Σ. Στεφάνου: Πρέπει να επενδύσουμε στο brand Κύπρος
13:20 - 24 Ιουνίου 2020
Δεν μπορούν να γίνουν ασφαλείς εκτιμήσεις για το πως θα κινηθεί ο Τουρισμός και ο ξενοδοχειακός τομέας. Αυτό ανέφερε ο Σώτος Στεφάνου Διευθύνων Σύμβουλος, Aeolos Cyprus Travel – Διευθυνών Σύμβουλος, Ξενοδοχείο Capo Bay, μιλώντας στο Market Outlook Series: Ξενοδοχεία και Τουρισμός.
Τόνισε πως στο παρόν στάδιο για κάθε τέσσερις ακυρώσεις που γίνονται στα ξενοδοχεία της Κύπρου, υπάρχει μόνο μια νέα κράτηση, διευκρινίζοντας πως για να εξαχθούν ασφαλείς συμπεράσματα για τα επίπεδα στα οποία αναμένεται να κινηθεί ο τουρισμός, θα πρέπει ο ρυθμός των νέων κρατήσεων να είναι υψηλότερος από τον ρυθμό των ακυρώσεων.
Με βάση τα σημερινά δεδομένα ανέφερε ο κ. Στεφάνου ανέφερε δεν μπορεί να γίνει καμία πρόβλεψη καθώς τα δεδομένα μεταβάλλονται καθημερινώς.
Χαρακτήρισε ως θετική την επανεκκίνηση των ξενοδοχείων και την επαναφορά των πτήσεων. Ωστόσο, είπε, η πληρότητα των ξενοδοχείων είναι σε χαμηλά επίπεδα.
Παράλληλα, επισήμανε πως είναι πολύ δύσκολο για τον ιδιωτικό τομέα να επανεκκινήσει στον τομέα του marketing. Χρειάζεται, είπε, στήριξη από το Κράτος. Η πανδημία, είπε, θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τουριστικό τομέα, θα πρέπει να επαναξιολογηθεί το τουριστικό προϊόν της Κύπρου, και οι τουριστικοί πράκτορες θα πρέπει να επαναξιολογήσουν το δικό τους μοντέλο και να επανεκκινήσουν.
Αποτελεί ευκαιρία, κατέληξε, για κάθε επιχείρηση να αξιολογήσει το δικό της μοντέλο και πως μπορεί να το αναπροσαρμόσει στο μέλλον ώστε να δούμε το 2021 με ένα νέα φακό. Θα πρέπει να επενδύσουμε στο brand Κύπρος.
Τόνισε πως στο παρόν στάδιο για κάθε τέσσερις ακυρώσεις που γίνονται στα ξενοδοχεία της Κύπρου, υπάρχει μόνο μια νέα κράτηση, διευκρινίζοντας πως για να εξαχθούν ασφαλείς συμπεράσματα για τα επίπεδα στα οποία αναμένεται να κινηθεί ο τουρισμός, θα πρέπει ο ρυθμός των νέων κρατήσεων να είναι υψηλότερος από τον ρυθμό των ακυρώσεων.
Με βάση τα σημερινά δεδομένα ανέφερε ο κ. Στεφάνου ανέφερε δεν μπορεί να γίνει καμία πρόβλεψη καθώς τα δεδομένα μεταβάλλονται καθημερινώς.
Χαρακτήρισε ως θετική την επανεκκίνηση των ξενοδοχείων και την επαναφορά των πτήσεων. Ωστόσο, είπε, η πληρότητα των ξενοδοχείων είναι σε χαμηλά επίπεδα.
Παράλληλα, επισήμανε πως είναι πολύ δύσκολο για τον ιδιωτικό τομέα να επανεκκινήσει στον τομέα του marketing. Χρειάζεται, είπε, στήριξη από το Κράτος. Η πανδημία, είπε, θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τουριστικό τομέα, θα πρέπει να επαναξιολογηθεί το τουριστικό προϊόν της Κύπρου, και οι τουριστικοί πράκτορες θα πρέπει να επαναξιολογήσουν το δικό τους μοντέλο και να επανεκκινήσουν.
Αποτελεί ευκαιρία, κατέληξε, για κάθε επιχείρηση να αξιολογήσει το δικό της μοντέλο και πως μπορεί να το αναπροσαρμόσει στο μέλλον ώστε να δούμε το 2021 με ένα νέα φακό. Θα πρέπει να επενδύσουμε στο brand Κύπρος.