Κ. Πατσιά: Συγκεντρωμένοι στην κοινωνική στρατηγική για ενίσχυση της μάχης κατά COVID-19

Προσηλωμένη στην κοινωνική της στρατηγική για στήριξη των ηρώων της πρώτης γραμμής και όχι μόνο, παραμένει η Coca Cola HBC Κύπρου η οποία μέχρι σήμερα με την συμβολή των στρατηγικών της συνεργατών βοήθησε έμπρακτα με την αποστολή πέραν των 107 χιλιάδων προϊόντων σε συνανθρώπους μας που τα έχουν ανάγκη.

Σε συνέντευξη της στο InBusinessNews η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων Coca Cola HBC Κύπρου, Κάλια Πατσιά, τονίζει πως παραμένοντας συγκεντρωμένοι στην κοινωνική στρατηγική για την ενίσχυση της μάχης κατά του κορωνοϊού, με τον τρόπο που μπορεί η κάθε εταιρεία αλλά και ο καθένας μας ξεχωριστά, θα τα καταφέρουμε μαζί, ενωμένοι.

Η πανδημία έχει άμεσο αντίκτυπο στην κυπριακή κοινωνία. Ποια η συμβολή της Coca-Cola Κύπρου σε αυτή την συγκυρία;
Πράγματι, βιώνουμε στιγμές πρωτοφανείς τόσο για την Κύπρο όσο και για ολόκληρο τον κόσμο. Από την πρώτη στιγμή της έξαρσης την πανδημίας σταθήκαμε στο πλευρό των συνανθρώπων μας που έχουν ανάγκη. Και θα συνεχίσουμε να το πράττουμε,  για όσο χρειαστεί, στηρίζοντας την κοινωνία μας και παραμένοντας προσηλωμένοι στην κοινωνική μας στρατηγική.

Επικεντρωθήκαμε σε δύο πυλώνες: τη στήριξη των συνανθρώπων μας που βρίσκονται καθημερινά στην πρώτη γραμμή της μάχης ενάντια στην πανδημία  και στην ανακούφιση των ευπαθών ομάδων και ατόμων τρίτης ηλικίας που πρέπει να παραμείνουν προστατευμένοι.

Ποια η συμβολή της Coca-Cola παγκοσμίως στην καταπολέμηση της πανδημίας;
Από τον Απρίλιο, η Coca-Cola παγκοσμίως, ανέστειλε κάθε διαφημιστική προβολή της Coca-Cola, καθώς και όλων των εμπορικών της σημάτων. Προτεραιότητά της εταιρείας αποτέλεσε  η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων της, των συνεργατών της και των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται.

Σε αυτό το πλαίσιο, η The Coca-Cola Company μαζί με τους Εμφιαλωτές της, στους οποίους ανήκουμε και εμείς ως Coca-Cola HBC Κύπρου, και το Ίδρυμα της Coca-Cola έχει συνεισφέρει πάνω από 120 εκατομμύρια δολάρια σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς για την ανακούφιση των ανθρώπων που πλήττονται περισσότερο από τον COVID-19, εστιάζοντας στην ενίσχυση νοσοκομειακού εξοπλισμού, στη στήριξη του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού και στη διάθεση τροφίμων για τις ευπαθείς ομάδες.

Ανταποκριθήκατε στο κάλεσμα της κοινωνίας μέσω ενός ολοκληρωμένου προγράμματος κοινωνικής συνεισφοράς και στήριξης του Γενικού Συστήματος Υγείας. Μιλήστε μας γι’ αυτό.
H Coca-Cola HBC Κύπρου, από την πρώτη στιγμή, στάθηκε στο πλευρό των ηρώων της πρώτης γραμμής: τους γιατρούς και νοσηλευτές της χώρας μας. Αναγνωρίζοντας την καθημερινή μάχη που δίνουν ενάντια στον κορωνοϊό, και σε συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας, αναλάβαμε την τροφοδοσία με δωρεάν προϊόντα μας για την κάλυψη των αναγκών τόσο του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού,  όσο και των ασθενών. Πρόκειται για ένα ελάχιστο δείγμα ευγνωμοσύνης και μια προσπάθεια να τους τονώσουμε ώστε να συνεχίσουν  την τεράστια προσπάθειά τους.

Επιπλέον, το  Ίδρυμα της Coca-Cola , ενίσχυσε το Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας με τη δημιουργία μίας νέας θέσης Μονάδας Εντατικής Θεραπείας, πλήρως εξοπλισμένης, που περιλαμβάνει αναπνευστήρα θετικής πίεσης, μόνιτορ συνεχούς παρακολούθησης ζωτικών λειτουργιών και ηλεκτρική θεραπευτική κλίνη και την αγορά ενός οπτικού συστήματος παρακολούθησης ασθενών. 

Εκτός από αυτή την πρωτοβουλία, η κοινωνική προσφορά της εταιρείας επεκτείνεται και σε άλλους τομείς.
Βεβαίως. Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή  δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε άπραγοι απέναντι στις αυξημένες ανάγκες των ευάλωτων ομάδων και των ατόμων τρίτης ηλικίας. Έτσι, απ’ τις πρώτες κιόλας μέρες, ενώσαμε τις δυνάμεις μας με τον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό (έναν εκ των μακροχρόνιων συνεργατών μας) και την Έκτακτη Υπηρεσία που δημιούργησε, τον Επίτροπο Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων και τους Δήμους που υλοποίησαν Προγράμματα Βοήθειας στο Σπίτι. Μέσω των παραπάνω πρωτοβουλιών, στηρίχθηκαν με την παράδοση προϊόντων πρώτης ανάγκης οι συμπολίτες μας που κλήθηκαν να περιορίσουν στο ελάχιστο τις μετακινήσεις τους.  

Με αυτή την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους στρατηγικούς συνεργάτες μας που,  μέσω των δράσεών τους, μας έδωσαν τη δυνατότητα να βοηθήσουμε έμπρακτα και να αποστείλουμε στους συνανθρώπους μας περισσότερα από 107 χιλιάδες προϊόντα της εταιρείας μας, μέχρι στιγμής.

Τι μήνυμα στέλνετε μέσα από τις ενέργειές σας;
Συγκεντρωμένοι στην κοινωνική στρατηγική για την ενίσχυση της μάχης κατά του κορωνοϊού, με τον τρόπο που μπορεί η κάθε εταιρεία αλλά και ο καθένας μας ξεχωριστά, θα τα καταφέρουμε μαζί, ενωμένοι. Μέσα από τη συλλογική προσπάθεια, και με υπομονή, ευελπιστούμε να επιστρέψουμε στην κανονικότητά μας το συντομότερο δυνατό.  
 

Δειτε Επισης

Τα υβριδικά ψαλιδίζουν τα μερίδια αγοράς των βενζινοκίνητων-Οι κορυφαίες μάρκες του τριμήνου
Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση
Υπουργείο Εμπορίου: Εφαρμόζονται κανονισμοί για έλεγχο της μεσιτείας όπλων
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»