Ζωτικής σημασίας η ενδυνάμωση της digital παρουσίας των επιχειρήσεων

Ο ρόλος των Digital Managers των εταιρειών, ο οποίος ήταν ήδη πολύ καθοριστικός τα τελευταία χρόνια με την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, έχει καταστεί πλέον ζωτικής σημασίας, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας αλλά και στην μετά-COVID-19 εποχή. Στο πλαίσιο συζήτησης στρογγυλής τραπέζης ενώπιον του 17ου Digital Marketing Conference, επισημάνθηκε πως η digital διαφήμιση αποτελεί σημαντικό μέρος του promotional mix των διαφημιστικών εκστρατειών πολλών εταιρειών.

Ο Νίκος Ανδρονίκου, CEO της WaysExpress.com τρεις με τέσσερις φορές τον χρόνο αναπροσαρμόζουμε την στρατηγική μας ώστε να είμαστε relevant με τους καταναλωτές μας. Προσπαθούμε να εφαρμόζουμε διάφορα κανάλια επικοινωνίας ώστε να προωθήσουμε τα προϊόντας μας. Πρόσθεσε πως κατά τη διάρκεια της πανδημίας αυξήθηκαν οι πωλήσεις, για να υπογραμμίσει πως μετά την πανδημία κάποιοι πελάτες παρέμειναν και άλλοι επέστρεψαν στον παραδοσιακό τρόπο ψωνίσματος. Υπογράμμισε πως η εταιρεία λάνσαρε και εφαρμογή ώστε να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό που υπάρχει στο digital, ενώ συχνά γίνονται αναπροσαρμογές ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του καταναλωτή και να προσφέρει το ανάλογο customer experience ανεξαρτήτου τοποθεσίας.

Αναφερόμενος στη διαφορά ψηφιακού και φυσικού καταστήματος, ανέφερε πως στο φυσικό κατάστημα θα πρέπει να προσφέρεται shopping experience στους καταναλωτές, ενώ στο ψηφιακό κατάστημα σημασία έχει το κουτί παράδοσης και ο χρόνος παράδοσης ώστε να βελτιώνεται η εμπειρία του καταναλωτή. Πρόσθεσε πως η προσπάθεια θα πρέπει να επικεντρωθεί στο συναίσθημα ώστε να οικοδομηθεί σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή. 

Από την πλευρά της, η Λουκία Βασιλειάδου, Marketing Manager του Leroy Merlin Cyprus υπογράμμισε πως για τον καταρτισμό μια καλής στρατηγικής μάρκετινγκ πρέπει να γνωρίζεις σε ποιους απευθύνεσαι, σε ποιαν κατηγορία πελατών και την τοποθεσία τους. Ακόμα στην Κύπρο, είπε, υπάρχουν τα φυλλάδια και ο κόσμος παρακολουθεί τηλεόραση. Καθώς η γκάμα των προϊόντων της εταιρείας απευθύνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, έτσι η στρατηγική μαρκετινγκ αξιοποιεί όλα τα κανάλια επικοινωνίας. Πρόσθεσε ωστόσο πως έχει αυξηθεί το budget που αφορά το digital και σήμερα αποτελεί το 30% του budget. Σε ό,τι αφορά την χρήση influencers η κ. Βασιλειάδου υπογράμμισε πως είναι ένα δυνατό μέσο για να κάνει brand awareness. Οι influencers σου δίνουν την δυνατότητα να δείξεις στους καταναλωτές για την καθημερινή χρήση των προϊόντων που διαθέτεις. Αυτό προϋποθέτει επίσης την επιλογή του κατάλληλου influencer. Επίσης, θα πρέπει οι influencers να χρησιμοποιούν τη δική τους δημιουργικότητα ώστε να είναι αυθεντικοί στην προώθηση προϊόντων.

O Θωμάς Ερωτοκρίτου, Προϊστάμενος Ψηφιακού Μάρκετινγκ της Ελληνικής Τράπεζας ανέφερε πως το budget των εταιρειών στρέφεται περισσότερο προς το digital. Πρόσθεσε πως η Ελληνική Τράπεζα δίνει περισσότερη έμφαση στο performance ώστε να είναι μετρήσιμοι οι δείκτες στα κανάλια επικοινωνία όπου διοχετεύεται το μάρκετινγκ. Σε ό,τι αφορά την ψηφιακή μεταμόρφωση των τραπεζικών οργανισμών, σημείωσε πως η μεγάλη πρόκληση ήταν να πεισθεί ο καταναλωτής να χρησιμοποιεί τα ψηφιακά κανάλια για τις τραπεζικές τους συναλλαγές. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, υπήρξε δυσκολία να πεισθούν οι καταναλωτές να αξιοποιήσουν τα ΑΤΜs για την πραγματοποίηση καταθέσεων και όχι μόνο για ανάληψη χρημάτων.

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας