Το μέλλον του CRM είναι η ΑΙ
08:45 - 28 Ιανουαρίου 2020
Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στο CRM, αποτελεί «ευεργέτημα» για όλες τις επιχειρήσεις, αλλά ιδίως για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που μέχρι στιγμής αναζητούσαν τρόπους για να προσεγγίσουν και να κατανοήσουν καλύτερα τους πελάτες τους. Ας δούμε γιατί η ΑΙ αποτελεί σημαντική ευκαιρία.
Έξυπνα workflows, αυξημένος αυτοματισμός
Αυτοματισμός και CRM είναι κάτι που συνδυάζεται άψογα. Αυτό που προσφέρει η ΑΙ είναι πως κάνει πραγματικά χρήσιμους τους αυτοματισμούς, φέρνοντάς τους πιο κοντά στους χρήστες. Όσοι χρησιμοποιούν CRM δεν χρειάζονται ιδιαίτερη τεχνογνωσία για τον αυτοματισμό, καθώς το σύστημα είτε ενεργεί από μόνο του είτε προτείνει τους ενδεδειγμένους αυτοματισμούς.
Η ανάλυση του workflow με τη συνεργασία της ΑΙ, βελτιώνει σημαντικά τη χρηστικότητα του CRM, χωρίς να απαιτούνται χειροκίνητα clicks και ρυθμίσεις, με αποτέλεσμα ακόμα λιγότερο χαμένο χρόνο.
Βέλτιστη επεξεργασία δεδομένων
Η βασική λειτουργία οποιουδήποτε συστήματος CRM, όπως αυτό της SoftOne Κύπρου, είναι να δημιουργήσει και να διατηρήσει μια αξιόπιστη βάση δεδομένων, την οποία η επιχείρηση θα επεξεργαστεί και θα αναλύσει προκειμένου να καθορίσει τη στρατηγική πωλήσεών της. Χάρη στη βασισμένη στην ΑΙ τεχνολογία, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να επιτύχουν βελτιωμένες σχέσεις πελατών μέσω του ενισχυμένου data mining, εκμεταλλευόμενες ηλεκτρονικές συσκευές, gadgets, wearables, κοινωνικά δίκτυα και άλλες τεχνολογίες για την ενημέρωση και την αποτελεσματικότερη επεξεργασία δεδομένων.
Όσο περισσότερες οι πληροφορίες για τους πελάτες, τόσο περισσότερες ευκαιρίες για προϊόντα και υπηρεσίες που μπορούν να προσφέρουν οι επιχειρήσεις. Μια τέτοια ευκαιρία είναι τα προσωποποιημένα newsletters και emails. Το προσωποποιημένο messaging θα επιτρέψει στο σύστημα CRM να προσεγγίσει τους πελάτες στις καλύτερες ώρες τις ημέρας, χρησιμοποιώντας ελκυστικά μηνύματα που έχουν φτιαχτεί εκμεταλλευόμενα τα big data.
Αξιόπιστη εισαγωγή δεδομένων
Τα δεδομένα που συλλέγονται από το CRM θα προσφέρουν σημαντικές πληροφορίες στην ομάδα πωλήσεων. Το πρόβλημα παλιότερα εντοπιζόταν στο γεγονός πως τα δεδομένα δεν ήταν πάντα αξιόπιστα και επαρκή, ακριβώς γιατί απαιτούνταν ενέργεια του ίδιου του χρήστη. Πλέον, η ενισχυμένη ενσωμάτωση, σε συνδυασμό με την ΑΙ που έχει τη δυνατότητα να ταυτοποιήσει τα εισερχόμενα δεδομένα, θα βελτιώσει όλα όσα μπορούν να προστεθούν αυτόματα στο σύστημα CRM.
Συγκεκριμένα, η λύση θα αναλάβει το σύνολο της εισαγωγής δεδομένων που εδώ και χρόνια δημιουργούσε προβλήματα στους πωλητές, καθώς προσφέρει out of the box ενσωμάτωση με τις πλέον δημοφιλείς σουίτες παραγωγικότητας. Προσφέροντας επομένως ενσωμάτωση με υπηρεσίες όπως η Google, η Microsoft και το LinkedIn, το προσωπικό των πωλήσεων θα μπορεί να επικεντρωθεί στο χτίσιμο επωφελών σχέσεων αντί να χάνει τον χρόνο του με τη χαμηλότερη, από πλευράς αξίας, εισαγωγή δεδομένων.
Έξυπνα workflows, αυξημένος αυτοματισμός
Αυτοματισμός και CRM είναι κάτι που συνδυάζεται άψογα. Αυτό που προσφέρει η ΑΙ είναι πως κάνει πραγματικά χρήσιμους τους αυτοματισμούς, φέρνοντάς τους πιο κοντά στους χρήστες. Όσοι χρησιμοποιούν CRM δεν χρειάζονται ιδιαίτερη τεχνογνωσία για τον αυτοματισμό, καθώς το σύστημα είτε ενεργεί από μόνο του είτε προτείνει τους ενδεδειγμένους αυτοματισμούς.
Η ανάλυση του workflow με τη συνεργασία της ΑΙ, βελτιώνει σημαντικά τη χρηστικότητα του CRM, χωρίς να απαιτούνται χειροκίνητα clicks και ρυθμίσεις, με αποτέλεσμα ακόμα λιγότερο χαμένο χρόνο.
Βέλτιστη επεξεργασία δεδομένων
Η βασική λειτουργία οποιουδήποτε συστήματος CRM, όπως αυτό της SoftOne Κύπρου, είναι να δημιουργήσει και να διατηρήσει μια αξιόπιστη βάση δεδομένων, την οποία η επιχείρηση θα επεξεργαστεί και θα αναλύσει προκειμένου να καθορίσει τη στρατηγική πωλήσεών της. Χάρη στη βασισμένη στην ΑΙ τεχνολογία, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να επιτύχουν βελτιωμένες σχέσεις πελατών μέσω του ενισχυμένου data mining, εκμεταλλευόμενες ηλεκτρονικές συσκευές, gadgets, wearables, κοινωνικά δίκτυα και άλλες τεχνολογίες για την ενημέρωση και την αποτελεσματικότερη επεξεργασία δεδομένων.
Όσο περισσότερες οι πληροφορίες για τους πελάτες, τόσο περισσότερες ευκαιρίες για προϊόντα και υπηρεσίες που μπορούν να προσφέρουν οι επιχειρήσεις. Μια τέτοια ευκαιρία είναι τα προσωποποιημένα newsletters και emails. Το προσωποποιημένο messaging θα επιτρέψει στο σύστημα CRM να προσεγγίσει τους πελάτες στις καλύτερες ώρες τις ημέρας, χρησιμοποιώντας ελκυστικά μηνύματα που έχουν φτιαχτεί εκμεταλλευόμενα τα big data.
Αξιόπιστη εισαγωγή δεδομένων
Τα δεδομένα που συλλέγονται από το CRM θα προσφέρουν σημαντικές πληροφορίες στην ομάδα πωλήσεων. Το πρόβλημα παλιότερα εντοπιζόταν στο γεγονός πως τα δεδομένα δεν ήταν πάντα αξιόπιστα και επαρκή, ακριβώς γιατί απαιτούνταν ενέργεια του ίδιου του χρήστη. Πλέον, η ενισχυμένη ενσωμάτωση, σε συνδυασμό με την ΑΙ που έχει τη δυνατότητα να ταυτοποιήσει τα εισερχόμενα δεδομένα, θα βελτιώσει όλα όσα μπορούν να προστεθούν αυτόματα στο σύστημα CRM.
Συγκεκριμένα, η λύση θα αναλάβει το σύνολο της εισαγωγής δεδομένων που εδώ και χρόνια δημιουργούσε προβλήματα στους πωλητές, καθώς προσφέρει out of the box ενσωμάτωση με τις πλέον δημοφιλείς σουίτες παραγωγικότητας. Προσφέροντας επομένως ενσωμάτωση με υπηρεσίες όπως η Google, η Microsoft και το LinkedIn, το προσωπικό των πωλήσεων θα μπορεί να επικεντρωθεί στο χτίσιμο επωφελών σχέσεων αντί να χάνει τον χρόνο του με τη χαμηλότερη, από πλευράς αξίας, εισαγωγή δεδομένων.