Απόπειρες εξαπάτησης μέσω τηλεφώνου και email σε βάρος πελατών της Τράπεζας Κύπρου
15:48 - 08 Οκτωβρίου 2020
Η Τράπεζα Κύπρου ενημερώνει πως τα τελευταία 24ωρα πελάτες της, γίνονται αποδέκτες παραπλανητικών email και τηλεφωνημάτων, με σκοπό να καταχωρήσουν ή να επιβεβαιώσουν προσωπικά τους στοιχεία, που αφορούν τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.
H Τράπεζα Κύπρου προτρέπει τους πελάτες της να μην αποκαλύπτουν σε κανένα και σε καμία περίπτωση τέτοιου είδους πληροφορίες και τους διαβεβαιώνει πως δεν πρόκειται να τους ζητηθούν προσωπικά στοιχεία, όπως User IDs, Kωδικοί Ασφαλείας, Kωδικοί digipass ή αριθμοί καρτών, από υπαλλήλους της.
Για να αντιμετωπιστεί η απάτη, η Τράπεζα παρακαλεί τους πελάτες να προωθήσουν κάθε ύποπτο μήνυμα στο: abuse@bankofcyprus.com.
Επιπλέον, σε περίπτωση που πιστεύουν πως έχουν μοιραστεί προσωπικά τους στοιχεία με οποιονδήποτε τρόπο, να επικοινωνήσουν στο 800 00 800 ή αν καλούν από το εξωτερικό στο +357 22 128000.
Για περαιτέρω ενημέρωσή σας, σημειώνεται πως χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το πώς να διατηρηθούν ασφαλείς οι λογαριασμοί είναι καταχωρημένες στο σύνδεσμο http://bit.ly/2wrInTP
H Τράπεζα Κύπρου προτρέπει τους πελάτες της να μην αποκαλύπτουν σε κανένα και σε καμία περίπτωση τέτοιου είδους πληροφορίες και τους διαβεβαιώνει πως δεν πρόκειται να τους ζητηθούν προσωπικά στοιχεία, όπως User IDs, Kωδικοί Ασφαλείας, Kωδικοί digipass ή αριθμοί καρτών, από υπαλλήλους της.
Για να αντιμετωπιστεί η απάτη, η Τράπεζα παρακαλεί τους πελάτες να προωθήσουν κάθε ύποπτο μήνυμα στο: abuse@bankofcyprus.com.
Επιπλέον, σε περίπτωση που πιστεύουν πως έχουν μοιραστεί προσωπικά τους στοιχεία με οποιονδήποτε τρόπο, να επικοινωνήσουν στο 800 00 800 ή αν καλούν από το εξωτερικό στο +357 22 128000.
Για περαιτέρω ενημέρωσή σας, σημειώνεται πως χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το πώς να διατηρηθούν ασφαλείς οι λογαριασμοί είναι καταχωρημένες στο σύνδεσμο http://bit.ly/2wrInTP