Οι επιδόσεις του Smart Park στην Αθήνα
18:31 - 11 Σεπτεμβρίου 2020
Σε πλεονέκτημα φαίνεται ότι έχει εξελιχθεί εν μέσω πανδημίας το γεγονός ότι το εμπορικό πάρκο ‘’Smart Park’’ είναι πλήρως ανοικτό, με τις επιδόσεις που καταγράφει να παραμένουν θετικές, έστω κι αν υπάρχουν εκ των πραγμάτων αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης της R.E.D.S., ιδιοκτήτριας του γνωστού εμπορικού πάρκου στα Σπάτα, προ κορωνοϊού, η αύξηση έφθανε το +25% όσον αφορά την επισκεψιμότητα, ενώ κατά τη διάρκεια της πανδημία και του lockdown τα καταστήματα που λειτούργησαν ήταν μόνο το σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης και το φαρμακείο. Στη συνέχεια από τις 4 Μαΐου, ημερομηνία κατά την οποία δόθηκε το «πράσινο φώς» για επαναλειτουργία, αρχικά με καταστήματα αθλητικών και βιβλιοπωλεία, το Smart Park σημειώνει αύξηση όσον αφορά το μέσο ‘’καλάθι’’ αγορών με αύξηση στις πωλήσεις των καταστημάτων που μπορεί να φθάνει ακόμη και το 50%. Μία από τις σημαντικές αλλαγές ως προς τις συνήθειες των καταναλωτών είναι το γεγονός ότι το κοινό έρχεται στοχευμένα, έχοντας μειώσει σημαντικά το χρόνο παραμονής στους χώρους πωλήσεων.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
ΠΗΓΗ: newmoney.gr