Αυτό είναι το "BEST VALUE για επαγγελματίες" στη Λεμεσό (photos)

Το πρώτο στην Κύπρο one-stop-shop αποκλειστικά για επαγγελματίες εγκαινίασε τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου η METRO AEBE, μέσω της θυγατρικής εταιρείας MCC BEST VALUE Ltd.
 
Το κατάστημα με την επωνυμία «BEST VALUE για επαγγελματίες» άνοιξε και επίσημα τις πόρτες του στη Λεμεσό, την Τρίτη 28 Ιανουαρίου.
 
Το κατάστημα στεγάζεται σε ένα νέο και σύγχρονο οικοδόμημα, εκεί όπου παλιά δέσποζε το ιστορικό εργοστάσιο της Lemeco, στη συμβολή των οδών Μισιαούλη & Καβάζογλου και Κωχ. Η Λεμεσός επιλέχθηκε λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της πόλης και των αυξημένων αναγκών που δημιουργεί αυτή η ανάπτυξη. 
 
Το «BEST VALUE για επαγγελματίες» απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες από τον κλάδο της μεταπώλησης (Supermarket, mini market, περίπτερα, κάβες, οπωρολαχανοπωλεία, φρουταρίες, κρεοπωλεία, φούρνους, χονδρέμπορους κ.α.), όσο και σε επαγγελματίες από τον κλάδο της μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca. (εστιατόρια, καφετέριες, bar, ξενοδοχεία, ζαχαροπλαστεία κ.α.).

Η επένδυση για το "BEST VALUE για επαγγελματίες" αγγίζει το ποσό των 10 εκατ. ευρώ και αποτελεί σταθμό για τη METRO ΑΕΒΕ, καθώς είναι η πρώτη επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας εκτός ελληνικών συνόρων.
 

 
Το κατάστημα θα φτάσει σταδιακά να απασχολεί ως 80 εργαζόμενους κυρίως Κυπρίους. Βασική προτεραιότητα της εταιρείας είναι η υποστήριξη και η συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς, προμηθευτές και αντιπροσώπους, καθώς επίσης η ανάδειξη και προώθηση τοπικών προϊόντων.

Σε άνετους χώρους πώλησης 2.500 τ.μ., οι επαγγελματίες του νησιού θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τo σύνολο των αγορών τους για όλες τις ανάγκες της επιχείρησής τους, έχοντας πρόσβαση σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων και ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, ανεξαρτήτως του όγκου αγορών που κάθε επαγγελματίας επιθυμεί, καθώς μπορεί να επιλέξει να προμηθευτεί κωδικούς και τεμαχιακά.
 
 

Το «BEST VALUE για επαγγελματίες» διαθέτει επίσης 2.000 τ.μ. αποθηκευτικών χώρων και περισσότερα από 3.000 τ.μ. χώρων στάθμευσης (υπόγειων και ισόγειων), με ειδική πρόβλεψη πρόσβασης για ΑΜΕΑ. Η κατασκευή του καταστήματος ακολούθησε αυστηρά περιβαλλοντικά πρότυπα, ενώ η λειτουργία του συμβάλλει στον περιορισμό του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος, δίνοντας έμφαση σε καινοτόμες τεχνολογίες ψύξης και φωτισμού.
 

Α. Παντελιάδης: «Στόχος μας να συνδράμουμε στην ανταγωνιστικότητα των συνεργατών μας»
Το one-stop-shop μοντέλο χονδρικής πώλησης που εισάγει το «BEST VALUE για επαγγελματίες» στην Κύπρο, φιλοδοξεί -όπως πέτυχε και στην Ελλάδα- να προσδώσει προστιθέμενη αξία στις επιχειρήσεις που επιλέγουν να το εμπιστευθούν. 

«Διαπιστώσαμε ότι από την αγορά της Κύπρου έλειπε ένα κατάστημα αυτού του τύπου που δίνει λύση σε όλες τις ανάγκες τροφοδοσίας του επαγγελματία. Χάρη στην αγοραστική δύναμη των 1.3 δις και τις συμφωνίες που έχουμε συνάψει με τους προμηθευτές μας μπορούμε να  εξασφαλίσουμε στους πελάτες μας μία ευρύτατη σειρά κωδικών άριστης ποιότητας σε εξαιρετικές τιμές. 
 
Η φιλοσοφία που διέπει αυτό το μοντέλο πώλησης τοποθετεί τον επαγγελματία πελάτη μας στο επίκεντρο των υπηρεσιών μας. Στόχος μας δεν είναι μόνο να αποτελούμε το βασικό του προμηθευτή. Επιδιώκουμε να είμαστε πολύτιμος συνεργάτης του, συνεισφέροντας αποτελεσματικά στην κάλυψη των καθημερινών αναγκών του. Είμαστε εδώ για να προσδώσουμε υπεραξία στην επιχείρηση του», τόνισε στο πλαίσιο των εγκαινίων του καταστήματος ο Διευθύνων Σύμβουλος της METRO AEBE Αριστοτέλης Παντελιάδης.

