Νέο επίπεδο στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών με την υποστήριξη της NEDECO Electronics
15:30 - 06 Οκτωβρίου 2020
Τις προσπάθειες των πελατών της να αναβαθμιστούν τεχνολογικά και να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά τους στην εποχή της ψηφιοποίησης, υποστηρίζει η NEDECO Electronics Ltd, παρέχοντας σε εταιρικούς πελάτες όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και την τεχνογνωσία για τη μετατροπή των τηλεφωνικών τους κέντρων σε σύγχρονα κέντρα επικοινωνίας.
Στην εποχή της ψηφιοποίησης, τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα μπορούν να γίνουν πιο ευέλικτα, προσφέροντας περισσότερες δυνατότητες και ανέσεις στους χειριστές τους, αφού πλέον μια τηλεφωνική κλήση μπορεί να απαντηθεί και μέσω διαδικτύου, ενώ η επαφή με τον πελάτη μπορεί να γίνει διαμέσου εναλλακτικών μέσων επικοινωνίας, όπως το chat. Ο χειριστής ενός σύγχρονου, ψηφιακού τηλεφωνικού κέντρου έχει επίσης τη δυνατότητα να απαντήσει σε πελάτη στο chat καθώς βρίσκεται σε τηλεφωνική κλήση, ενώ έχει εύκολη πρόσβαση σε όλες τις χαμένες κλήσεις και στα στοιχεία του πελάτη κατά τη διάρκεια της κλήσης.
Η πρόσφατη εγκατάσταση του κέντρου επικοινωνίας «Jusan – Fidelity Connect» στα κεντρικά γραφεία της Unicars, έδωσε στην εταιρεία τη δυνατότητα να προσφέρει στους πελάτες της μια αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης. Ο χρόνος αναμονής και ανταπόκρισης σε κλήση έχει μειωθεί δραστικά, ενώ πλέον γίνεται καλύτερη διαχείριση των πελατών ανάλογα με τα αιτήματά τους. Μεταξύ άλλων, το νέο τηλεφωνικό κέντρο επιτρέπει στους λειτουργούς εξυπηρέτησης της Unicars να εμπλουτίζουν πιο άμεσα και με μεγαλύτερη ευκολία το αρχείο πελατών, ενώ ταυτόχρονα αναλύει τα δεδομένα των κλήσεων για να εμφανίζει το ιστορικό και να παρέχει στατιστικές πληροφορίες που βοηθούν στην καλύτερη αξιοποίηση του χρόνου των λειτουργών.
Σε δηλώσεις του, ο ειδικευμένος εμπειρογνώμονας και σύμβουλος της NEDECO Electronics Ltd για λύσεις Contact Centers, Χρήστος Κονταργύρης, ανέδειξε ότι «η ευελιξία που προσφέρουν τα σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα, δημιουργεί νέα δεδομένα στην εξυπηρέτηση των πελατών. Πλέον οι εταιρείες μπορούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες μέσα από διάφορα κανάλια επικοινωνίας και άρα εγκαίρως, ενώ το επίπεδο εξυπηρέτησης έχει γίνει πιο ποιοτικό». Αναφερόμενος στη μετάβαση από τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα στα τηλεφωνικά κέντρα νέας γενιάς ή αλλιώς κέντρα επικοινωνίας, ο κ. Κονταργύρης εξήγησε ότι «οι δυνατότητες που προσφέρουν τα τηλεφωνικά κέντρα σήμερα δεν περιορίζονται στην απλή τηλεπικοινωνιακή κάλυψη. Τα κέντρα επικοινωνίας συνεργάζονται πλέον με τηλεπικοινωνιακά δίκτυα και παρέχουν καινοτόμες υπηρεσίες επικοινωνίας και ανταλλαγής δεδομένων και πληροφοριών, που βελτιστοποιούν σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα εξυπηρέτησης».
Η NEDECO Electronics Ltd αποτελεί αξιόπιστο πάροχο εξοπλισμού δικτύων και τηλεπικοινωνιών για δημόσιους οργανισμούς και ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Κύπρο και πρωτοπόρο εταιρεία στον τομέα παροχής έξυπνων τεχνολογικών λύσεων. Συνεργάζεται, μεταξύ άλλων, με την Αστυνομία Κύπρου, την Εθνική Φρουρά, την KPMG Cyprus, τη Unicars, τα Αρτοποιεία Ζορπάς και με πολλές άλλες μικρομεσαίες και μεγάλες ιδιωτικές επιχειρήσεις.
Στην εποχή της ψηφιοποίησης, τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα μπορούν να γίνουν πιο ευέλικτα, προσφέροντας περισσότερες δυνατότητες και ανέσεις στους χειριστές τους, αφού πλέον μια τηλεφωνική κλήση μπορεί να απαντηθεί και μέσω διαδικτύου, ενώ η επαφή με τον πελάτη μπορεί να γίνει διαμέσου εναλλακτικών μέσων επικοινωνίας, όπως το chat. Ο χειριστής ενός σύγχρονου, ψηφιακού τηλεφωνικού κέντρου έχει επίσης τη δυνατότητα να απαντήσει σε πελάτη στο chat καθώς βρίσκεται σε τηλεφωνική κλήση, ενώ έχει εύκολη πρόσβαση σε όλες τις χαμένες κλήσεις και στα στοιχεία του πελάτη κατά τη διάρκεια της κλήσης.
Η πρόσφατη εγκατάσταση του κέντρου επικοινωνίας «Jusan – Fidelity Connect» στα κεντρικά γραφεία της Unicars, έδωσε στην εταιρεία τη δυνατότητα να προσφέρει στους πελάτες της μια αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης. Ο χρόνος αναμονής και ανταπόκρισης σε κλήση έχει μειωθεί δραστικά, ενώ πλέον γίνεται καλύτερη διαχείριση των πελατών ανάλογα με τα αιτήματά τους. Μεταξύ άλλων, το νέο τηλεφωνικό κέντρο επιτρέπει στους λειτουργούς εξυπηρέτησης της Unicars να εμπλουτίζουν πιο άμεσα και με μεγαλύτερη ευκολία το αρχείο πελατών, ενώ ταυτόχρονα αναλύει τα δεδομένα των κλήσεων για να εμφανίζει το ιστορικό και να παρέχει στατιστικές πληροφορίες που βοηθούν στην καλύτερη αξιοποίηση του χρόνου των λειτουργών.
Σε δηλώσεις του, ο ειδικευμένος εμπειρογνώμονας και σύμβουλος της NEDECO Electronics Ltd για λύσεις Contact Centers, Χρήστος Κονταργύρης, ανέδειξε ότι «η ευελιξία που προσφέρουν τα σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα, δημιουργεί νέα δεδομένα στην εξυπηρέτηση των πελατών. Πλέον οι εταιρείες μπορούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες μέσα από διάφορα κανάλια επικοινωνίας και άρα εγκαίρως, ενώ το επίπεδο εξυπηρέτησης έχει γίνει πιο ποιοτικό». Αναφερόμενος στη μετάβαση από τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα στα τηλεφωνικά κέντρα νέας γενιάς ή αλλιώς κέντρα επικοινωνίας, ο κ. Κονταργύρης εξήγησε ότι «οι δυνατότητες που προσφέρουν τα τηλεφωνικά κέντρα σήμερα δεν περιορίζονται στην απλή τηλεπικοινωνιακή κάλυψη. Τα κέντρα επικοινωνίας συνεργάζονται πλέον με τηλεπικοινωνιακά δίκτυα και παρέχουν καινοτόμες υπηρεσίες επικοινωνίας και ανταλλαγής δεδομένων και πληροφοριών, που βελτιστοποιούν σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα εξυπηρέτησης».
Η NEDECO Electronics Ltd αποτελεί αξιόπιστο πάροχο εξοπλισμού δικτύων και τηλεπικοινωνιών για δημόσιους οργανισμούς και ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Κύπρο και πρωτοπόρο εταιρεία στον τομέα παροχής έξυπνων τεχνολογικών λύσεων. Συνεργάζεται, μεταξύ άλλων, με την Αστυνομία Κύπρου, την Εθνική Φρουρά, την KPMG Cyprus, τη Unicars, τα Αρτοποιεία Ζορπάς και με πολλές άλλες μικρομεσαίες και μεγάλες ιδιωτικές επιχειρήσεις.