Ν. Χριστοδουλίδης: Ολοκληρωμένη γκάμα γαλακτοκομικών από την Coca-Cola HBC Κύπρου
07:00 - 12 Φεβρουαρίου 2020
Στα νέα αποκτήματα που ολοκληρώνουν την γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων της Coca-Cola HBC Κύπρου αναφέρεται στο InBusinessNews η Senior Brand Manager Dairy της εταιρείας Νίκολα Χριστοδουλίδης. Υπογραμμίζει, επίσης, πως η εταιρεία επενδύει στην καινοτομία και προσφέρει ποιότητας στη βάση των αναγκών και των απαιτήσεων της κοινωνίας για έναν τρόπο ζωής με ευεξία.
Ποια είναι τα νέα προϊόντα που έχουν προστεθεί στην γκάμα της εταιρείας;
Η Coca-Cola HBC Κύπρου έχει μια ευρεία γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων που συντροφεύουν το κυπριακό κοινό στην καθημερινότητά του. Το πιο πρόσφατο μέλος της οικογένειας των γαλακτοκομικών μας είναι το Γάλα Λανίτης χωρίς Λακτόζη και με 1% λιπαρά, το οποίο δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών με δυσανεξία στη λακτόζη, οι οποίοι θέλουν να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους ρόφημα.
Επίσης, το Lanitis Protein Milk Drink, ένα πρωτεϊνούχο ρόφημα δίχως λιπαρά και πρόσθετα σάκχαρα που περιέχει 25 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά φιάλη 242ml (ή 250g), είναι ιδανικό για τους φανατικούς του γάλακτος που αναζητούν ενέργεια όλη την ημέρα.
Μια ακόμα προσθήκη είναι το Γιαούρτι Λανίτης, η γευστική πρόταση μας προς τους καταναλωτές, με κορυφαία ποιότητα και ανεπανάληπτη γεύση. Στην αγορά κυκλοφορούν τρία προϊόντα, το «Γιαούρτι Λανίτης Στραγγιστό 10% λιπαρά», το «Γιαούρτι Λανίτης Στραγγιστό 3,5% λιπαρά» και το «Γιαούρτι Λανίτης Στραγγιστό 0% λιπαρά» που διατηρούν τη φρεσκάδα των πρώτων υλών και προσφέρουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας.
Βεβαίως δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στους μικρούς φίλους μας και στο αγαπημένο τους γάλα Kiddo, με τις δύο νέες γεύσεις του. Το Kiddo Bio, που λανσάραμε το 2018, είναι φτιαγμένο από βιολογικό γάλα και κακάο βιολογικής καλλιέργειας. Το Kiddo Free, το νέο μέλος της οικογένειας Kiddo, ξεχωρίζει για την γεμάτη γεύση του ενώ δεν περιέχει πρόσθετα σάκχαρα.
Γιατί επέλεξε η εταιρεία να προσθέσει τα εν λόγω προϊόντα στην γκάμα της;
Στην ολοκληρωμένη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων της Coca-Cola HBC Κύπρου εμπεριέχονται η πολυετής τεχνογνωσία της εταιρείας και η γνώση των αναγκών των καταναλωτών. Αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους και τις απαιτήσεις της κοινωνίας για έναν τρόπο ζωής με ευεξία, επενδύουμε στην καινοτομία και προσφέρουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας, κερδίζοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους.
Σε ποια κατηγορία καταναλωτών απευθύνονται τα εν λόγω προϊόντα;
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα της Coca-Cola HBC Κύπρου απευθύνονται σε όσους αναζητούν ποιοτικές επιλογές στην καθημερινότητά τους. Μέσα από τα προϊόντα μας, στοχεύουμε στο να γίνουμε κομμάτι της καθημερινής τους ζωής, με το γάλα, το γιαούρτι και τα τυροκομικά μας είδη να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της μέρας.
Πιο συγκεκριμένα, το Lanitis Protein Milk Drink απευθύνεται στους λάτρεις του γάλακτος που αναζητούν ενέργεια όλη την ημέρα. Όσον αφορά τo Κiddo Free, αυτό απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους λάτρεις των σοκολατούχων ροφημάτων που δεν θέλουν να καταναλώνουν πρόσθετη ζάχαρη. Οι λάτρεις του στραγγιστού γιαουρτιού απολαμβάνουν το γιαούρτι Λανίτης όλη την ημέρα είτε σαν συνοδευτικό κυρίως γεύματος είτε σαν σνακ.
Ποια ήταν η μέχρι τώρα ανταπόκριση του κοινού στα εν λόγω προϊόντα;
Το καταναλωτικό κοινό της Κύπρου αγκάλιασε με θέρμη τα προϊόντα μας μιας και γνωρίζει ότι κάθε συσκευασία δημιουργήθηκε με αγάπη για την οικογένεια. Το μεράκι και η πολυετής πείρα μας αποτελούν φάρο για την ανοδική μας πορεία, ενώ η εμπιστοσύνη των καταναλωτών είναι η επιβράβευση των προσπαθειών μας.
Η Νίκολα Χριστοδουλίδης, Senior Brand Manager Dairy της Coca-Cola HBC Κύπρου ξεκίνησε το 2009 ως Υπεύθυνη Εμπορικού Μάρκετινγκ και μεταφέρθηκε στο Brand μάρκετινγκ για προϊόντα νερού και NCB ενώ αργότερα μετακινήθηκε στο ίδιο τμήμα στην Λανίτης γαλακτοκομικά.
Ποια είναι τα νέα προϊόντα που έχουν προστεθεί στην γκάμα της εταιρείας;
Η Coca-Cola HBC Κύπρου έχει μια ευρεία γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων που συντροφεύουν το κυπριακό κοινό στην καθημερινότητά του. Το πιο πρόσφατο μέλος της οικογένειας των γαλακτοκομικών μας είναι το Γάλα Λανίτης χωρίς Λακτόζη και με 1% λιπαρά, το οποίο δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών με δυσανεξία στη λακτόζη, οι οποίοι θέλουν να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους ρόφημα.
Επίσης, το Lanitis Protein Milk Drink, ένα πρωτεϊνούχο ρόφημα δίχως λιπαρά και πρόσθετα σάκχαρα που περιέχει 25 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά φιάλη 242ml (ή 250g), είναι ιδανικό για τους φανατικούς του γάλακτος που αναζητούν ενέργεια όλη την ημέρα.
Μια ακόμα προσθήκη είναι το Γιαούρτι Λανίτης, η γευστική πρόταση μας προς τους καταναλωτές, με κορυφαία ποιότητα και ανεπανάληπτη γεύση. Στην αγορά κυκλοφορούν τρία προϊόντα, το «Γιαούρτι Λανίτης Στραγγιστό 10% λιπαρά», το «Γιαούρτι Λανίτης Στραγγιστό 3,5% λιπαρά» και το «Γιαούρτι Λανίτης Στραγγιστό 0% λιπαρά» που διατηρούν τη φρεσκάδα των πρώτων υλών και προσφέρουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας.
Βεβαίως δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στους μικρούς φίλους μας και στο αγαπημένο τους γάλα Kiddo, με τις δύο νέες γεύσεις του. Το Kiddo Bio, που λανσάραμε το 2018, είναι φτιαγμένο από βιολογικό γάλα και κακάο βιολογικής καλλιέργειας. Το Kiddo Free, το νέο μέλος της οικογένειας Kiddo, ξεχωρίζει για την γεμάτη γεύση του ενώ δεν περιέχει πρόσθετα σάκχαρα.
Γιατί επέλεξε η εταιρεία να προσθέσει τα εν λόγω προϊόντα στην γκάμα της;
Στην ολοκληρωμένη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων της Coca-Cola HBC Κύπρου εμπεριέχονται η πολυετής τεχνογνωσία της εταιρείας και η γνώση των αναγκών των καταναλωτών. Αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους και τις απαιτήσεις της κοινωνίας για έναν τρόπο ζωής με ευεξία, επενδύουμε στην καινοτομία και προσφέρουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας, κερδίζοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους.
Σε ποια κατηγορία καταναλωτών απευθύνονται τα εν λόγω προϊόντα;
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα της Coca-Cola HBC Κύπρου απευθύνονται σε όσους αναζητούν ποιοτικές επιλογές στην καθημερινότητά τους. Μέσα από τα προϊόντα μας, στοχεύουμε στο να γίνουμε κομμάτι της καθημερινής τους ζωής, με το γάλα, το γιαούρτι και τα τυροκομικά μας είδη να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της μέρας.
Πιο συγκεκριμένα, το Lanitis Protein Milk Drink απευθύνεται στους λάτρεις του γάλακτος που αναζητούν ενέργεια όλη την ημέρα. Όσον αφορά τo Κiddo Free, αυτό απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους λάτρεις των σοκολατούχων ροφημάτων που δεν θέλουν να καταναλώνουν πρόσθετη ζάχαρη. Οι λάτρεις του στραγγιστού γιαουρτιού απολαμβάνουν το γιαούρτι Λανίτης όλη την ημέρα είτε σαν συνοδευτικό κυρίως γεύματος είτε σαν σνακ.
Ποια ήταν η μέχρι τώρα ανταπόκριση του κοινού στα εν λόγω προϊόντα;
Το καταναλωτικό κοινό της Κύπρου αγκάλιασε με θέρμη τα προϊόντα μας μιας και γνωρίζει ότι κάθε συσκευασία δημιουργήθηκε με αγάπη για την οικογένεια. Το μεράκι και η πολυετής πείρα μας αποτελούν φάρο για την ανοδική μας πορεία, ενώ η εμπιστοσύνη των καταναλωτών είναι η επιβράβευση των προσπαθειών μας.
Η Νίκολα Χριστοδουλίδης, Senior Brand Manager Dairy της Coca-Cola HBC Κύπρου ξεκίνησε το 2009 ως Υπεύθυνη Εμπορικού Μάρκετινγκ και μεταφέρθηκε στο Brand μάρκετινγκ για προϊόντα νερού και NCB ενώ αργότερα μετακινήθηκε στο ίδιο τμήμα στην Λανίτης γαλακτοκομικά.