Σ.Μιχαηλίδου: Η διαφήμιση έχει εξελιχθεί σε μορφή σύγχρονης τέχνης

Την σημασία των πρώτων βραβείων κυπριακής διαφήμισης, ανέφερε η Διευθύντρια του Γραφείου Τύπου και Πληροφοριών, Σοφία Μιχαηλίδου, στην κάμερα του InBusinessNews. Όπως δήλωσε «Η διαφήμιση αποτελεί το κατ’ εξοχήν μέσο επικοινωνίας μετάδοσης του μηνύματος στο κοινό, ενώ πέρα από προωθητικό εργαλείο, έχει εξελιχθεί στις μέρες μας και σε μια μορφή σύγχρονης τέχνης με υποδειγματικά projects.»

 

Διαβάστε ακόμα: Βασίλης Ευγένιος: Έτσι θα ισχυροποιήσουμε τη θέση μας στην αγορά

 

Διαβάστε ακόμα: “Antonio Boggati”: Νέο brand στην ωρολογοποιία                                                                                           


                 
Γιατί το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών στηρίζει την προσπάθεια των πρώτων βραβείων κυπριακής διαφήμισης που γίνονται στην Κύπρο;
Το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών, ως ο επικοινωνιακός φορέας του κράτους, έχει ως κύριο μέλημα την επικοινωνία της στρατηγικής και των δράσεων της κυβέρνησης, έτσι ώστε κράτος και κοινωνία να προχωρούν μπροστά. Στο ΓΤΠ αναγνωρίζουμε τη σημαντικότητα όλων των δράσεων που πραγματοποιούνται στο χώρο της επικοινωνίας και πρωτοστατούμε στη στήριξη τέτοιων πρωτοβουλιών και προσπαθειών. Παράλληλα, στο Γραφείο μας αποδίδουμε μεγάλη σημασία στην εγκαθίδρυση και διεύρυνση των συνεργιών με φορείς και οργανισμούς του ιδιωτικού τομέα προς όφελος πάντα του πολίτη. Το κράτος δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς την οικονομική συνεισφορά και την εξειδίκευση του ιδιωτικού τομέα, ενώ ταυτόχρονα ο ιδιωτικός τομέας δεν μπορεί, σε καμία περίπτωση, να λειτουργήσει χωρίς την υπογραφή και τη νομιμότητα που του παρέχει το κράτος. Σε αυτό το πλαίσιο, το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών δεν θα μπορούσε παρά να μην σταθεί αρωγός στα πρώτα βραβεία κυπριακής διαφήμισης, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφήμισης – Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ). Η διαφήμιση αποτελεί το κατ’ εξοχήν μέσο επικοινωνίας μετάδοσης του μηνύματος στο κοινό, ενώ πέρα από προωθητικό εργαλείο, έχει εξελιχθεί στις μέρες μας και σε μια μορφή σύγχρονης τέχνης με υποδειγματικά projects. Είμαι βέβαιη ότι η κοινωνία θα χειροκροτήσει αυτή την πρωτοβουλία, η οποία ευελπιστώ ότι θα καταστεί ετήσιος θεσμός, μέσω του οποίου θα αναδεικνύεται η δημιουργικότητα, το ταλέντο, αλλά και η σκληρή δουλειά και αφοσίωση των επαγγελματιών του χώρου. Είναι καθήκον όλων μας, όσων εργαζόμαστε στον χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης, να διαφυλάξουμε την έγκυρη και έντιμη ενημέρωση και να συμβάλουμε στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών.
 
 
Ποια η σημασία των CAROB Awards για τον κλάδο της διαφήμισης στην Κύπρο;
Η θέσπιση των βραβείων κυπριακής διαφήμισης μόνο θετικά στοιχεία μπορεί να επιφέρει τόσο ανάμεσα στους δημιουργούς όσο και στους δέκτες του μηνύματος, ενώ ταυτόχρονα συνεισφέρει στην οικονομική ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, τα οποία έχουν κτυπηθεί από την οικονομική κρίση. Μέσω των βραβείων, αναδεικνύεται η σημασία του κλάδου, επιβραβεύοντας τις βέλτιστες πρακτικές, τη δημιουργικότητα και τις καινοτόμες δράσεις. Δράσεις τις οποίες και το ίδιο το ΓΤΠ, ως η κρατική υπηρεσία επικοινωνίας, υιοθετεί στη διαχείριση της επικοινωνιακής στρατηγικής της κυβέρνησης και στο συντονισμό των σχέσεων επικοινωνίας μεταξύ του κοινού και των αρχών, των σχέσεων με τους δημοσιογράφους και τις διαδικτυακές κοινότητες, μέσα από συνέργειες δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Η ομάδα μας σχεδιάζει και εφαρμόζει καινοτόμες επικοινωνιακές στρατηγικές, οι οποίες βασίζονται σε μία μεγάλη κλίμακα στρατηγικών αλλαγής συμπεριφοράς, εφαρμόζοντας πολυεπίπεδη επικοινωνία μέσω του Τύπου και των ΜΜΕ, ψηφιακών και κοινωνικών μέσων δικτύωσης, διεθνών ΜΜΕ και δικτύων, κοινωνικών φορέων και σχέσεων με οργανώσεις, εκδηλώσεις, εκδόσεις και ευρωπαϊκές και διεθνείς σχέσεις. Στα Carob Awards, άξιοι δημιουργοί θα αναγνωριστούν, ενώ τα νέα trends που εφαρμόζονται θα προβληθούν, συνεισφέροντας στον υγιή ανταγωνισμό και στην περαιτέρω αναβάθμιση της διαφήμισης, του σχεδιασμού και της επικοινωνίας στην Κύπρο. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που τα Carob Awards θα δοθούν σε πέντε ενότητες: της Διαφήμισης, του Design, των Δημοσίων Σχέσεων, των Digital & Mobile και του Integration. Είμαι βέβαιη ότι το πρώτο Φεστιβάλ Κυπριακής Διαφήμισης, το οποίο θα τιμήσει και θα επιβραβεύσει έργα προβολής και επικοινωνίας που ξεχώρισαν μεταξύ 2016-2018 στην Κύπρο, θα αγκαλιαστεί από τους εκπροσώπους του Κλάδου, τα ΜΜΕ, τον επιχειρηματικό κόσμο και τους πανεπιστημιακούς φορείς, οι οποίοι συνάμα μπορούν να θεωρούν ως βασικό και μόνιμό τους συνεργάτη το ΓΤΠ.
 
 

Δειτε Επισης

Όμιλος Λεπτός: Η ιστορία από το 1960, τα έργα ορόσημα και οι δραστηριότητες σήμερα
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Προειδοποιούν οι επόπτες... Παραμένουν αυξημένοι οι κίνδυνοι για το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ε.Ε.
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης
Heritage Private School: Χρυσός προστάτης του περιβάλλοντος 2023
Βγάζει ξανά στην...αναφορά την Kition ο Χριστοδουλίδης-«Το κράτος δεν μπορεί να εκβιάζεται από οποιονδήποτε»
Νέο αίμα στην αγορά εργασίας με διεύρυνση της πρόσβασης φοιτητών από τρίτες χώρες
Τράπεζα Κύπρου: Στο Δ.Σ. Christian Philipp Hansmeyer και William Stuart