Η Coca-Cola στην Κύπρο εργάζεται συστηματικά για επίτευξη πιο υγιεινών επιλογών για τα προϊόντα της και μειώνει δραστικά τη ζάχαρη

Τα πέντε τελευταία χρόνια, η Coca-Cola στην Κύπρο εργάζεται συστηματικά για να μειώσει  την περιεκτικότητα των προϊόντων της σε ζάχαρη, με στόχο την επίτευξη πιο υγιεινών προτάσεων σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της Ένωσης Ευρωπαϊκών Συνδέσμων Βιομηχανιών Αναψυκτικών (UNESDA). 

Η UNESDA, που εκπροσωπεί τους παραγωγούς αναψυκτικών σε όλη την Ευρώπη, έχει δεσμευτεί για ένα πιο υγιεινό και πιο βιώσιμο περιβάλλον τροφίμων. Έτσι, προχώρησε σε μείωση των πρόσθετων σακχάρων στα ροφήματά σε όλη την Ευρώπη κατά 14.6% κατά μέσο όρο, μεταξύ 2015 και 2019 [1] . Είναι αποφασισμένη να υποστηρίξει τους καταναλωτές στη διαχείριση της πρόσληψης πρόσθετων σακχάρων από τα αναψυκτικά, διασφαλίζοντας ότι η πιο υγιεινή επιλογή γίνεται η εύκολη επιλογή.

Παράλληλα, η Coca-Cola στην Κύπρο έχει ήδη μειώσει τα τελευταία πέντε χρόνια 18% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών της (ανά 100 ml). Πιστή στην ευθύνη που φέρει απέναντι στον καταναλωτή, η εταιρεία προχωράει στο μέλλον προσφέροντάς προϊόντα που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις του και τις ανάγκες του.  Μειώνει την περιεκτικότητα των προϊόντων της σε ζάχαρη και αναζητά καινούρια γλυκαντικά και άλλες εναλλακτικές της ζάχαρης.

Συγκεκριμένα, στην Κύπρο, η Coca-Cola διαθέτει 7 προϊόντα αναψυκτικών με λίγες ή καθόλου θερμίδες, συμπεριλαμβανομένων των 3 διαφορετικών επιλογών Coca-Cola χωρίς θερμίδες. Οι καταναλωτές απολαμβάνουν καινοτόμα  προϊόντα  όπως την Coca-Cola Zero,  την Coca-Cola Light και την Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, τη Sprite Zero και τη Fanta Orange Stevia.

Με στόχο τη διαχείριση της πρόσληψης ζάχαρης και θερμίδων, η εταιρεία παρέχει ποικιλία ροφημάτων με υπέροχη γεύση και μειωμένη, χαμηλή ή καθόλου περιεκτικότητα σε ζάχαρη και θερμίδες, ενώ πολλά ροφήματα κυκλοφορούν και σε μικρού μεγέθους συσκευασίες. Παράλληλα, η εταιρεία παρέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με το πόση ζάχαρη και πόσες θερμίδες έχουν τα ροφήματά, σε όλες τις ετικέτες, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να επιλέξουν αυτό που ταιριάζει στους ίδιους και τις οικογένειές τους.

[1] GlobalData research across 7 markets – Belgium, France, Germany, Spain, Sweden, Romania, UK - representing 62% of the EU market and extrapolated to create an aggregate figure.

Δειτε Επισης

Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα ανταμείβουν τους πελάτες τους με πολυτελή πιάτα MasterChef
Το βραβείο Red Dot Design 2024 στο νέο Hyundai Santa Fe
Μειώθηκαν στο μισό τα έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ
Τα υβριδικά ψαλιδίζουν τα μερίδια αγοράς των βενζινοκίνητων-Οι κορυφαίες μάρκες του τριμήνου
Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση