Μέχρι και 2.500 θέσεις ελλιμενισμού σκαφών στις μαρίνες της Κύπρου

Μια μαρίνα για κάθε παραλιακή πόλη της Κύπρου στοχεύουν τα φιλόδοξα πλάνα κατασκευής μαρίνων στην Κύπρου που ήδη βρίσκονται σε τροχιά υλοποίησης, με εξαίρεση την πόλη της Πάφου λόγω ύπαρξης διαφωνιών. Οι σχεδιασμοί για ανάπτυξη και αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος δεν αποτελούν κάτι το καινούργιο, αφού προϋπήρχαν και επανέρχονται τώρα μετά και την αδειοδότηση, την προκήρυξη και κατακύρωση τους σε συγκεκριμένες εταιρείες-κοινοπραξίες. Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, οι μαρίνες θα είναι σε θέση να φιλοξενούν μέχρι και 2.487 σκάφη ταυτόχρονα δίνοντας έτσι ώθηση στον ναυτιλιακό τουρισμό.

Σημαντικά κοινωνικά και οικονομικά οφέλη θα επιφέρουν για κάθε πόλη η υλοποίηση των αναπτυξιακών έργων, ενώ θα δημιουργηθούν και οι κατάλληλες υποδομές για ανάπτυξη του ναυτικού τουρισμού.

Παράλληλα, με τη λειτουργία των μαρίνων θα προκύψει σημαντικός αριθμός νέων θέσεων εργασίας τόσο στους τομείς εξυπηρέτησης των ιδιοκτητών σκαφών, όσο και στους τομείς στελέχωσης της εμπορικής ανάπτυξης των μαρίνων.

Διαβάστε ακόμα:

Χ. Χατζηκυπριανού: Να δοθούν κίνητρα στις επιχειρήσεις για επενδύσεις σε έρευνα και καινοτομία

Α. Τσουλόφτας: Έτσι θα ανακάμψει και πάλι η Λεμεσός


Το ΙnBusinessNews επιχειρεί να χαρτογραφήσει τις θέσεις ελλιμενισμού σκαφών που θα διαθέτουν οι μαρίνες.
 

Limassol Marina
Η μαρίνα Λεμεσού έχει ανεγερθεί δίπλα από το παλιό λιμάνι Λεμεσού και λειτουργεί επίσημα από τον Ιούνιο του 2014 ενώ το 2013 δέχθηκε τα πρώτα σκάφη. Αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα υποδομής που έχουν κατασκευαστεί στην Κύπρο. Το Limassol Marina έχει κοστίσει πέραν των €375 εκατ. με έκταση τα 174.000 τ.μ. Διαθέτει συνολικά 700 θέσεις ελλιμενισμού σκαφών.

 


St Raphael Marina
Η St Raphael μαρίνα υλοποιήθηκε το καλοκαίρι του 1986. Ήταν η πρώτη και μεγαλύτερη εμπορική μαρίνα όχι μόνο στην Κύπρο αλλά και σε ολόκληρη την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου για γιοτ μήκους μέχρι 21 μέτρα. Το όλο έργο κόστισε περίπου 35 εκατ. λίρες Κύπρου. Η Μαρίνα έχει 237 θέσεις ελλιμενισμού.

 

Μαρίνα Αγίας Νάπας
Χωροθετημένη ανάμεσα στις παραλίες Αγίας Θέκλας και Μακρόνησου, η Μαρίνα Αγίας Νάπας περιλαμβάνει την κατασκευή 220 ευρύχωρων, πολυτελών διαμερισμάτων σε δύο εντυπωσιακούς πύργους, 35 πολυτελών επαύλεων, μαρίνας με δυναμικότητα ελλιμενισμού και παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε 600 σκάφη, ναυπηγείου, καθώς και μιας σειράς από επιλεγμένα καταστήματα και εστιατόρια που θα προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και ανέσεις στους διαμένοντες και επισκέπτες της Μαρίνας. Η επένδυση για τη Μαρίνα ανέρχεται στα €220 εκατ.

 

Μαρίνα Παραλιμνίου
Το συνολικό κόστος του έργου υπολογίζεται ότι θα φτάσει τα €110 εκατ. και θα κατασκευαστεί στην περιοχή του αλιευτικού καταφυγίου Αγίου Νικολάου, στο Παραλίμνι και βάσει των συμβολαίων, οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν γύρω στα μέσα του 2017. Πρόκειται για μια μικρή και ευέλικτη μαρίνα, δυναμικότητας 300 σκαφών και θα περιλαμβάνει οικιστικές, τουριστικές και εμπορικές αναπτύξεις.

 

Μαρίνα Λάρνακας
Την περασμένη εβδομάδα έπεσαν οι υπογραφές για το Έργο Ανάπτυξης της Περιοχής Λιμένα και Μαρίνας Λάρνακας. Το έργο θα πραγματοποιηθεί σε περιοχή πέραν των 500.000 τ.μ., η οποία θα περιλαμβάνει διαμερίσματα, σπίτια και τρία πανεπιστήμια. Η όλη επένδυση αναμένεται να αγγίξει τα €1,2 δις. Σύμφωνα με δηλώσεις του Εκτελεστικού Διευθυντής της αναδόχου εταιρείας Kition Ocean Holdings Ltd, Παναγιώτης Αλεξάνδρου, στόχος είναι η δημιουργία τόσο ενός εξαιρετικά λειτουργικού λιμανιού που θα σέβεται το περιβάλλον και την περιοχή όσο και η δημιουργία μιας από τις πιο σύγχρονες και όμορφες μαρίνες στην Ανατολική Μεσόγειο η οποία θα φιλοξενεί περισσότερα από 700 σκάφη όλων των μεγεθών.
 

Δειτε Επισης

65% πληρότητα για το Neocleous Tower-Το νέο επιχειρηματικό κέντρο της Λεμεσού
Οι ντόπιοι αγοραστές κάλυψαν την… τρύπα που δημιούργησε η μείωση των πωλήσεων ακινήτων σε ξένους
Έρχεται το Land of Tomorrow και η Λάρνακα μετατρέπεται σε παραθαλάσσιο θέρετρο και επιχειρηματικό κόμβο
Ανένδοτες οι συντεχνίες στο σκυρόδεμα... Ο όρος που θέτουν για να τερματίσουν την απεργία
Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου