powered by

Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι Κύπριοι με τα λεωφορεία

Βελτιωμένη παρουσιάζεται η εικόνα στον τομέα των δημόσιων συγκοινωνιών στην Κύπρο, επτά μήνες μετά τη νέα συμφωνία ανάμεσα στην CPT (Cyprus Public Transport) και το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων.

Πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η IMR/University of Nicosia™, με βάση τον Ευρωπαϊκό Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών που αφορά στις δημόσιες συγκοινωνίες στην Ευρώπη, επιβεβαιώνει ότι η βελτίωση σε Λευκωσία και Λάρνακα βρίσκεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα.

Με άριστα το δέκα, ο συνολικός βαθμός ικανοποίησης ανέρχεται στο 8.56. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο Δεκεμβρίου 2020 - Ιανουαρίου 2021 σε Λευκωσία και Λάρνακα, με άνδρες και γυναίκες άνω των 18, οι οποίοι χρησιμοποιούν τα λεωφορεία.

Καθαριότητα, λειτουργικότητα, ασφάλεια και προστασία
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα αξιολόγησαν κατά μέσο όρο με 9.31 την καθαριότητα του λεωφορείου τον Ιανουάριο του 2021 σε σχέση με 7.51 τον Ιούνιο του 2020.

 

Η λειτουργικότητα του λεωφορείου αξιολογήθηκε με 9.18 έναντι 7.55 τον Ιούνιο του 2020, ενώ οι συμμετέχοντες βαθμολόγησαν με 9.09 το συνολικό αίσθημα ασφάλειας εντός του λεωφορείου.

Με 9.06 αξιολογήθηκε τον φετινό Ιανουάριο το συνολικό αίσθημα ασφάλειας κατά την οδήγηση συγκριτικά με 7.73 τον περασμένο Ιούνιο, ενώ 8.93 ήταν η βαθμολογία των χρηστών λεωφορείων για το ωράριο εξυπηρέτησης σε σχέση με 6.95 τον Ιούνιο του 2021.
 

Αξιοπιστία, διαθεσιμότητα και τιμές
Ο μέσος όρος αξιολόγησης για την αξιοπιστία των λεωφορείων ήταν 8.41 έναντι 7.37 τον περασμένο Ιούνιο, ενώ από το 6.16 η αξιολόγηση για τη διαθεσιμότητα και συχνότητα των λεωφορείων ανήλθε στο 8.06.

 

Η υψηλότερη βαθμολογία (9.69) καταγράφεται στην ευκολία αγοράς εισιτηρίων από 8.55 τον Ιούνιο του 2020, ενώ η τιμή των εισιτηρίων αξιολογήθηκε με 9.09 από 7.85.

 

Με 8.91 βαθμολόγησαν τον φετινό Ιανουάριο οι χρήστες των λεωφορείων την ευχάριστη θερμοκρασία από 7.64 τον περσινό Ιούνιο.

 

Η διάρκεια διαδρομής αξιολογήθηκε με 8.41 από 7.57 τον Ιούνιο 2020, ενώ τη χαμηλότερη βαθμολογία (7.81) συγκέντρωσαν τα δρομολόγια και η συνδεσιμότητα από 6.44 τον Ιούνιο 2020.

Στην ερώτηση «πόσο πιθανό είναι να συστήνατε τα δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς σε κάποιον γνωστό, φίλο ή συνεργάτη», θετικά απάντησαν το 64%.

 

 

Δειτε Επισης

Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Αρχίζει η δεύτερη φάση του 1ου Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Οριακή μείωση ανάπτυξης και χαμηλότερος πληθωρισμός-Οι νέες προβλέψεις της Κεντρικής Τράπεζας Κύπρου
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των CEO’s ΜΜΕ και Media Directors διαφημιστικών γραφείων της Κύπρου