powered by

EUROBANK CYPRUS: Με σεβασμό στο περιβάλλον και την κοινωνία

Από την αρχή της πανδημίας, η Eurobank Cyprus, δίνοντας προτεραιότητα στην υγεία και την ασφάλεια των πελατών και των στελεχών της, αλλά και στη διασφάλιση της απρόσκοπτης παροχής των υπηρεσιών της, έλαβε μια σειρά μέτρων. Πιο συγκεκριμένα:

• Η Τράπεζα λειτουργούσε με Προσωπικό Ασφαλείας που εξασφάλιζε την ομαλή λειτουργία της και την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών της. Προσωπικό Ασφαλείας αποτελούσαν οι εργαζόμενοι των οποίων το αντικείμενο εργασίας απαιτεί τη φυσική παρουσία τους για την ομαλή λειτουργία της Τράπεζας. Το υπόλοιπο προσωπικό εργαζόταν από σπίτι. 

• Οι υπηρεσίες της Τράπεζας, οι οποίες θεωρούνται κρίσιμες, ώστε να διασφαλισθεί η συνέχιση των εργασιών της, διαχωρίστηκαν και στεγάζονται σε διαφορετικές τοποθεσίες. Ταυτόχρονα, είχαμε προχωρήσει στην κατάρτιση πλάνου ενεργειών που εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της Τράπεζας, ενισχύοντας την ετοιμότητά μας για την υιοθέτηση επιπρόσθετων μέτρων εάν χρειαστεί, το οποίο ελαχιστοποιεί τις επιπτώσεις του COVID-19 στους πελάτες, το προσωπικό και τους συνεργάτες μας, αλλά και στην κοινωνία γενικότερα.

• Απαγορεύσαμε τις συναντήσεις και η αντικατάστασή τους, όπου ήταν εφικτό, λάμβανε μέρος με τηλεφωνικές διασκέψεις (teleconference) ή βιντεοδιασκέψεις (videoconference).

• Προωθήσαμε τη χρήση εναλλακτικών και ψηφιακών δικτύων, παροτρύνοντας τους πελάτες μας να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά μας κανάλια, όπου αυτό είναι εφικτό, τα οποία παρέχουν ένα γρήγορο, ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο εκτέλεσης των συναλλαγών.                                                                                             
 
• Ο μέγιστος αριθμός πελατών που επιτρέπεται να βρίσκεται εντός των εγκαταστάσεων της Τράπεζας για την εκτέλεση ταμειακών συναλλαγών είναι ένας για κάθε ταμείο. Οι πελάτες καλούνταν να περιμένουν εκτός των εγκαταστάσεων της Τράπεζας μέχρι να υπάρχει διαθεσιμότητα χώρου. Οι επισκέψεις στις θυρίδες ασφαλείας σε όλα τα Τραπεζικά Κέντρα μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο με ραντεβού.
 
• Είχαν εκδοθεί συγκεκριμένες οδηγίες για τους εργαζόμενους, που εμφανίζουν συμπτώματα του ιού, που έχουν υποψία μόλυνσης ή που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

• Έχει δοθεί έμφαση στην καθημερινή καθαριότητα στους χώρους εργασίας με ισχυρά απολυμαντικά και διανομή αντισηπτικού υγρού σε όλες τις μονάδες και τα Τραπεζικά Κέντρα της Eurobank Κύπρου.

• Τηρείται εβδομαδιαίο πρόγραμμα απολύμανσης στα υποστατικά της Τράπεζας.

• Οι φάκελοι που παραδίδονται στην Τράπεζα τοποθετούνται σε ειδικά κουτιά και δεν ανοίγονται μέχρι την επόμενη ημέρα. Εκτέλεση οδηγιών εντός της ίδιας ημέρας στέλνονται μόνο μέσω φαξ ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εφαρμόζοντας τα υφιστάμενα μέτρα ασφάλειας (π.χ. κωδικούς OTP κ.λπ.).
 
