H. Ηρακλέους: Επιστρέψαμε δυναμικά προσθέτοντας νέα σειρά προϊόντων

Αισθητά προς τα κάτω επηρέασαν τις πωλήσεις του Hercules Group τα περιοριστικά μέτρα που επέβαλε η κυβέρνηση για αντιμετώπιση της πανδημίας, επισημαίνει ο Ηρακλής Ηρακλέους Managing Director Hercules Group και τονίζει πως ο Όμιλος αφουγκράστηκε τις ανάγκες της αγοράς, αξιοποίηση τη φήμη, την πελατεία, τον εξοπλισμό και τις ικανότητες του ανθρώπινου δυναμικού της και επέστρεψε δυναμικά, προσθέτοντας την παραγωγή νέας σειράς προϊόντων με την ονομασία - Ηygieninc protection products.

Αισθητά προς τα κάτω
Τα μέτρα που είχε πάρει η Κυπριακή Κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του covid -19 έχουν επηρεάσει αισθητά προς τα κάτω τις πωλήσεις της εταιρείας μας χωρίς να διαφαίνονται άμεσες προοπτικές βελτίωσης, αφού η κατανάλωση της παραδοσιακής γκάμας των προϊόντων μας προϋποθέτει συνάθροιση πολλών ανθρώπων.

Σανίδα επιβίωσης
Μετά το πρώτο σοκ άρχισε ο έντονος προβληματισμός και η αναζήτηση σανίδας επιβίωσης όσων με πολύ κόπο δημιουργήσαμε τα τελευταία 31 χρόνια. Είχαμε έντονα στο μυαλό μας το πώς θα κρατούσαμε τις θέσεις εργασίας του προσωπικού μας, με ποιο τρόπο θα καταφέρναμε να εξασφαλίσουμε τις δόσεις των δανείων μας, καθώς επίσης το να μην εκτροχιάσουμε το αναπτυξιακό μας πλάνο. Αξιοποιώντας τα σχέδια στήριξης του κράτους, το οποίο οφείλουμε να ευχαριστήσουμε, έγινε κατορθωτό να επιλύσουμε πολλά από τα πιο πάνω, πράγμα που επέτρεψε στη διευθυντική ομάδα να σχεδιάσει την επαναδραστηριοποίησή μας.

Επιστρέψαμε δυναμικά
Αφουγκραστήκαμε τις ανάγκες της αγοράς, αξιοποιήσαμε τη φήμη, την πελατεία, τον εξοπλισμό και τις ικανότητες του ανθρώπινου δυναμικού μας, το οποίο θερμά ευχαριστούμε και επιστρέψαμε δυναμικά, προσθέτοντας την παραγωγή νέας σειράς προϊόντων με την ονομασία - Ηygieninc protection products. Επίσης, το πιο πρόσφατο μας concept, your digital menu online, αποδίδει ήδη καρπούς και είναι η αρχή μιας σειρά από νέα προϊόντα και υπηρεσίες που σχεδιάζουμε, όπου η τεχνολογία συναντά την παραδοσιακή γκάμα των προϊόντων μας σε μια προσέγγιση 360°.

Μάθαμε να δυναμώνουμε
Ο σχεδιασμός αυτός πέτυχε, με αποτέλεσμα να έχουμε καλύψει μερικώς τις χαμένες μας πωλήσεις. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι το αίσθημα της χαράς της επιβίωσης και της επαναδραστηριοποίησης. Προσωπικά με χαροποιεί το μήνυμα που άφησε η όλη προσπάθεια στα νεαρά διευθυντικά στελέχη της εταιρείας μας, πως στο επιχειρίν πάντα υπάρχουνε ευκαιρίες μέσα από όραμα, σχεδιασμό, μελέτη, τόλμη και δράση. Ως ομάδα έχουμε μάθει πώς να δυναμώνουμε μέσα από μια κρίση.

Έχουμε δρόμο ακόμα
Για να φτάσουμε, βέβαια, τους ρυθμούς ανάπτυξης που αφήσαμε πίσω μας έχουμε ακόμη αρκετό χρόνο μπροστά μας. Αν δεν εμφανιστούν άλλοι εξωγενείς παράγοντες θεωρώ ότι το 2021 θα είναι μια καλή χρονιά, αλλά οι θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης, από εκεί που μείναμε, θα επανέλθουν το 2022. Ευελπιστούμε ότι όλοι οι φορείς θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για να ορθοποδήσει ξανά η οικονομία της χώρας μας.

Δειτε Επισης

Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές το Πάσχα, αλλά όχι σε άλλα καταστήματα λιανικής
Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές