Γυναίκα από την Ελβετία επισκέφθηκε τη Λάρνακα 22 φορές
18:00 - 25 Σεπτεμβρίου 2019
Επαναλαμβανόμενοι τουρίστες της Λάρνακας τιμήθηκαν στα πλαίσια του προγράμματος “Larnaka’s Loyal Friends”, από την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΕΤΑΠ) Λάρνακας, το Κοινοτικό Συμβούλιο Πύλας και το Ξενοδοχείο Lordos Beach.
Σε δελτίο Τύπου της ΕΤΑΠ αναφέρεται ότι «συγκεκριμένα τιμήθηκαν επισκέπτες από το Ηνωμένο Βασίλειο και συγκεκριμένα οι John & Christine Morrow, που πραγματοποίησαν 17 επισκέψεις, Gregory & Carole Easterbrook με 20 επισκέψεις, Demetris & Panayiota Antoniou, με 23 επισκέψεις, Maxwell Graham Eduard με 35 επισκέψεις, Marina Knizhinik από τη Ρωσία με 18 επισκέψεις και η Margrit Esther Schneider από την Ελβετία που επισκέφθηκε τη Λάρνακα 22 φορές».
Προστίθεται ότι «στα ερωτηματολόγια που συμπληρώνουν οι τουρίστες, ως πρώτος παράγοντας προτίμησης της Λάρνακας, είναι οι φιλικοί και φιλόξενοι κάτοικοι της περιοχής. Ο συγκεκριμένος λόγος παρατίθεται διαχρονικά από όλους ανεξαιρέτως τους επαναλαμβανόμενους τουρίστες, ενώ άλλοι λόγοι που οι συγκεκριμένοι τουρίστες ανέφεραν ότι «πάντα επιστρέφουν» στη Λάρνακα είναι οι ασφαλείς παραλίες, η ποικιλία σημείων ενδιαφέροντος και η πολύ καλή ποιότητα του φαγητού΄».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση «η Περιφέρεια Λάρνακας συγκαταλέγεται πρώτη σε επαναλαμβανόμενους τουρίστες ανάμεσα στις παραλιακές πόλεις σε ποσοστό 60% και η ΕΤΑΠ Λάρνακας προβάλει αυτή την πρωτιά στην καμπάνια της υπό το σλόγκαν “They Always Come Back” και με κεντρικό σύμβολο το φλαμίνγκο το οποίο πάντα επιστρέφει στη Λάρνακα, όπως ακριβώς και οι ταξιδιώτες».
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ
Σε δελτίο Τύπου της ΕΤΑΠ αναφέρεται ότι «συγκεκριμένα τιμήθηκαν επισκέπτες από το Ηνωμένο Βασίλειο και συγκεκριμένα οι John & Christine Morrow, που πραγματοποίησαν 17 επισκέψεις, Gregory & Carole Easterbrook με 20 επισκέψεις, Demetris & Panayiota Antoniou, με 23 επισκέψεις, Maxwell Graham Eduard με 35 επισκέψεις, Marina Knizhinik από τη Ρωσία με 18 επισκέψεις και η Margrit Esther Schneider από την Ελβετία που επισκέφθηκε τη Λάρνακα 22 φορές».
Προστίθεται ότι «στα ερωτηματολόγια που συμπληρώνουν οι τουρίστες, ως πρώτος παράγοντας προτίμησης της Λάρνακας, είναι οι φιλικοί και φιλόξενοι κάτοικοι της περιοχής. Ο συγκεκριμένος λόγος παρατίθεται διαχρονικά από όλους ανεξαιρέτως τους επαναλαμβανόμενους τουρίστες, ενώ άλλοι λόγοι που οι συγκεκριμένοι τουρίστες ανέφεραν ότι «πάντα επιστρέφουν» στη Λάρνακα είναι οι ασφαλείς παραλίες, η ποικιλία σημείων ενδιαφέροντος και η πολύ καλή ποιότητα του φαγητού΄».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση «η Περιφέρεια Λάρνακας συγκαταλέγεται πρώτη σε επαναλαμβανόμενους τουρίστες ανάμεσα στις παραλιακές πόλεις σε ποσοστό 60% και η ΕΤΑΠ Λάρνακας προβάλει αυτή την πρωτιά στην καμπάνια της υπό το σλόγκαν “They Always Come Back” και με κεντρικό σύμβολο το φλαμίνγκο το οποίο πάντα επιστρέφει στη Λάρνακα, όπως ακριβώς και οι ταξιδιώτες».
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