Powered by

Google: Το 2020 αφαίρεσε διαφημίσεις από 1,3 δισ. σελίδες εκδοτών

Σχεδόν 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας, αποσύρθηκαν το 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της σχετικά με την ασφάλεια των διαφημίσεων (Ads Safety Report 2020), που δημοσίευσε σήμερα η Google.

Ειδικότερα, η Google μπλόκαρε πέρυσι περισσότερες από 99 εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με την Covid-19, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούσαν «θαυματουργές» θεραπείες ή παραπληροφόρηση περί των εμβολίων.

Καθώς κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο ισχυρισμοί και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με την προέλευση και διάδοση του κορονοϊού, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εφάρμοσε μια νέα πολιτική, απαγορεύοντας τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την Covid-19, που έρχονται σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά δεδομένα της επιστήμης.

Η εταιρεία ανέφερε ότι η αποτροπή περιπτώσεων ανάρμοστης συμπεριφοράς στο διαφημιστικό οικοσύστημα και η πρόληψη κακόβουλης χρήσης στις διαφημιστικές πλατφόρμες της, αποτελεί προτεραιότητα για την ίδια. Μεταξύ άλλων, η Google προωθεί ένα πρόγραμμα εξακρίβωσης της ταυτότητας των διαφημιζόμενων και ήδη ταυτοποιεί διαφημιζόμενους σε περισσότερες από 20 χώρες μέσω της λειτουργίας About this ad (σχετικά μ’ αυτή τη διαφήμιση), έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ποιοι βρίσκονται πίσω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση και να μπορούν να λάβουν αποφάσεις, έχοντας καλύτερη ενημέρωση.

Η Google συνεχίζει επίσης να επενδύει στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης, που της επιτρέπει να σαρώνει αποτελεσματικά το διαδίκτυο, ψάχνοντας κατά πόσο υπάρχει, σε ευρεία κλίμακα, συμμόρφωση από την πλευρά των εκδοτών. Έτσι, το 2020 αφαίρεσε διαφημίσεις από 1,3 δισεκατομμύρια σελίδες εκδοτών, σε σχέση με μόνο 21 εκατ. το 2019. Επίσης, διέκοψε την προβολή διαφημίσεων με εκτεταμένες παραβιάσεις σε πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες εκδοτών.

Την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με την έκθεση, παρατηρήθηκε μια αύξηση σε ευκαιριακές παραπλανητικές διαφημίσεις από κακόβουλους χρήστες, πχ μέσω προώθησης ανύπαρκτων ψηφιακών εταιρειών, καθώς και διαφημίσεων για τηλεφωνικές κλήσεις-απάτες που δελεάζουν ανυποψίαστους καταναλωτές με στόχο την εξαπάτηση τους.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Άνοιγμα Κίνας στην Ευρώπη: Οι σχέσεις με την Ε.Ε. φέρνουν «πολύτιμη σταθερότητα» στην παγκόσμια οικονομία
Ανάπτυξη 0,4% στην ευρωζώνη το πρώτο τρίμηνο-Ποια κράτη ξεχώρισαν
Χρυσός: Διατηρεί τη σταθερότητά του εν μέσω εξελίξεων στο εμπόριο και τις αγορές-Ξεπέρασε και πάλι τις $3.000 η ουγγιά
Γλίτωσε την ύφεση η Γερμανία… Ανάπτυξη 0,2% το α’ τρίμηνο-Οι δασμοί απειλούν τις προοπτικές
ΗΠΑ: Στο έλεος της πολιτικής Τραμπ τα έργα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα
Πρώτα αρνητικά σημάδια από τους δασμούς στην κινεζική οικονομία-Βαρύ πλήγμα στη μεταποίηση τον Απρίλιο
Κίνα: Κατάρτισε «λευκή λίστα» με αμερικανικά προϊόντα που εξαιρούνται από τους δασμούς 125%
Νέα πυρά Τραμπ κατά Πάουελ για τους δασμούς-«Δεν κάνει καλή δουλειά, ξέρω περισσότερα για τα επιτόκια από αυτόν»
Βρετανία: Προχωρά στη θέσπιση ρυθμιστικού πλαισίου για τα κρυπτονομίσματα
ΗΠΑ: Αρνητικό ρεκόρ στο εμπορικό έλλειμμα-Πλήγμα για το ΑΕΠ