Αύξηση κερδών και επενδύσεων για την AB Bασιλόπουλος
15:15 - 17 Αυγούστου 2020
Θετικά κατάφερε να ανταποκριθεί στην πανδημία Covid-19 η AB Bασιλόπουλος, καθώς αυξήθηκαν οι πωλήσεις και βελτιώθηκε ακόμη περισσότερο η κερδοφορία της, παρά την αύξηση του κόστους, που προκάλεσαν τα αυξημένα μέτρα προστασίας και η παροχή bonuses στο προσωπικό.
Η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος αντιμετωπίζει την πανδημία του Covid-19 ως ευκαιρία εδραίωσης της ηγετικής της θέσης στην αγορά, αυξάνοντας τις επενδύσεις, τόσο για την επέκταση του δικτύου καταστημάτων, τις αποθήκες και τον εφοδιαστικό της στόλο, όσο και για τη μείωση του λειτουργικού της κόστους.
Αξιοποιώντας τη βελτίωση των λειτουργικών ταμειακών ροών της, η αλυσίδα super market προχώρησε, κατά την περίοδο της πανδημίας, σε σημαντική αύξηση των επενδύσεών της σε πάγιο εξοπλισμό, επιδιώκοντας να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην αγορά και να «αδράξει τις κατάλληλες ευκαιρίες που αρχίζουν να δημιουργούνται».
Για την τρέχουσα χρήση η «ΑΒ» σχεδιάζει την επιτάχυνση της ανάπτυξής της, με την προσθήκη νέων καταστημάτων λιανικής (εταιρικών και franchising) και χονδρικής, καθώς και την περαιτέρω βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της, με συγκεκριμένες επενδύσεις, τόσο στις τιμές, όσο και στην ποικιλία των εμπορευμάτων που διαθέτει.
Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% των μετοχών των εταιριών «THIRA FOODS Μ.Α.Ε.» και «K.A.S.T FOODS Μ.Α.Ε.» η ΑΒ Βασιλόπουλος προσέθεσε, στις αρχές της φετινής χρονιάς , τρία εταιρικά καταστήματα σε Σαντορίνη, Κυπαρισσία και Ακράτα.
Κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς (2019), το ύψος των επενδύσεών της ανήλθε σε 62,2 εκατ. ευρώ και διατέθηκε για την επέκταση, αναβάθμιση και ανακαίνιση του δικτύου πωλήσεων. Συγκεκριμένα, έθεσε σε λειτουργία οκτώ νέα καταστήματα σούπερ-μάρκετ και σαράντα πέντε καταστήματα με το σύστημα της δικαιόχρησης.
Στο τέλος του 2019 το δίκτυο πωλήσεων αριθμούσε 510 καταστήματα, από τα οποία 304 είναι εταιρικά, 191 ανήκουν στο δίκτυο δικαιόχρησης (Franchising), και 15 είναι καταστήματα χονδρικής πώλησης. Ο αριθμός των εργαζομένων στο τέλος του 2019 ανήλθε στα 14.550 άτομα.
Η συνολική επίπτωση της πανδημίας από την ενδεχόμενη ύφεση της ελληνικής οικονομίας, την απώλεια του διαθέσιμου εισοδήματος του καταναλωτή, αλλά και την ανεργία, θα αποτιμηθεί για την «ΑΒ», συνολικά, στο τέλος της χρονιάς. Η πανδημία ενδέχεται, όπως αναφέρει η έκθεση διοίκησης, να οδηγήσει σε συμπίεση και συρρίκνωση των καταναλωτικών δαπανών, επιφέροντας όξυνση του ανταγωνισμού και πτωτική τάση στις πωλήσεις και στο περιθώριο κέρδους.
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com