powered by

RCB BANK: Δίνει το «παρών» της και στην πανδημία Covid-19

H RCB Bank ήταν πανέτοιμη και εν μέσω της πανδημίας του Covid-19 τόσο για να συνεχίσει απρόσκοπτα τη λειτουργία της όσο και για να στηρίξει την Κύπρο και τους ανθρώπους της, σε μια κρίση που διέκοψε απότομα την καθημερινότητα και επέφερε τεράστιες αλλαγές στις κοινωνικοοικονομικές συνθήκες σε ολόκληρο τον πλανήτη.

Στο ξέσπασμα της κρίσης η RCB Bank εφάρμοσε στο μέγιστο δυνατό βαθμό τα μέτρα κοινωνικής απόστασης, καθώς και αυτά για την υγεία και την ασφάλεια τόσο των πελατών της όσο και του ανθρώπινου της δυναμικού. Παράλληλα, η RCB Bank κινήθηκε με γρήγορους ρυθμούς, ούτως ώστε να μπορέσει να εξασφαλίσει την αδιάκοπη παροχή των υψηλού επιπέδου υπηρεσιών της σε εταιρικούς και ιδιώτες πελάτες.

Την ώρα που η πανδημία δοκίμαζε τις παραδοσιακές τραπεζικές υπηρεσίες, η RCB Bank ανταποκρινόταν στην επείγουσα ζήτηση της αγοράς για ψηφιακές και ανέπαφες συναλλαγές, η οποία αποτελούσε ήδη στρατηγική της επιλογή, εξού και η κρίση την βρήκε πανέτοιμη. Επιπλέον, η RCB Bank ανέλαβε πρωτοβουλίες με νέα προϊόντα και ανέστειλε χρεώσεις προκειμένου να μειωθούν οι επισκέψεις στα καταστήματά της. Μόλις έθεσε σε εφαρμογή το σχέδιο επιχειρησιακής συνέχειας, η RCB Bank δεν θα μπορούσε να είναι απούσα από τη συλλογική προσπάθεια αντιμετώπισης των επιπτώσεων της κρίσης του Covid-19 στην Κύπρο.
 
Αγορά αναπνευστήρων
Λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της χώρας και του συστήματος υγείας, η RCB Bank προχώρησε στην αγορά 12 νέων αναπνευστήρων από την Κίνα για νοσοκομειακή χρήση, που έφτασαν στην Κύπρο με πτήση που διευθετήθηκε από τις Αρχές. Παρόλο που η ζήτηση για τον εξοπλισμό ήταν υψηλή διεθνώς, εντούτοις, η RCB Bank κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για να τον εξασφαλίσει και αυτός σήμερα αποτελεί σημαντικό εργαλείο διάσωσης ζωών στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας. Επιπλέον, σε συνεργασία με τις αρχές, η RCB Bank προχώρησε στην αγορά ιατρικών ασπίδων προσώπου, οι οποίες κατασκευάζονται στη Λεμεσό.

Kirill Zimarin: «Δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε αμέτοχοι»
Σε σχόλιό του ο CEO της RCB Bank Ltd, δρ Kirill Zimarin, δήλωσε: «Η Κύπρος είναι η πατρίδα μας και σε αυτή τη συλλογική προσπάθεια αντιμετώπισης των επιπτώσεων της κρίσης του Covid-19, δεν θα μπορούσαμε να παραμείνουμε απαθείς. Ως εκ τούτου, αναλάβαμε πρωτοβουλία από την πρώτη κιόλας στιγμή και καταβάλαμε μεγάλες προσπάθειες να εξευρεθούν οι αναπνευστήρες, οι οποίοι αποτελούν εξοπλισμό ζωτικής σημασίας σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Ο δρ Zimarin εξέφρασε ακόμη ευχαριστίες σε όσους συνέβαλαν στην προσπάθεια εξασφάλισης του εξοπλισμού, όπως επίσης στις Αρχές για την εξαιρετική συνεργασία. Εξέφρασε ακόμη ευγνωμοσύνη στο ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό της Κύπρου που βρέθηκε στην πρώτη γραμμή.

Για την RCB Bank, η δέσμευση προς μια βιώσιμη κοινωνία υπάρχει από την ίδρυση της Τράπεζας πριν από 25 χρόνια και έκτοτε αποτελεί σταθερή αξία. Η πολυεπίπεδη στρατηγική εταιρικής ευθύνης της RCB Bank παρέχει στήριξη σε εκατοντάδες δράσεις και οργανισμούς κάθε χρόνο και αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή της στην Κύπρο και τον κόσμο της.
 
Στοιχεία επικοινωνίας
Αμαθούντος 2,
Τ.Θ.: 56868, 3310
Λεμεσός, Κύπρος

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι