Γιατί η ΙΚΕΑ ανοίγει πλέον και μικρά καταστήματα;

Τη δημιουργία του πρώτου μικρού καταστήματος, νέας φιλοσοφίας, στο κέντρο του Πειραιά ανακοίνωσε η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η συγκεκριμένη επένδυση έρχεται δυο χρόνια μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη λειτουργία του ΙΚΕΑ Pop-up Store στην περιοχή, το οποίο έτυχε θερμής ανταπόκρισης από την πόλη του Πειραιά.

Το νέο κατάστημα, επί της οδού Γούναρη, αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του τον Οκτώβριο του 2020 για να υποδεχθεί τους πελάτες του σε μια επιφάνεια 2.000 τ.μ. που εκτείνεται σε τρεις ξεχωριστούς ορόφους.

Οι επισκέπτες του θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν πάνω από 1.000 μοναδικούς κωδικούς, να αντλήσουν έμπνευση από τον ειδικό εκθεσιακό χώρο και παράλληλα, οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι ΙΚΕΑ θα βρίσκονται καθημερινά στο Κέντρο Σχεδιασμού, για να βοηθήσουν τους πελάτες να σχεδιάσουν τη ντουλάπα ή την κουζίνα που επιθυμούν.

Ακόμη, το κατάστημα θα διαθέτει εστιατόριο που θα προσφέρει καθημερινά επιλεγμένα πιάτα, καθώς και κάποιες επιλογές από σαλάτες, επιδόρπια και προϊόντα από το Σουηδικό Κατάστημα Τροφίμων ΙΚΕΑ. Στο ισόγειο θα λειτουργήσει, επίσης, take-away café.

Πρόκειται για μια στρατηγική απόφαση που στηρίζεται στο ευρύτερο πλαίσιο ανάπτυξης του Oμίλου, με τη λειτουργία καταστημάτων νέας φιλοσοφίας που στόχο έχουν να φέρουν την ΙΚΕΑ ακόμα πιο κοντά στον καταναλωτή.

Η IKEA ανοίγει μικρά καταστήματα σε αστικές περιοχές και επαναπροσδιορίζει τις προσπάθειες ηλεκτρονικού εμπορίου και παράδοσης αφού η στρατηγική της είναι να έρθει όσο το δυνατόν πιο κοντά στους millennials και τους Gen Zers.

Αυτά τα καταστήματα θα διαφέρουν από τα «big boxes» που όλοι έχουν ταυτίσει με την εταιρεία.

Για λόγους σύγκρισης ένα κανονικό κατάστημα ΙΚΕΑ έχει μέγεθος πάνω από 20.000 τετραγωνικά μέτρα και προσφέρει πάνω από 6.500 κωδικούς προϊόντων.

Αντί αυτού, θα έχουν μια πιο βιωματική εμπειρία, δημιουργώντας τα γνωστά πρότυπα δωμάτια τους μέσα στο κατάστημα για να παρουσιάσουν προϊόντα αλλά χωρίς να έχουν την γκάμα των προϊόντων που μπορεί κάποιος να βρει στα μεγάλα καταστήματα.

Ο δημογραφικός πυρήνας της Ikea είναι οι νεότεροι καταναλωτές που ξεκινούν νέα νοικοκυριά, πολλοί από τους οποίους ζουν σε πόλεις και δεν έχουν πρόσβαση σε μεγάλα οχήματα για να μεταφέρουν βαριά εμπορεύματα, γι ‘αυτό και πολλοί έχουν στραφεί σε άλλους πωλητές στο διαδίκτυο.

Η προηγούμενη πολιτική της Ikea να μην στέλνει μικρά αντικείμενα πρέπει να εξελιχθεί για να εξυπηρετήσει αυτόν τον πληθυσμό και να διατηρήσει μερίδιο αγοράς.

Η προσφορά προϊόντων της Ikea είναι πολύ συμβατή με τον αστικό κάτοικο, επομένως τα μικρότερα καταστήματα, όπου ζουν αυτοί οι αγοραστές, έχουν νόημα.

Το μοντέλο της Ikea παρέμεινε αμετάβλητο εδώ και πολλά χρόνια. Ωστόσο, ο τρόπος που οι άνθρωποι ψωνίζουν έχει εξελιχθεί.

Τα μεγάλα μαζικά καταστήματα, τα οποία είναι ακριβά για να «τρέξουν», δεν «τραβούν» πλέον τα πλήθη όπως κάποτε – κυρίως λόγω της αύξησης των online αγορών. Αυτό έχει μειώσει την κερδοφορία και την αποδοτικότητά τους.

Το κατάστημα στον Πειραιά δεν είναι το πρώτο που ανοίγει κάτω από αυτή την στρατηγική, έχουν προηγηθεί αντίστοιχα καταστήματα στην Νέα Υόρκη αλλά και στο Παρίσι όπου και τα δύο καταστήματα άνοιξαν μέσα στον αστικό ιστό.

Πηγή: Thetotalbusiness.com

Δειτε Επισης

Τρίζουν τα θεμέλια της εργασιακής ειρήνης στον κατασκευαστικό τομέα της Γερμανίας
Κύρια κινητήρια δύναμη για τις αγορές χρυσού οι Κεντρικές Τράπεζες των αναδυόμενων οικονομιών
Σε ανοδική πορεία οι τιμές των τροφίμων σε όλο τον κόσμο... Στο κρέας η μεγαλύτερη αύξηση
Η έλλειψη ρευστότητας προκαλεί προβλήματα στην παγκόσμια αγορά κακάο
Διακόπτει όλες τις εμπορικές συναλλαγές με το Ισραήλ η Τουρκία
Τουρκία: Σε ανοδική τροχιά παρά τη νομισματική σύσφιξη ο πληθωρισμός
ΟΟΣΑ: Η ανάπτυξη σε ΗΠΑ και Κίνα θα επιταχυνθεί-Οι προβλέψεις για την Ευρωζώνη
Άλμα για τον χρυσό με ώθηση από Fed και γεν
Nέο sell-off στα κρυπτονομίσματα, κάτω από τα $57.000 το Βitcoin
Goldman Sachs: Η ανάπτυξη επιστρέφει στην Ευρωζώνη-Οι τρεις λόγοι