Υποτροφία €7.500 από την ΚΕΑΝ για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «MSc Digital Marketing»

H ΚΕΑΝ στο πλαίσιο της κοινωνικής προσφοράς και της ενίσχυσης της ακαδημαϊκής προόδου των νέων παραχώρησε υποτροφία αξίας €7.500 στη σπουδάστρια Ειρήνη Αρτάκα, για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «MSc Digital Marketing» του Cyprus Institute of Marketing (CIM) σε συνεργασία με το University of West London. Ο θεσμός των υποτροφιών έχει καθιερωθεί εκ των ιδιοκτητών της ΚΕΑΝ εις μνήμη της Εύης Παπαδοπούλου, Διευθύντριας του Marketing, μέλος του Δ.Σ. της KEAN και διακεκριμένης επαγγελματίας της κυπριακής κοινωνίας. 

H αξιομνημόνευτη κ. Εύη Παπαδοπούλου υπήρξε πρωτοπόρος και μια ηγετική μορφή στον επιχειρηματικό κόσμο της Κύπρου. Η κ. Παπαδόπουλου αφιέρωσε όλη της τη ζωή στη δημόσια προσφορά αναπτύσσοντας πολύπλευρη φιλανθρωπική δράση. Μέσω της υποτροφίας «Εύη Παπαδοπούλου» η ΚΕΑΝ στηρίζει ενεργά τα εκπαιδευτικά δρώμενα στην Κύπρο με σκοπό να ενισχύσει την ακαδημαϊκή γνώση και δεξιότητες των συμπολιτών μας σε ζητήματα του marketing.  

 

Η κ. Μαρία Οδυσσέως, Deputy Marketing Manager της ΚΕΑΝ, δήλωσε σχετικά: «Η ΚΕΑΝ συνεχίζει να στηρίζει τη νέα γενιά σπουδαστών με κινητοποιήσεις όπως οι υποτροφίες εις μνήμη της Εύης Παπαδοπούλου, της οποίας η ανιδιοτελής προσφορά είναι παράδειγμα προς μίμηση. Η εταιρεία μας ανέκαθεν συνέβαλε στη δημιουργία δράσεων και πρωτοβουλιών στην κυπριακή κοινωνία διαδίδοντας το μήνυμα του ανθρωπισμού και της προσφοράς.»

Η προσφορά των υποτροφιών εμπίπτει  στο πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης που εφαρμόζει ο Όμιλος ΚΕΑΝ, με στόχο στην ανάπτυξη της κυπριακή κοινωνίας και τη συμπαράσταση στις ανάγκες των πολιτών της.

Δειτε Επισης

Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές το Πάσχα, αλλά όχι σε άλλα καταστήματα λιανικής
Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές