Η Antonio Boggati επεκτάθηκε στην Ιαπωνία

Η επωνυμία Antonio Boggati, το ιδιαίτερο brand στον τομέα της ωρολογοποιίας, εκτοξεύεται στην Ιαπωνία.

 

Την επιμέλεια για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της επωνυμίας έχει αναλάβει ο Ανδρέας Δημητριάδης.

«Παρόλο που διανύσαμε μία περίοδο κορωνοϊού, που επηρέασε κατά πολύ μεγάλο βαθμό τον κλάδο της ωρολογοποιίας, κατορθώσαμε, με συνεχείς διαπραγματεύσεις, να συνάψουμε συμφωνία επέκτασης της εταιρείας Antonio Boggati στην Ιαπωνία», ανέφερε ο κ. Δημητριάδης.

 

Η δεσπόζουσα εταιρεία που θα εκπροσωπεί πλέον την Antonio Boggati στην Ιαπωνία είναι η Rempli Tokyo & Co., η οποία στην παρούσα φάση διεξάγει καμπάνια καλωσορίσματος της επωνυμίας στην ιαπωνική αγορά με ποσοστό επιτυχίας πέραν του 200% του στόχου. 

Σημειώνεται ότι οι δημοσιεύσεις στον ιαπωνικό τύπο που προβάλλουν την επωνυμία Antonio Boggati έχουν ξεπεράσει τις 50.


Η φιλοσοφία σχεδιασμού της σειράς Couple La Paris Series έχει καθηλώσει το ιαπωνικό κοινό.

Δειτε Επισης

Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά