Powered by

Επενδύσεις στα αντισηπτικά από βιομηχανίες καλλυντικών

Μετά την Παπουτσάνης και τη Σαράντης, πληροφορίες της «Ναυτεμπορική» θέλουν τη Fresh Line, την Juliette Armand, τη Farmeco, καθώς και τις Yello Rose, Rovel, Cosmetia και δεκάδες ακόμη ελληνικές παραγωγικές εταιρείες, να ακολουθούν την τάση της παγκόσμιας βιομηχανίας καλλυντικών που αναλαμβάνει δράση στην προσπάθεια καταπολέμησης του κορωνοϊού Covid-19, αναπροσαρμόζοντας τις γραμμές παραγωγής τους σε παραφαρμακευτικά προϊόντα, όπως τα αντισηπτικά και απολυμαντικά είδη.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες ενδιαφέρον να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες άμεσης αδειοδότησης του νόμου 4681/ΦΕΚ 74 Α’ της 27ης Μαρτίου, πέρα από τις δύο εισηγμένες εταιρείες (Σαράντης και Παπουτσάνης), φέρονται να έχουν εκδηλώσει και οι: Fresh Line, γνωστή εταιρεία φυσικών καλλυντικών που αναπτύσσει το ομώνυμο δίκτυο, Zυλιέτ Αρμάντ Α.Ε. (Juliette Armand), Yellow Rose Professional Cosmetics - Γ. Παχωπός Α.Ε., Farmeco A.E., Rovel A.E., Cosmetia - Σακελλαρίου ΑΒΕΕ και αρκετές ακόμη.

Σημειώνεται ότι έχουν ήδη ενεργοποιήσει σχέδια παραγωγής αντισηπτικών η Lavipharm - που είναι μέλος του Πανελληνίου Συνδέσμου Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ)- και η Uni-pharma, του ομίλου Τσέτη, που έχει παρουσία στη βιομηχανία καλλυντικών μέσω της InterΜed, η οποία είναι επίσης μέλος του ΠΣΒΑΚ.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Στο 2,2% η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το α’ τρίμηνο
Στο 10,4% αυξήθηκε η ανεργία στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2025
S&P: Εγκρίνει την πρόωρη εξόφληση δανείων του πρώτου μνημονίου-Θετικές οι προοπτικές κερδοφορίας των ελληνικών τραπεζών
Αύξηση 6,8% στις τιμές διαμερισμάτων στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο-Οι διαφορές ανάμεσα σε νέα και παλαιά
Άνοδος παραγωγής και νέων παραγγελιών το Μάιο στην Ελλάδα
Eπιβεβαίωσε στη βαθμίδα ΒΒΒ με σταθερές προοπτικές το ελληνικό αξιόχρεο o Scope
Στο 8,3% μειώθηκε η ανεργία στην Ελλάδα τον Απρίλιο
UBS: Η ελληνική οικονομία εμφανίζει ισχυρή δυναμική και ανθεκτικότητα-Θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης και αποκλιμάκωση χρέους
Γ. Κοντόπουλος: Τα δύο κρίσιμα «παράθυρα» για την αναβάθμιση του ελληνικού Χρηματιστηρίου
Χρηματιστήριο Αθηνών: Το νέο στοίχημα, τα ατού της αγοράς και οι εξωτερικοί κίνδυνοι