Η ΕΚΕ
H πανδημία COVID-19 μας έφερε αντιμέτωπους με πρωτοφανείς περιστάσεις, πρωτόγνωρες για την ανθρωπότητα στο σύνολό της και μας ζητήθηκε σαν κοινωνία να δουλέψουμε ομαδικά και καινοτόμα για να τις αντιμετωπίσουμε.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της, η Eurobank Cyprus αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που προωθούν τις αξίες και τις αρχές της, εστιάζοντας σε τομείς που αντικατοπτρίζουν τόσο την κοινωνία όσο και την οικονομία της Κύπρου. Από την ίδρυσή της, η Eurobank Cyprus υποστηρίζει την κυπριακή οικονομία και τις πρωτοβουλίες βιώσιμης ανάπτυξης, προωθεί παραγωγικές επενδύσεις, την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και συμμετέχει ενεργά στην κοινωνική και πολιτιστική ζωή της χώρας, λειτουργώντας πάντα με σεβασμό στο περιβάλλον όπου δραστηριοποιείται. Σίγουρα δεν θα μπορούσαμε να παραμείνουμε αμέτοχοι στην τεράστια προσπάθεια που κάνει τόσο το κράτος όσο και ο καθένας από εμάς ξεχωριστά για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Θέτοντας ως προτεραιότητα την υγεία και ασφάλεια του κοινωνικού συνόλου, πέραν των μέτρων που αναφέραμε για την προστασία των στελεχών, πελατών και συνεργατών μας, στηρίξαμε επίσης έμπρακτα τις προσπάθειες των ιατρών και νοσηλευτών της πρώτης γραμμής. Ως Eurobank Κύπρου προσφέραμε το χρηματικό ποσό ύψους €100.000 για ιατρικές προμήθειες και εξοπλισμό στους αρμόδιους κυβερνητικούς φορείς. Προωθήσαμε το responsible banking και φροντίσαμε για την αδιάκοπη παροχή των υπηρεσιών μας.
 
Στήριξη της κοινωνίας
Όπως έχουμε αναφέρει, διανύουμε πρωτόγνωρες καταστάσεις και σίγουρα, για το άμεσο μέλλον, ο αντίκτυπος από την πρόσφατη πανδημία δεν μπορεί να εκτιμηθεί με ακρίβεια.  Το πλήγμα στην οικονομία θα είναι μεγάλο, αλλά η βασική μας εκτίμηση παραμένει ότι η αρνητική επίδραση θα είναι διαχειρίσιμη. Η στήριξη της κυπριακής κοινωνίας από οργανισμούς είναι πολύ σημαντική. Η αντιμετώπιση της πανδημίας είναι μία μάχη που πρέπει να δώσει σύσσωμη η κυπριακή κοινωνία και οι οργανισμοί είναι σημαντικά μέλη αυτής της κοινωνίας. Όσον αφορά το τραπεζικό σύστημα, οι Τράπεζες θα έχουν βασικό ρόλο στη φάση της ανόρθωσης, που ελπίζουμε να έρθει το συντομότερο. Η πανδημική κρίση βρίσκει την Τράπεζά μας σε ισχυρή κεφαλαιακή θέση και με επαρκή ρευστότητα, κάτι το οποίο μας επιτρέπει να διαδραματίζουμε ρόλο καταλύτη στην επίλυση των προβλημάτων που προκάλεσε ο COVID-19, υποστηρίζοντας τους πελάτες μας, παρέχοντας πιστωτικές γραμμές για τις επιχειρήσεις και συμβάλλοντας στην υλοποίηση όλων των μέχρι τώρα κυβερνητικών οικονομικών πρωτοβουλιών.  Παράλληλα, βλέποντας και την επόμενη μέρα, είμαστε σε θέση να χρηματοδοτήσουμε βιώσιμα επιχειρηματικά έργα, προωθώντας περαιτέρω την οικονομική ανάπτυξη.  Η βοήθεια στη χάραξη της ανάκαμψης δημιουργεί μια ευκαιρία για εμάς να οικοδομήσουμε νέες ή ακόμα καλύτερες σχέσεις συνεργασίας και εμπιστοσύνης με νέους και υφιστάμενους πελάτες μας και να είμαστε μέρος της επαναφοράς και της επιβεβαίωσης του ρόλου του χρηματοοικονομικού τομέα εντός της οικονομίας και της κοινωνίας μας.
 
