Oλοκαίνουργιο Dixan Clean & Hygiene για υγιεινή καθαριότητα

Τους τελευταίους μήνες παρατηρείται ολοένα και περισσότερο ένα έντονο ενδιαφέρον από τους καταναλωτές προς την παγκόσμια τάση της υγιεινής, την οποία προσπαθούν να ενσωματώνουν όσο περισσότερο μπορούν στην καθημερινότητα τους. Η  εταιρεία GPM – Henkel Ltd., επιθυμώντας να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών, φέρνει στην κυπριακή αγορά ένα ακόμα καινοτόμο απορρυπαντικό  για υγιεινή καθαριότητα στα ρούχα, με την γνωστή ποιότητα Dixan.
 
Το ολοκαίνουργιο Dixan Clean & Hygiene, εγγυάται ρούχα καθαρά και απαλλαγμένα από επίμονους λεκέδες. Η πρωτοποριακή σύνθεση του νέου απορρυπαντικού, διεισδύει σε βάθος στις ίνες των ρούχων, με αποτέλεσμα να απομακρύνει δραστικά τις ανεπιθύμητες ουσίες και τα σωματίδια εξασφαλίζοντας βαθιά καθαριότητα. Παράλληλα, χάρη στην εξειδικευμένη του τεχνολογία, το νέο Dixan Clean & Hygiene δεσμεύει τα μόρια κακοσμίας και εξουδετερώνει τις δυσάρεστες οσμές, αφήνοντας ένα εξαιρετικό άρωμα που απελευθερώνεται σταδιακά, ακόμα και μέρες μετά την πλύση.
 
Το νέο απορρυπαντικό Dixan αποτελεί την ιδανική λύση για το καταναλωτικό κοινό το οποίο επιθυμεί καθαρά και αστραφτερά ρούχα, γεμάτα λάμψη και φρεσκάδα και με ένα μοναδικό άρωμα που διαρκεί μέχρι και την επόμενη πλύση των ρούχων.
 
Η Henkel παρουσιάζοντας το Dixan Clean & Hygiene δείχνει ότι παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην καινοτομία των προϊόντων που διαθέτει στην αγορά, με στόχο να βελτιώνει διαρκώς την ποιότητα ζωής των καταναλωτών.
 
 
Επιλέγουμε το νέο Dixan Clean & Hygiene
Γιατί υγιεινή και καθαριότητα πάνε μαζί!

Δειτε Επισης

Καλπάζει η τιμή του ελαιόλαδου στην Κύπρο... Αύξηση πέραν του 60% τον περασμένο Απρίλιο
Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές το Πάσχα, αλλά όχι σε άλλα καταστήματα λιανικής
Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε