλύματα της Ελλάδας τον Φεβρουάριο