Τα μαθήματα
Είναι γεγονός ότι μέσα από τις αρνητικές συνέπειες, που έχει επιφέρει ο COVID-19 μέχρι σήμερα σε αρκετούς συνανθρώπους μας αλλά και με τις οικονομικές πληγές που θα αφήσει πίσω του, σίγουρα ανάγκασε όλους μας να σκεφτούμε ξανά τα επιχειρηματικά μας μοντέλα, τις διαδικασίες λειτουργίας μας, τους δείκτες παραγωγικότητας και την επένδυση σε νέα τεχνολογία, ούτως ώστε να προσαρμοστούμε στις καινούργιες συνθήκες. Αναφορά θα γίνει σε κάποια παραδείγματα που έχουν σχέση με τον Τραπεζικό τομέα, τα οποία η κρίση του COVID 19 έφερε στην επιφάνεια όπως:

α) Χρήση ηλεκτρονικών μέσων για όλες τις πληρωμές με παράλληλη μείωση χρήσης επιταγών για τη διενέργεια εμπορίου.

β) Δυνατότητα ανοίγματος λογαριασμών χωρίς τη φυσική παρουσία του πελάτη στην Τράπεζα.

γ) Δυνητικά, η χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής είτε για έγγραφα είτε για διενέργεια συναλλαγών.

Πολλά από αυτά έχουν εφαρμογές και σε πολλούς άλλους χώρους που αφορούν στην εξυπηρέτηση του πολίτη και των επιχειρήσεων από το κράτος.

Το κράτος θα πρέπει να είναι σε θέση να ενθαρρύνει και να υποστηρίξει τους πολίτες και τις επιχειρήσεις με μια πληθώρα από ψηφιακές υπηρεσίες, ξεκινώντας από το Τμήμα Φορολογίας, το Γραφείο Εφόρου Εταιρειών, το Κτηματολόγιο, Δημοτικές Αρχές και πολλά άλλα.

Ως τμήμα ανθρώπινου δυναμικού αναγκαστήκαμε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να στήσουμε λειτουργικά την Τράπεζα με τρόπο, ούτως ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας απρόσκοπτα και με την ίδια ποιότητα. Ευρύναμε τη σκέψη μας, βρίσκοντας εναλλακτικούς τρόπους εργασίας, με το περισσότερο από το 50% του προσωπικού μας να εργάζεται από σπίτι.  Με τη σταδιακή επιστροφή σε μια νέα πραγματικότητα είναι σημαντικό να επανεκτιμήσουμε και να επαναπροσδιορίσουμε ποιοι τρόποι εργασίας είναι ανθεκτικοί σ’ αυτή την έντονη δοκιμασία αποτελεσματικότητας και ευελιξίας. Απαιτείται άμεση αλλαγή στον τρόπο σκέψης και λειτουργίας, εξέλιξη της εταιρικής κουλτούρας και ταχύτερη υιοθέτηση του ψηφιακού μετασχηματισμού, ώστε να βγούμε δυνατότεροι από αυτή τη δοκιμασία και να λειτουργούμε διαφορετικά και αποδοτικότερα στο μέλλον.

Στοιχεία επικοινωνίας
Eurobank Cyprus Ltd
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπύρου Κυπριανού 28, 3ος όροφος, 1075, Λευκωσία
P.O Box: 27236, 1643 Λευκωσία
Τηλέφωνο:  22208107
Φαξ: 22755171
Ιστοσελίδα:
www.eurobank.com.cy
 

Δειτε Επισης

Ανησυχεί και διαμαρτύρεται το ΕΒΕ Πάφου...Τουριστική περίοδος με την ξενοδοχειακή βιομηχανία σε απόγνωση
Τρία κυπριακά case studies φωτίζουν το μέλλον του BIM στο Cyprus Autodesk Forum 2025
Η τέχνη των μαθητών στο προσκήνιο: Άλλοι δέκα φιναλίστ του The Sovereign Art Foundation
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Αναδεικνύοντας τη μαθητική δημιουργία: Δέκα φιναλίστ του διαγωνισμού από τον The Sovereign Art Foundation
Οι δηλώσεις των χορηγών των 17ων IN Business Awards(video)
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
Ειρήνη Πική: Ορόσημο η σύσταση του IGC-Πλατφόρμα για την προώθηση επενδύσεων και την οικονομική διασύνδεση