Αλφαμέγα: Ψωνίζουμε υπεύθυνα, με σεβασμό στους γύρω μας

Καμπάνια κοινωνικής ευθύνης εγκαινίασαν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα. Στόχος της όλης προσπάθειας είναι να λειτουργήσει ο καθένας από εμάς, σε αυτή την πολύ δύσκολη περίοδο που η κοινωνία έχει αυξημένες ανάγκες, με υπευθυνότητα, ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη. Τόσο απέναντι στο κοινωνικό σύνολο, αλλά και στο προσωπικό των υπεραγορών που καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού.
 
Τις δυνάμεις τους με τους ανθρώπους των υπεραγορών Αλφαμέγα, μέσα από δύο τηλεοπτικά σποτ που γυρίστηκαν για τις ανάγκες της καμπάνιας, ένωσαν οι δημοφιλείς ηθοποιοί Λούης Πατσαλίδης, Φώτης Γεωργίδης. Θα ακολουθήσουν ανάλογα σποτ και με άλλα αγαπημένα τηλεοπτικά πρόσωπα.
 
 
Κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι η υπενθύμιση ότι ειδικά τώρα πρέπει να «Ψωνίζουμε Υπεύθυνα».

Ψωνίζουμε έξυπνα και με καλό προγραμματισμό ώστε να έχουν όλοι πρόσβαση στα είδη πρώτης ανάγκης

Ψωνίζουμε για τα αγαπημένα μας πρόσωπα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες για να μείνουν όσο πιο ασφαλείς γίνεται

Ψωνίζουμε τηρώντας τα μέτρα ασφαλείας για την προστασία της δικής μας υγείας, των συνανθρώπων μας, αλλά και των εργαζομένων στις υπεραγορές

Μένουμε ασφαλείς για αυτούς που αγαπάμε

Κρατάμε ασφαλείς αυτούς που μας εξυπηρετούν

Ψωνίζουμε με σεβασμό στους γύρω μας

Ψωνίζουμε με ευθύνη απέναντι στην κοινωνία

 
Με αλληλεγγύη και υπευθυνότητα, θα ξεπεράσουμε και αυτή τη δύσκολη περίοδο!
 

 

Δειτε Επισης

Σε ιδιώτη για πέντε χρόνια η διαχείριση, λειτουργία και συντήρηση της μαρίνας και του λιμανιού της Λάρνακας
Σημαντικό ορόσημο για Τράπεζα Κύπρου-Αναβάθμιση καλυμμένων ομολόγων σε ΑΑΑ από Moody's
11α ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Οι δηλώσεις των υποστηρικτών του θεσμού-Τι είπαν επιχειρηματικοί και πολιτικοί ηγέτες (vid)
Σταυριάνα Κοφτερός: Η επόμενη μέρα για την καινοτομία στην Κύπρο, η υποστήριξη της Ε.Ε. και το μέλλον του EIC
Αλλάζουν όψη τα σνακς Giants-Οι νέες συσκευασίες
Λαγκάρντ για δασμούς: Η Ευρώπη πρέπει να διαπραγματευτεί, όχι να πάει σε αντίποινα
Πράσινο φως από ΕΠΑ για απόκτηση της CNP από Ελληνική-Στα €182 εκατ. το συνολικό τίμημα της εξαγοράς
Ασταμάτητο το ράλι των τιμών του καφέ-Σε υψηλό 50 ετών ο arabica
Garcon's: Ο νέος all day προορισμός του Mall of Engomi (photos)
Black Friday: Επεκτάθηκε, αλλά ατόνησε-Χαμηλές προσδοκίες και μούδιασμα στην αγορά