Β. Αδαμίδου: Το 2021 θα λειτουργήσει το Lidl Food Academy on the Go

Δεν είμαστε απλά η δεύτερη μεγαλύτερη υπεραγορά της χώρας, αλλά και ένας ισχυρός οικονομικός, κοινωνικός και περιβαλλοντικός καταλύτης για την Κύπρο, ανέφερε, σε δημοσιογραφική διάσκεψη για τα δεκάχρονα της Lidl Κύπρου, η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας της Lidl. 

Κάνοντας τον απολογισμό της κοινωνικής προσφοράς της Lidl, στα 10 χρόνια που δραστηριοποιείται στην Κύπρο, σημείωσε ότι σήμερα, πολύ περισσότερο από ποτέ, η Lidl ενεργοποιείται στη μάχη κατά της πανδημίας με πλήθος ενεργειών.
 
Food Academy on the Go το 2021
Όπως είπε, το 2021 θα λειτουργήσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Lidl Food Academy on the Go, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, που αποτελεί εξέλιξη του εκπαιδευτικού προγράμματος της Lidl Food Academy στη Λευκωσία. Πλέον, το «Σπίτι της Lidl», θα μετακινείται από πόλη σε πόλη της Κύπρου για να προσφέρει γνώσεις, εμπειρία και ψυχαγωγία.

Παραθέτοντας, ενδεικτικά, κάποιες από τις ενέργειες της εταιρείας, αναφέρθηκε στη δωρεά ποσού πέραν των €130.000 το 2011 σε προγράμματα του Υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο του μαθήματος Αγωγής Υγείας και Οικιακής Οικονομίας. Επίσης, η Lidl στέκεται σταθερά δίπλα στον Αντικαρκινικό Σύνδεσμο από το 2013 με χρηματικές και προϊοντικές δωρεές αξίας €360.000 και από το 2016 στον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό με χρηματικές και προϊοντικές δωρεές αξίας €90.000.

Επιπρόσθετα, υποστηρίζει το κέντρο για χαρισματικά παιδιά του CTY του Κολλεγίου Ανατόλια και του αμερικάνικου πανεπιστημίου Johns Hopkins από το 2016 με υποτροφίες και δράσεις επικοινωνίας αξίας €210.000.
 
Συνεργασία με τον Ανεξάρτητο Φορέα Κοινωνικής Στήριξης
Κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής διάσκεψης η κ. Αδαμίδου ανακοίνωσε πως τον Ιανουάριο του 2021 η εταιρεία θα ξεκινήσει μια καινούρια συνεργασία με τον Ανεξάρτητο Φορέα Κοινωνικής Στήριξης, με Πρόεδρο του Φορέα την πρώτη Κυρία, κ. Άντρη Αναστασιάδη. «Συγκεκριμένα, προχωράμε στη χρηματική δωρεά €30.000 αλλά και ισάξια προιοντική δωρεά τροφίμων με σκοπό τη στήριξη ατόμων που για διάφορους λόγους δυσκολεύονται να συνεχίσουν την πανεπιστημιακή τους εκπαίδευση».
 
Απέσυρε την πλαστική σακούλα μίας χρήσης χωρίς νομική υποχρέωση
Παράλληλα, η Lidl Kύπρου επενδύει σημαντικά σε πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον. «Είμαστε η πρώτη επιχείρηση που αποσύραμε την πλαστική σακούλα μίας χρήσης το 2019 χωρίς νομική υποχρέωση», υπενθύμισε η κ. Αδαμίδου.

«Συμμετέχουμε στο REset Plastic, τη στρατηγική πρωτοβουλία του ομίλου Schwarz για τη μείωση του πλαστικού. Με ορίζοντα το 2025, έχουμε δεσμευθεί για περαιτέρω μείωση του πλαστικού κατά 20%. Και να καταστήσουμε το 100 % των συσκευασιών των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, στο μέγιστο ανακυκλώσιμες», εξήγησε.

Τέλος, προχωρεί σε στρατηγική συνεργασία με τη ΜΚΟ JA Cyprus και το περιβαλλοντικό πρόγραμμα Stop Plastic, κάτω από την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. «Προσφέρουμε σε μαθητές και μαθήτριες δημοτικού και γυμνασίου τη γνώση και το κίνητρο ώστε να πράττουν με γνώμονα την κατάργηση των πλαστικών μιας χρήσης, τη μείωση του πλαστικού, την ανακύκλωση και την περιβαλλοντική ατομική ευθύνη», συμπλήρωσε η ίδια. 

Δειτε Επισης

Τα υβριδικά ψαλιδίζουν τα μερίδια αγοράς των βενζινοκίνητων-Οι κορυφαίες μάρκες του τριμήνου
Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση
Υπουργείο Εμπορίου: Εφαρμόζονται κανονισμοί για έλεγχο της μεσιτείας όπλων
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»