Αλφαμέγα: Ψωνίζουμε υπεύθυνα, με σεβασμό στους γύρω μας

Καμπάνια κοινωνικής ευθύνης εγκαινίασαν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα. Στόχος της όλης προσπάθειας είναι να λειτουργήσει ο καθένας από εμάς, σε αυτή την πολύ δύσκολη περίοδο που η κοινωνία έχει αυξημένες ανάγκες, με υπευθυνότητα, ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη. Τόσο απέναντι στο κοινωνικό σύνολο, αλλά και στο προσωπικό των υπεραγορών που καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού.
 
Τις δυνάμεις τους με τους ανθρώπους των υπεραγορών Αλφαμέγα, μέσα από δύο τηλεοπτικά σποτ που γυρίστηκαν για τις ανάγκες της καμπάνιας, ένωσαν οι δημοφιλείς ηθοποιοί Λούης Πατσαλίδης, Φώτης Γεωργίδης. Θα ακολουθήσουν ανάλογα σποτ και με άλλα αγαπημένα τηλεοπτικά πρόσωπα.
 
 
Κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι η υπενθύμιση ότι ειδικά τώρα πρέπει να «Ψωνίζουμε Υπεύθυνα».

Ψωνίζουμε έξυπνα και με καλό προγραμματισμό ώστε να έχουν όλοι πρόσβαση στα είδη πρώτης ανάγκης

Ψωνίζουμε για τα αγαπημένα μας πρόσωπα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες για να μείνουν όσο πιο ασφαλείς γίνεται

Ψωνίζουμε τηρώντας τα μέτρα ασφαλείας για την προστασία της δικής μας υγείας, των συνανθρώπων μας, αλλά και των εργαζομένων στις υπεραγορές

Μένουμε ασφαλείς για αυτούς που αγαπάμε

Κρατάμε ασφαλείς αυτούς που μας εξυπηρετούν

Ψωνίζουμε με σεβασμό στους γύρω μας

Ψωνίζουμε με ευθύνη απέναντι στην κοινωνία

 
Με αλληλεγγύη και υπευθυνότητα, θα ξεπεράσουμε και αυτή τη δύσκολη περίοδο!
 

 

Δειτε Επισης

Ετήσια υποχώρηση 2,3% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών
Η εξαγορά της Δωδώνης από τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία και τα νέα δεδομένα που φέρνει στην κυπριακή αγορά
Μεγάλο πλήγμα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες από τους δασμούς Τραμπ-Κόστος πέραν των $100 δις
Η πολυαναμενόμενη άφιξη στο Mall of Cyprus-Η Kiabi ανοίγει μεγάλο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο
Έφεραν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κινδυνεύουν να τους μείνουν-Ανάστατοι και ξεκρέμαστοι οι εισαγωγείς
Περιμένουν έγκριση από την Apple για το e-kalathi… Τι ζήτησε η αμερικανική εταιρεία για να συνάδει με το iOS
Επιστρέφει με όραμα το φρέσκο κυπριακό γάλα Χαραλαμπίδης
Νέους κανόνες για εγγραφή οχημάτων και ελέγχους για εκπομπές προτείνει η Κομισιόν
Η εξέλιξη των υπεύθυνων επιλογών στο κυπριακό καλάθι-Πώς η Lidl Κύπρου οδηγεί τη μετάβαση προς μια πιο συνειδητή και βιώσιμη κατανάλωση
Τραμπ: Μελετά νέες εξαιρέσεις στους δασμούς για τις αυτοκινητοβιομηχανίες