“Antonio Boggati”: Νέο brand στην ωρολογοποιία

Το νέο brand στον τομέα της ωρολογοποιίας παρουσιάζει ο Ανδρέας Δημητριάδης.

Πρόκειται για μια νέα, ανερχόμενη εταιρεία, με την επωνυμία “Antonio Boggati”. 

Η καμπάνια έναρξης της εταιρείας έχει ήδη διεξαχθεί μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας τύπου crowdfunding, με απόλυτη επιτυχία. 

 

Διαβάστε ακόμα: Βασίλης Ευγένιος: Έτσι θα ισχυροποιήσουμε τη θέση μας στην αγορά


Διαβάστε ακόμα: Σ.Μιχαηλίδου: Η διαφήμιση έχει εξελιχθεί σε μορφή σύγχρονης τέχνης

 

Η πρώτη σειρά ρολογιών, που αποτελεί και το έναυσμα της καμπάνιας, ονομάζεται “couple la Paris series”, παρουσιάζοντας ένα νέο, καινοτόμο μοντέλο στον τομέα της ωρολογοποιίας. 
 

 

Η συγκεκριμένη σειρά είναι αφιερωμένη στον ρομαντισμό, στην υψηλή αισθητική και στην αρχιτεκτονική της έκφραση . Μέσα από τη σειρά αυτή παρουσιάζεται στο κοινό ένα ''κόσμημα'' που προβάλλει, όχι μόνο την υψηλή αισθητική, αλλά κυρίως ένα κόσμημα που περικλείει συναισθήματα , αναδεικνύοντας την ανθρώπινη φύση στο έπακρο. 
 


 

 

Το “Antonio Boggati” αντικατοπτρίζει τα ζευγάρια
Τα ρολόγια έχουν σχεδιαστεί με τεχνοτροπία , ώστε το γυναικείο μοντέλο να αντικατοπτρίζει το αντρικό, μέσω μιας αντιωρολογιακής λειτουργίας, αντανακλώντας το ένα μέσα στο άλλο. Η φιλοσοφία του σχεδιασμού αυτού είναι το ένα μοντέλο εκ των δύο, να έχει ένα αντισυμμετρικό σχεδιασμό, αλλά όταν σταθεί δίπλα από το συμπληρωματικό ρολόι, το σύνολο να προβάλλει μία συμμετρικότητα. 
 

 

Το brand “Antonio Boggati” αντικατοπτρίζει τα ζευγάρια... Ο ένας συμπληρώνει τον άλλο... 

Δύο ξεχωριστοί χαρακτήρες, δύο ξεχωριστά φύλα που αναζητούν το έτερον ήμισύ τους για να ολοκληρωθούν... 
 

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.antonioboggati.com

Την καθολική επιμέλεια για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της επωνυμίας έχει αναλάβει ο Ανδρέας Δημητριάδης κατά τη διάρκεια της πενταετούς φοίτησής του στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο στο Τμήμα των Πολιτικών Μηχανικών.
 


 Ο κ. Δημητριάδης πιστεύει ότι θα ήταν ιδανική ευκαιρία μέσα από αυτό το έργο να αναδείξει τη δημιουργία των νέων, ερεθίζοντας ακόμα πιο έντονα το πάθος της επιχειρηματικότητας.

Δειτε Επισης

«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας
IN Business Grocery Retail Award στα LA MOLISANA
IN Business Grocery Retail Award στο γάλα ΜΟΟ Σοκολάτας
IN Business Grocery Retail Award στο Πισσουρκώτικο Γιαούρτι
IN Business Grocery Retail Award στους χυμούς και τα δημητριακά Nutri Valley
IN Business Grocery Retail Award στα παγωτά Loacker
Αντρέας Παπαδόπουλος: Κρίσιμος κλάδος της κυπριακής οικονομίας το λιανεμπόριο-Με ρόλο συνεργάτη η Ελληνική
Δημήτρης Κωνσταντίνου: Τα διδάγματα από τη Μέση Ανατολή και ποια λάθη πρέπει να αποφύγει το τοπικό λιανεμπόριο