Ιωάννης Παντολέων: Βελτιώνοντας την εμπειρία των καταναλωτών σε omni-channel

Digital, green και ΙοΤ είναι οι λέξεις κλειδιά που επικρατούν σήμερα στο επιχειρείν, με την πανδημία να έχει εξωθήσει αρκετές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να υιοθετούν βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα.

Αυτό ανέφερε ο Ιωάννης Παντολέων, CFO του Ομίλου Olympia ενώπιον του 12ου Limassol Economic Forum επισημαίνοντας πως πριν από δύο χρόνια με το ξέσπασμα της πανδημίας οι επιχειρήσεις που κατάφεραν να επιβιώσουν και να παραμείνουν ενεργές κατά τη διάρκεια των lockdowns ήταν αυτές που κατάφεραν να προσαρμοστούν γρήγορα και να έχουν τους υπαλλήλους τους να εργάζονται από το σπίτι και να διαθέτουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσα από online καταστήματα.

Παράλληλα, εξέφρασε την πεποίθηση πως αρκετοί τομείς της οικονομίας κατάφεραν να προσαρμοστούν γρήγορα και να ανοίξουν το δρόμο για την post-covid εποχή. Συγκεκριμένα τόνισε πως με την επάνοδο στην κανονικότητα οι καταναλωτές θα εξακολουθήσουν να ψωνίζουν μέσω διαδικτύου ενώ θα επιθυμούν όπως εργάζονται ορισμένες μέρες από το σπίτι.

Θα πρέπει, είπε, οι επιχειρήσεις να εκτιμήσουν τα δεδομένα του υφιστάμενου περιβάλλοντος όπου δραστηριοποιούνται, λαμβάνοντας υπόψη τα προβλήματα που προκύπτουν από το ενεργειακό κόστος και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα. Ο Όμιλος Olympia και τα καταστήματα Public, σημείωσε, επενδύουν εκεί όπου χρειάζεται ώστε να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να είναι έτοιμες να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που ανακύπτουν.

Σε ό,τι αφορά το μέλλον του λιανικού εμπορίου και την εμπειρία των καταναλωτών ο κ. Παντολέων επισήμανε πως παρά την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου ο καταναλωτής επιδιώκει την φυσική εμπειρία στο κατάστημα. Πλέον οι καταναλωτές επικεντρώνονται περισσότερο στην ευεξία, πραγματοποιώντας έρευνα αγορά προτού προβούν σε αγορές.

Υπογράμμισε πως το 2021 τα καταστήματα Public υλοποιούν απρόσκοπτα το επενδυτικό τους πλάνο με πρωταρχικό της μέλημα να προσφέρει στους πελάτες την καλύτερη και πιο σύγχρονη εμπειρία η οποία φέρνει μάλιστα ακόμη πιο κοντά το offline με το online. Όσον αφορά τα καταστήματα, σημαντικό μέρος των επενδύσεων αφορούν στον σχεδιασμό ενός νέου μοντέλου καταστημάτων για το δίκτυο καταστημάτων Public και Media Markt. Πρόκειται για ένα νέο concept που διαθέτει ένα διαφορετικό προϊοντικό μείγμα, έρχεται για να καλύψει πλήρως τις ανάγκες όλων των καταναλωτών που θέλουν να συνδυάσουν τις αγορές τους με τη διασκέδαση, σε έναν εντυπωσιακό, σύγχρονο και φιλόξενο χώρο.

Ο κ. Παντολέων αναφέρθηκε στο νέο κατάστημα της Λάρνακας, το οποίο βρίσκεται στο Metropolis Mall κι έχει έκταση 3.000 τ.μ., καθώς και στο ανακαινισμένο κατάστημα Public στη Λεμεσό, ένα σύγχρονο κατάστημα έκτασης 2.800 τ.μ. Και τα δύο καταστήματα, διαθέτουν πλέον διευρυμένο προϊοντικό μείγμα ενώ για πρώτη φορά η μάρκα Public συνδυάζει προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, μικρές αλλά και μεγάλες οικιακές συσκευές, σε μια σύγχρονη omni-channel εμπειρία αγορών.

 

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων