Δύο γνωστά brands άνοιξαν στο Metropolis Mall

Δύο νέα brands άνοιξαν στο Metropolis Mall στη Λάρνακα.

Το νέο εμπορικό κέντρο, συνολικής έκτασης 39.000 τ.μ. προσφέρει μια πλειάδα επιλογών σε χώρους εστίασης και εμπορικά καταστήματα. Στους χώρους του, πλέον λειτουργούν και τα γνωστά brands, Ramazotti και τα Crocodile Shoes & Bags.

Διαβάστε ακόμα: 

Νίκος Σιακόλας: Έτσι εμπνεύστηκε και υλοποίησε το Mall of Cyprus

Extended Black Friday υψηλών προσδοκιών και εκπτώσεων έως 45%

Όλες οι λεπτομέρειες για τη μεγάλη οικιστική ανάπτυξη στη Λευκωσία

Ramazotti

Πρόκειται για ένα brand που προφέρει υψηλής αξίας τσάντες και αξεσουάρ σε προσιτές τιμές, υπερέχοντας στο σχεδιασμό και στην ποιότητα. Ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις της μόδας, τα Ramazotti προσθέτουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα στα προϊόντα τους.

Φέτος, η εταιρεία κλείνει 40 χρόνια ζωής και κατέχει ηγετική θέση στο χώρο της γυναικείας τσάντας και αξεσουάρ. Μέχρι στιγμής, δραστηριοποιείται με πέντε επώνυμα φυσικά καταστήματα αποκλειστικής διάθεσης των προϊόντων και δύο ηλεκτρονικά.

Crocodile Shoes & Accessories

Ανδρικά και γυναικεία υποδήματα για όλες τις σεζόν, καθώς και τσάντες, είναι τα προϊόντα που μπορεί κανείς να βρει στα καταστήματα Crocodile.

Η Crocodile φέρνει στο προσκήνιο μάρκες από την ξένη αγορά, οι οποίες φημίζονται για την ποιότητά τους, όπως Tsakiris Mallas από Ελλάδα καθώς και άλλες μάρκες παγκοσμίου εμβέλειας σε ανδρικά και γυναικεία, όπως Tommy Hilfiger, CALVIN KLEIN, CARRANO, DESIGUAL, DKNY, GUESS, Guy Laroche, LACOSTE, PEPE JEANS, s.Oliver, SUPERDRY, TOMS, TRUSSARDI JEANS, UGG, WRANGLER κ.α πολλά.

 

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου