Αξιοποιήστε άμεσα την υπηρεσία «Πληρωμές μέσω τηλεφώνου με τη χρήση πιστωτικής κάρτας» και ενισχύστε τη ρευστότητα της επιχείρησης σας.

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της εξασφάλισης της ρευστότητας των επιχειρήσεων, το τηλεφωνικό κέντρο της Infocredit Group  προσφέρει την υπηρεσία είσπραξης με κάρτα μέσω τηλεφώνου ως έναν εναλλακτικό τρόπο πληρωμής, φροντίζοντας να συνεχίσουν οι συναλλαγές απρόσκοπτα. Καθώς η αγορά μπήκε στους ρυθμούς του δεύτερου lockdown καλούνται πλέον όλες οι επιχειρήσεις να ενεργήσουν ώστε όχι μόνο να βγουν ζωντανές από τα περιοριστικά μέτρα, αλλά και να έχουν τη δυνατότητα να ανακάμψουν το συντομότερο δυνατό.     
 
Η υπηρεσία γίνεται εφικτή μέσα από τη συνεργασία της Infocredit Group με την JCC Payment Systems μέσα από τη πλατφόρμα JCCsmart, την πιο δημοφιλή πλατφόρμα διεκπεραίωσης συναλλαγών στην Κυπριακή Αγορά, μπορεί να σας παρέχει την υπηρεσία πληρωμών μέσω τηλεφώνου με τη χρήση πιστωτικής κάρτας.

Είναι γνωστό ότι δεν είναι όλοι πελάτες εξοικειωμένοι με τις διαδικτυακές πληρωμές και επίσης δεν είναι όλες οι εταιρίες που έχουν την υποδομή η το επιπλέον ανθρώπινο δυναμικό που χρειάζεται για να δεχτούν πληρωμές με κάρτα μέσω τηλεφώνου.  Με γνώμονα τη διευκόλυνση των καταναλωτών και επιχειρήσεων παρέχουμε τη δυνατότητα να διευθετήσουν τις υποχρεώσεις τους σε λιγότερο από ένα λεπτό αξιοποιώντας τις υπηρεσίες του τηλεφωνικού κέντρου της Infocredit Group.

Η Infocredit Group είναι πιστοποιημένη με το PCI (Payment Card Industry), το οποίο επιτρέπει στο τηλεφωνικό κέντρο να διεκπεραιώνει με ασφάλεια πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών. Όπως επίσης με ISO:27001:2013, ISO:22301:2012 και ISO:9001:2015.

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα υπηρεσίας που μπορεί εύκολα να ανατεθεί εκτός οργανισμού (outsourcing). Αναμφίβολα, η δημιουργία και ανάπτυξη του από έναν οργανισμό απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και κόστος. Συνεπώς, η ανάθεσή του σε εξωτερικό συνεργάτη μπορεί να διευκολύνει τον όγκο εργασιών μιας εταιρείας, πετυχαίνοντας βελτίωση στη ποιότητα με ταυτόχρονη μείωση του κόστους.  Η Infocredit Group εξειδικεύεται στον τομέα της τηλεφωνικής επικοινωνίας, διεκπεραιώνοντας μεγάλο όγκο τηλεφωνημάτων και διασφαλίζοντας πάντα τη διατήρηση της ποιότητας.
 
Για περισσότερες πληροφορίες
www.callcentercyprus.com
22 398 296
 
Οι εργασίες της Infocredit Group διεξάγονται κανονικά, ενώ παράλληλα λαμβάνονται όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τη διασφάλιση της υγείας και της προστασίας του προσωπικού της εταιρείας μας.
      

Δειτε Επισης

Παγκράτιος Βανέζης: Η σημασία ενός ισχυρού καθεστώτος διανοητικής ιδιοκτησίας
Βασίλης Ψύρρας: Το εξελισσόμενο νομικό πλαίσιο της Κύπρου και οι ICT Leaders
Ντέμης Ιωάννου: Αποκωδικοποίηση του κυπριακού φορολογικού συστήματος
Εγκαίνια του Έργου «Κέντρο Επιχειρηματικής Καινοτομίας-Συνοικία Πολιτιστικών και Δημιουργικών Βιομηχανιών» (vid)
Δημήτρης Σκουρίδης: Το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας στην Κύπρο και οι στόχοι της πολιτείας
Χάρης Πίστος: Η ηγετική θέση, το στρατηγικό όραμα και η ακλόνητη δέσμευση της Τράπεζας Κύπρου
Νικόδημος Δαμιανού: Ταχέως αναπτυσσόμενος περιφερειακός τεχνολογικός κόμβος η Κύπρος
Μάριος Ταννούσης: Η Κύπρος επενδυτικός προορισμός και πόλος σταθερότητας στην περιοχή
Στο κέντρο της Λευκωσίας νέο κέντρο για την ενίσχυση του κυπριακού οικοσυστήματος καινοτομίας
Πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία τα Εγκαίνια της Παλαιάς Δημοτικής Αγοράς