Η Hyundai στις πέντε μεγαλύτερες σε αξία μάρκες αυτοκινήτου

  • Η παγκόσμια αξία της μάρκας Hyundai αυξήθηκε κατά 1% σε σύγκριση με την περασμένη χρόνια, στα 14,3 δισεκατομμύρια δολάρια Αμερικής, γεγονός που την κατατάσσει στις πέντεμεγαλύτερες μάρκες αυτοκινήτου.
  • Η Hyundai ανεβαίνει στην πέμπτη θέση για πρώτη φορά από το 2005 και είναι η μόνηαυτοκινητοβιομηχανία με αύξηση της αξίας της σε συνθήκες COVID-19.
  • Οι επενδύσεις της Hyundai στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στην αυτοκίνηση του μέλλοντος γενικότερα, μαζί με την κοινωνική συνεισφορά της εταιρείας, έχουν ενισχύσειπεραιτέρω την αξία της.
Η Hyundai συνεχίζει να μεγαλώνει σε μέγεθος και αξία, σύμφωνα με τον κατάλογο Interbrand - Best Global Brands 2020. Η έρευνα παρουσιάζει αύξηση της αξίας της εταιρείας κατά 1%,
στα 14,3 δισεκατομμύρια δολάρια Αμερικής, σε σύγκριση με το 2019. Η Hyundai ανέβηκε στην πέμπτη θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών και στην 36η γενικά και παγκόσμια, παρά τις ιδιάζουσες συνθήκες που προκλήθηκαν από τον COVID-19.
 
Για έξη συνεχόμενες χρονιές, η Hyundai περιλαμβανόταν μεταξύ των μεγαλύτερων  40 παγκοσμίως εταιρειών, ενώ για 15 συνεχόμενα χρόνια βρισκόταν ανάμεσα στις 100 μεγαλύτερες.
 
“Η αύξηση της αξίας της Hyundai οφείλεται στη σημαντική επέκταση στη δραστηριότητα για ανάπτυξη της αυτοκίνησης του μέλλοντος. Οι συνεχόμενες επενδύσεις στον τομέα αυτό ανέβασαν την εκτίμηση του κοινού απέναντι στη μάρκα, συμβάλλοντας στην αύξηση της αξίας της”, ανέφερε ο Mike Rocha, Interbrand Brand Valuation Global Director. “Έχουμε εκτιμήσει θετικά την ενεργό και προλητπική προσέγγιση στις αλλαγές της αγοράς, που ευνόησαν την επέκταση της εταιρείας, μέσα από τα κανάλια διαδικτυακών πωλήσεων. Η άμεση ανταπόκριση στις αλλαγές που επισυμβαίνουν και η συνεισφορά στην κοινωνία, εκτιμούνται από τους αγοραστές και αντανακλούνται στις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων”, συνέχισε.
 
Η παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου IONIQ επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Hyundai για ηλεκτροκίνηση, ενώ η επένδυση στην τεχνολογία καυσίμων κυψελών υδρογόνου έχει ενισχύσει τη θέση της εταιρείας στην εξέλιξη του τομέα της αυτοκίνησης του μέλλοντος.
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Γ. Παπαναστασίου: Στηρίζει την στρατηγική Κομισιόν για αμοιβαία επωφελή εμπορική συμφωνία Ε.Ε.-ΗΠΑ η Κύπρος
Διάλογος Κομισιόν με επιχειρήσεις για τους κανόνες καταγωγής των προϊόντων
Δεκαπέντε χρόνια Leroy Merlin στην Κύπρο-Το όραμα και οι δεσμοί με τα κυπριακά νοικοκυριά και επαγγελματίες
Ανέβασε στροφές το λιανικό εμπόριο-Οι τομείς με τη μεγαλύτερη αύξηση σε τζίρο και αξία
Andrew Bird: Συναρπαστικό βήμα στην καριέρα μου η Remedica-Τα πλάνα και το όραμα του νέου CEO
Σώτος Τρικωμίτης: Αντίκτυπος στο σύνολο της αγοράς από το πάγωμα και ξεπάγωμα της ηλεκτροκίνησης-Θέλουμε απαντήσεις
Κόλαφος για το ΤΟΜ το πόρισμα της Ερευνητικής για τους Τακάτα-Δείχνει ποινικές ευθυνές για πρώην διευθυντές του
Παραδίδεται στον Γιώργο Σαββίδη το πόρισμα της ερευνητικής για τους takata
Έγινε σφαγή...Περισσότερα κατά 6.578 τα πρόβατα και κατά 4.569 τα αιγοειδή για κατανάλωση τον Απρίλιο
Martin Brandenburger: Καινοτομία στην πράξη-H Lidl επαναπροσδιορίζει την αγοραστική εμπειρία