Νέα διαφήμιση για τα Frou-Frou Morning Coffee… Με συνταγή την Αγάπη

Πριν από 55 χρόνια ξεκίνησε η δημιουργία των μπισκότων Frou-Frou Morning Coffee, με μια μαγική συνταγή που προοριζόταν για να «γράψει» με την ποιότητά της, μια μοναδική εμπειρία γεύσης, μεγαλώνοντας ολόκληρες γενιές Κυπρίων.

Όμως, πέρα από τη μοναδική μυστική συνταγή που φυλάσσεται επτασφράγιστη στα γραφεία της Frou-Frou, εκείνο που έμελλε να καθιερώσει τα Frou-Frou Morning Coffee ως το μπισκότο της Κύπρου, ήταν και συνεχίζει να είναι, η αγάπη και το μεράκι για την παραγωγή στον τόπο μας, ενός κορυφαίου και μοναδικού προϊόντος, διαχρονικά αντάξιου των προσδοκιών των καταναλωτών.

Η αμφίδρομη αγάπη μεταξύ της μάρκας και των καταναλωτών, αποτέλεσε τον πυρήνα της νέας επικοινωνιακής εκστρατείας που σχεδίασαν οι ομάδες του Marketing της Frou-Frou και της DDB, η οποία συμπυκνώνεται στο σποτ που πρόσφατα άρχισε να προβάλλεται στην τηλεόραση και στα social media.
 


Στο σενάριο παρακολουθούμε μια ομάδα μαθητών να επισκέπτονται με ενθουσιασμό το εργοστάσιο της Frou-Frou για να παρακολουθήσουν και να γνωρίσουν την παραγωγή των Frou-Frou Morning Coffee από κοντά. Ο master baker τούς δείχνει το θησαυροφυλάκιο στο οποίο είναι κλειδωμένη η μυστική συνταγή του Βασιλιά των μπισκότων. Η μικρή πρωταγωνίστρια με τη «μαγική» παιδική της φαντασία, μπαίνει στο θησαυροφυλάκιο και ανακαλύπτει έκθαμβη ότι η μυστική συνταγή δεν είναι τίποτα άλλο από την αγάπη. Τόσο απλό και τόσο μεγάλο!

Η παραγωγή του σεναρίου «Φτιαγμένα στην Κύπρο με συνταγή την Αγάπη» της Frou-Frou και της DDB που επιμελήθηκε η Semio, εκτελέστηκε με τήρηση όλων των προδιαγραφών ασφαλείας και με διεθνείς προδιαγραφές κινηματογράφησης, μεταφέροντας στην οθόνη όλη τη μαγεία του σεναρίου και της παιδικής αθωότητας. Μια εμπειρία που η Frou-Frou ανυπομονεί να χαρίσει και πάλι στους μαθητές, με περιηγήσεις στο εργοστάσιο με το πέρας των ειδικών μέτρων για τον COVID 19.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το σποτ εδώ
 

 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα ανταμείβουν τους πελάτες τους με πολυτελή πιάτα MasterChef