Leroy Merlin: Ευκαιρίες επιβράβευσης σε όλους τους εργαζομένους-Κριτήριο η απόδοση και η προσφορά

Με την υπόμνηση ότι η Leroy Merlin λειτουργεί πάντα με γνώμονα τον άνθρωπο, o HR Manager της εταιρείας στην Κύπρο Ιάσων Μακρής, αναλύει στο InBusinesnews τη σημασία που αποδίδεται στους εργαζόμενους, θεωρώντας τους ως το σημαντικότερο κεφάλαιο στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.
 
Παρά το γεγονός ότι εδώ και χρόνια εφαρμόζονται προγράμματα και ευκαιρίες επιβράβευσης, υπάρχει συνεχής εκπαίδευση και αξιοποίηση των δυνατοτήτων τους, καθώς και προγράμματα αξιολόγησης, εντούτοις δεν εφησυχάζουν.
 
Συνεχώς αναζητούν τρόπους με τους οποίους από τη μία θα βελτιώνεται η απόδοση και απ’ την άλλη, ο κάθε εργαζόμενος θα είναι ευχαριστημένος και χαρούμενος από την δουλειά του.
 
Άλλωστε όπως σημειώνει ο κ. Μακρής, «στόχος μας είναι να είμαστε όσο πιο χαρούμενοι γίνεται, κατά τη διάρκεια της εργασίας μας».
 
Επενδύουμε στους εργαζόμενούς μας
 
  • Καταρχάς, πείτε μας ποιος είναι ο ρόλος του HR Manager σε μια επιχείρηση και στην προκειμένη, στην περίπτωσή σας, ώστε να μην παρουσιάζονται ή έστω να είναι όσο το δυνατό λιγότερα, τα προβλήματα εργασιακής φύσεως;
Ο ρόλος του HR Manager είναι πολύπλευρος και αφορά τη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων της επιχείρησης, ενώ τα ακριβή καθήκοντα διαφέρουν από οργανισμό σε οργανισμό. Στη Leroy Merlin, ο ρόλος του HR Manager επικεντρώνεται στη διασφάλιση της τήρησης των προνοιών της εργατικής νομοθεσίας, στην έγκαιρη και σωστή κατάρτιση της μισθοδοσίας, στην πραγματοποίηση προσλήψεων και στην υποστήριξη εκπαιδεύσεων. Ταυτόχρονα συνεισφέρει στην ανάπτυξη των ανθρώπων, στη στήριξη και καθοδήγησή τους τόσο σε εργασιακό όσο και σε προσωπικό επίπεδο αλλά και στη βελτίωση της καθημερινότητάς τους στον χώρο εργασίας τους. Βασικός μας στόχος, είναι η ύπαρξη αμφίδρομων διαύλων επικοινωνίας, προκειμένου να επιλύονται τυχόν προβλήματα εργασιακής φύσεως (διαφωνίες, στρες, συγκρούσεις, ανησυχίες κ.ά.), ιδιαίτερα σε μία περίοδο κρίσης, όπως αυτή που βιώνουμε.
 
  • Πώς η Leroy Merlin επενδύει στο προσωπικό της, ώστε και οι εργαζόμενοι να νιώθουν ασφαλείς στο εργασιακό τους περιβάλλον αλλά την ίδια στιγμή να είναι και αποδοτικοί;
Στη Leroy Merlin λειτουργούμε πάντα με γνώμονα τον άνθρωπο, θεωρώντας τον ως το σημαντικότερο κεφάλαιο στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς μας. Επενδύουμε στην ανάπτυξη και αξιοποίηση των συνεργατών μας με την παροχή μια σωστής, αποτελεσματικής και συνεχόμενης εκπαίδευσης και επιμόρφωσης, ενώ προσπαθούμε να προσφέρουμε όλα τα κατάλληλα εφόδια για την ανέλιξή τους. Μεταξύ άλλων, οργανώνουμε εκπαιδεύσεις, σεμινάρια, εφαρμόζουμε σύστημα συνεχούς αξιολόγησης (360 μοιρών), υποστηρίζουμε την ανοιχτή επικοινωνία αλλά και την ανατροφοδότηση σε ό,τι αφορά την καθημερινή τους απόδοση, βοηθώντας τους να γίνονται μέρα με τη μέρα καλύτεροι.
 
Με νέα δομή
 
  • Σε ποιους τομείς εστιάζεται κυρίως η εκπαίδευση προσωπικού;
Στη Leroy Merlin η εκπαίδευση και ανάπτυξη των συνεργατών μας είναι ζωτικής σημασίας και εστιάζει σε πολλαπλούς τομείς όπως: εκπαιδεύσεις επαγγέλματος, συστημάτων, διαδικασιών, προϊόντος και πώλησης. Πέρα όμως από τις εκπαιδεύσεις ως προς τη γνώση της εργασίας, στοχεύουμε και στην αποτελεσματική εκπαίδευση του ατόμου ως προσωπικότητα, ώστε να είναι σε θέση να μπορεί να αναπτύξει κριτική σκέψη, να επιλύσει προβλήματα, να διαχειριστεί τον χρόνο του, να λαμβάνει καλύτερες αποφάσεις, να μπορεί να λειτουργεί αποδοτικά ως μέλος μιας ομάδας κ.ά. Μέσω της νέας μας δομής, εφαρμόζουμε βιωματικά σεμινάρια που έχουν στόχο την ανάπτυξη ηγεσίας και αυτό-ηγεσίας. Με τον τρόπο αυτό προσπαθούμε να αναπτύσσουμε τους συνεργάτες μας, δίνοντάς τους την ευκαιρία να μπορέσουν οι ίδιοι να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους και να εστιάσουν σε αυτές.
 
  • Με ποιον τρόπο επιτυγχάνεται η αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων – ικανοτήτων των εργαζομένων σας;
Μέσω της νέας δομής της εταιρείας μας, όλοι οι συνεργάτες έχουν την ευκαιρία να αναλάβουν σημαντικά και απαιτητικά καθήκοντα σε πολλαπλούς τομείς. Ως προς αυτό, έχουν υποστήριξη από τους coaches των ομάδων, οι οποίοι χαράζουν τις κατευθυντήριες γραμμές, βοηθώντας τους να αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες σε κάθε επίπεδο. Φροντίζουμε να υπάρχουν ευκαιρίες για εσωτερικές μετακινήσεις, ώστε ο κάθε συνεργάτης να μπορεί να δοκιμαστεί σε διάφορες θέσεις, να μη φοβάται να αναλάβει μια νέα δραστηριότητα και να είναι σε θέση να χαράξει ο ίδιος το «career path», στο οποίο είναι πιο αποτελεσματικός. Ταυτόχρονα, όλοι οι συνεργάτες έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διάφορα μεγάλα και σημαντικά projects (πχ. αλλαγή ERP συστήματος της εταιρείας), συνεισφέροντας στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, αλλά και στη δική τους.
 
Ευκαιρίες επιβράβευσης
 
  • Επιβραβεύονται οι καλύτεροι στην εταιρεία;
Ως εταιρεία, δίνουμε ευκαιρίες επιβράβευσης σε όλους τους εργαζομένους ανεξαρτήτως θέσης, με κριτήριο την εξαιρετική απόδοση και την προσφορά τους στην εταιρεία. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται ότι όλοι οι συνεργάτες μας, έχουν την ευκαιρία να συνεισφέρουν, να αξιολογηθούν και να περιμένουν αναγνώριση για τα επιτεύγματα τους. Φροντίζουμε κάθε χρόνο να επιβραβεύουμε με αύξηση μισθού τους συνεργάτες που εμφανίζουν εξαιρετική απόδοση, κάτι το οποίο αποτελεί ισχυρό κίνητρο για τη διατήρησή της σε υψηλά επίπεδα. Πέραν αυτών ως εταιρεία, «μοιραζόμαστε» τις επιτυχίες μας με όλο το προσωπικό, ανεξαρτήτως θέσης, βάσει της εκάστοτε ανάπτυξης που επιτυγχάνεται, μέσω ειδικού συστήματος bonus.
 
  • Πόσο σημαντικά θεωρείτε στη Leroy Merlin τα soft skills κατά την πρόσληψη ενός νέου εργαζομένου και τι βαρύτητα δίνετε σε αυτά;
Στις ημέρες μας, ολοκληρωμένος υποψήφιος για κάλυψη μιας κενής θέσης, θεωρείται εκείνος ο οποίος συνδυάζει ισορροπημένα το γνωσιολογικό κομμάτι μιας εργασίας (hard skills) με τα χαρακτηριστικά εκείνα που ξεχωρίζουν την προσωπικότητά του, τα λεγόμενα soft skills. Αυτά είναι μεταξύ άλλων, η δεξιότητα στην επικοινωνία, η προσαρμοστικότητα, η ευελιξία, η ομαδικότητα, η ικανότητα στη συνεργασία, στην επίλυση προβλημάτων κ.ά. Είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που καθορίζουν το κατά πόσον ένας υποψήφιος θα επιτύχει ή όχι στην κατάκτηση μιας θέσης στην εταιρεία, καθώς όσο πιο ανεπτυγμένα είναι, τόσο πιο ομαλή θα είναι και η ένταξή του στην ομάδα μας. Συνεπώς θεωρούνται εξαιρετικά σημαντικά.
 