«Χαιρόμαστε ιδιαίτερα γιατί η METRO επέλεξε την πόλη μας για να εγκαταστήσει το «BEST VALUE για επαγγελματίες», το πρώτο κατάστημά της εκτός Ελλάδος. Αυτό επιβεβαιώνει την πρωτοπόρα θέση της Λεμεσού στην επιχειρηματικότητα και στην ανάπτυξη»  τόνισε από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Λεμεσού, Νίκος Νικολαΐδης.  


Πρώτο βήμα η Λεμεσός, θα ακολουθήσουν και άλλα καταστήματα
Εξάλλου, ο διευθύνων σύμβουλος της METRO AEBE, Αριστοτέλης Παντελιάδης επεσήμανε ότι η ιστορία ξεκίνησε πριν 15 χρόνια με την αγορά του χώρου, τονίζοντας ότι μάλλον «σκόπιμα έγινε η καθυστέρηση για να προλάβουμε τη Λεμεσό στη σημερινή της μορφή».
 
Παράλληλα εξέφρασε την ελπίδα το νέο εγχείρημα  να συμβάλει στην ανάπτυξη της Λεμεσού και της οικονομίας της χώρας. «Στην Ελλάδα έχουμε σχεδόν όλους τους επαγγελματίες και θέλουμε το ίδιο να κάνουμε και στην Κύπρο. Απευθυνόμαστε στους επαγγελματίες του horeca (εστιατόρια, καφετέριες, bar, ξενοδοχεία, ζαχαροπλαστεία), αλλά και τους μεταπωλητές, περίπτερα, φρουταρίες», επεσήμανε  ο κ. Παντελιάδης.
 

Αναγνωρίζοντας ότι η METRO ξεκίνα από το μηδέν στην κυπριακή αγορά, σημείωσε ότι θα γίνουν λάθη μέχρι να γίνουν γνωστές οι ανάγκες της αγοράς.

«Θέλουμε να χτίσουμε μια σχέση, στην οποία κερδίζουμε όλοι και κυρίως ο πελάτης. Ελπίζω ότι η Λεμεσός είναι απλώς το πρώτο βήμα στην εγχώρια αγορά και η επιτυχία του θα μας βοηθήσει στη δημιουργία καταστημάτων σε άλλες πόλεις», είπε ακόμα, προαναγγέλλοντας ουσιαστικά  το άνοιγμα νέων καταστημάτων στο μέλλον.


«Να γίνουμε η πρώτη επιλογή του επαγγελματία»
 
 
Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής της MCC BEST VALUE Ltd, Γιάννης Βλαχονικολέας ευχαρίστησε το προσωπικό και όλους όσοι εργάστηκαν για την ολοκλήρωση του καταστήματος, οι αποθηκευτικοί χώροι του οποίου φτάνουν τα 2.000 τ.μ.
 
«Ευχαριστώ όλους εσάς που γνωριστήκαμε αυτούς τους μήνες, το πώς μας βοηθήσατε να μάθουμε τις ανάγκες της κυπριακής αγοράς. Σιγά σιγά σκοπεύουμε να γίνουμε η πρώτη επιλογή του επαγγελματία», υπογράμμισε ο κ. Βλαχονικολέας.
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Σε ιδιώτη για πέντε χρόνια η διαχείριση, λειτουργία και συντήρηση της μαρίνας και του λιμανιού της Λάρνακας
Σημαντικό ορόσημο για Τράπεζα Κύπρου-Αναβάθμιση καλυμμένων ομολόγων σε ΑΑΑ από Moody's
11α ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Οι δηλώσεις των υποστηρικτών του θεσμού-Τι είπαν επιχειρηματικοί και πολιτικοί ηγέτες (vid)
Σταυριάνα Κοφτερός: Η επόμενη μέρα για την καινοτομία στην Κύπρο, η υποστήριξη της Ε.Ε. και το μέλλον του EIC
Αλλάζουν όψη τα σνακς Giants-Οι νέες συσκευασίες
Λαγκάρντ για δασμούς: Η Ευρώπη πρέπει να διαπραγματευτεί, όχι να πάει σε αντίποινα
Πράσινο φως από ΕΠΑ για απόκτηση της CNP από Ελληνική-Στα €182 εκατ. το συνολικό τίμημα της εξαγοράς
Ασταμάτητο το ράλι των τιμών του καφέ-Σε υψηλό 50 ετών ο arabica
Garcon's: Ο νέος all day προορισμός του Mall of Engomi (photos)
Black Friday: Επεκτάθηκε, αλλά ατόνησε-Χαμηλές προσδοκίες και μούδιασμα στην αγορά