Όσο πιο χαρούμενοι γίνεται
 
  • Ποια κίνητρα δίνετε στους εργαζομένους σας ώστε να δίνουν το 100% των δυνατοτήτων τους;
Προσπαθούμε συνεχώς να επιτυγχάνουμε παρακίνηση των συνεργατών μας, με την εφαρμογή τεχνικών και διαδικασιών που τους ενεργοποιούν και τους διατηρούν σε εγρήγορση, ενισχύοντας το ενδιαφέρον για την εργασία τους και παρέχοντάς τους κίνητρα να συνεχίσουν δυναμικά και στο μέλλον. Όπως ήδη αναφέρθηκε, προωθούμε ευκαιρίες εκπαίδευσης και επιβράβευσης με οικονομικές αμοιβές για την υψηλή απόδοση, εφαρμόζουμε διαδικασία αξιολόγησης μέσω ανατροφοδότησης, ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιούμε ενέργειες με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας στην εργασία. Στόχος μας είναι να είμαστε όσο πιο χαρούμενοι γίνεται, κατά τη διάρκεια της εργασίας μας. Για τον συγκεκριμένο σκοπό, διενεργούμε εσωτερικές έρευνες ικανοποίησης ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να μπορούμε να αξιολογούμε την κατάσταση και να προγραμματίζουμε ενέργειες δράσης για επίλυση ή πρόληψη προβλημάτων και τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας. Επίσης, φροντίζουμε να διακρίνουμε τα ταλέντα των συνεργατών μας και να δίνουμε ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη και προαγωγή.
 
  • Ποιες μεθόδους χρησιμοποιείτε για τις αξιολογήσεις προσωπικού;
Το σύστημα αξιολόγησής μας βρίσκεται σε μεταβατική περίοδο, καθώς θέλουμε να το εκσυγχρονίσουμε, προκειμένου να ανταποκρίνεται καλύτερα στον τρόπο λειτουργίας μας, αλλά και στις απαιτήσεις του εκάστοτε ρόλου. Πιο συγκεκριμένα, ένας συνεργάτης αξιολογείται με βάση τους ετήσιους στόχους που καλείται να επιτύχει αλλά και τις εργασιακές συμπεριφορές που καθορίζουν το πώς πρέπει να λειτουργεί, για  να είναι επιτυχημένος. Πέραν αυτών, σε κάθε αξιολόγηση, λαμβάνεται ανατροφοδότηση από άμεσους συνεργάτες του αξιολογούμενου, η οποία βοηθάει στη διαμόρφωση της τελικής και σφαιρικής αξιολόγησης. Το σύστημα αξιολόγησής μας, αποτελεί τη βάση για την ανάπτυξη και εξέλιξη των συνεργατών μας, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αναγνωρίζουμε τα ταλέντα του καθενός.
 
Μέτρα λόγω Covid-19
 
  • Καθ’ όλα ιδιαίτερη είναι η εποχή που διάγουμε λόγω κορωνοϊού. Ποια μέτρα και πρωτόκολλα εφαρμόζετε πρωτίστως για την προστασία της υγείας των εργαζομένων σας και κατ’ επέκταση των πελατών σας;
Ως εταιρεία σε αυτή την ιδιαίτερη περίοδο, φροντίζουμε να ενημερωνόμαστε συνεχώς σχετικά με τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και να ακολουθούμε πιστά τα πρωτόκολλα που έχει ορίσει. Ταυτόχρονα, έχουμε προχωρήσει σε ανανέωση της Μελέτης Εκτίμησης Κινδύνου, συμπεριλαμβάνοντας τον Covid-19. Βάσει και της μελέτης αυτής, εφαρμόσαμε επιπρόσθετα μέτρα ώστε να διασφαλίσουμε την προστασία της υγείας των εργαζομένων αλλά και των πελατών μας. Βέβαια, όλο αυτό επιτυγχάνεται με τη συνεχή παρακολούθηση της εφαρμογής των πρωτοκόλλων και της άμεσης σύστασης όπου μπορεί να υπάρξει απόκλιση. Σε κάθε περίπτωση, όπως και σε κάθε λειτουργία και δραστηριότητα μας, ο άνθρωπος είναι πάντα η πρώτη προτεραιότητα.

Δειτε Επισης

Προϊόντα 21 κυπριακών εταιρειών στην διεθνή έκθεση «Alles für den Gast» στην Αυστρία
Σε ιδιαίτερα θετική πορεία οι πωλήσεις πετρελαιοειδών από τα πρατήρια καυσίμων-Αύξηση 8,9%,
Ζητούν επαναξιολόγηση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων οι επιχειρηματίες της Μακαρίου-Επιστολή σε Προύντζο
Εννέα κυπριακές εταιρείες και επιχειρηματίες από διάφορους τομείς σε επιχειρηματική αποστολή στην Μπρατισλάβα
Ασπίδα προστασίας στα μέλη του από ΣΕΜΗΟ για τις ανακλήσεις αυτοκινήτων-Καμία ευθύνη για τους γενικούς διανομείς
Από τις λίγες χώρες με αύξηση στην διακίνηση εμπορευμάτων μέσω των λιμανιών της Ε.Ε. η Κύπρος
Δυναμική παρουσία Κύπρου στην διεθνή έκθεση China International Import Expo (pics)
Το Kia EV3 ενσωματώνει την υπηρεσία πληρωμών CarPay εντός αυτοκινήτου
Αυτοί είναι οι νέοι δασμοί που θα επιβάλει ο Τραμπ σε Κίνα, Μεξικό και Καναδά
Ολοκληρώθηκε το Samsung Developer Conference Korea 2024