BEAUTY LINE - beautyline.com.cy
14:52 - 17 Σεπτεμβρίου 2019
Την τελευταία πενταετία οι σχετικές έρευνες αγοράς καταδείκνυαν τη σημαντική αύξηση των πωλήσεων καλλυντικών μέσω διαδικτύου. Ανέκαθεν, στην ιστορία των Beauty Line, η διαρκής αναζήτηση για καινοτομία ήταν πάντα κομβική για την επιτυχία του brand. Έτσι το 2015, τα Beauty Line αναβαθμίζουν την εμπειρία αγορών, λανσάροντας το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα καλλυντικών στην Κύπρο.
Tο www.beautyline.com.cy αποτελεί προέκταση της εικόνας του Beauty Line, το οποίο μεταφέρει τη μοναδική εμπειρία των καταστημάτων στον ψηφιακό κόσμο, ενώ έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ένα νέο κοινό που επιθυμεί να αγοράζει διαδικτυακά. Από την πρώτη στιγμή οι πελάτες των Beauty Line δέχθηκαν με ενθουσιασμό το ηλεκτρονικό κατάστημα, με τα σχόλια και τον αριθμό των παραγγελιών που γίνονται καθημερινά να επιβεβαιώνουν τον στόχο που έθεσε το brand, να γίνει αγαπημένος προορισμός ομορφιάς και στο διαδίκτυο.
Το αγοραστικό κοινό
Το μεγαλύτερο ποσοστό των διαδικτυακών πωλήσεων πραγματοποιείται από γυναίκες, ηλικίας 25-45. Επίσης, ένα μεγάλο ποσοστό των online πωλήσεων προκύπτει από επαναλαμβανόμενους πελάτες, οι οποίοι προτιμούν ως επί το πλείστον να πραγματοποιούν τις αγορές τους διαδικτυακά. Αυτό δεν είναι τυχαίο. Είναι αποτέλεσμα της έμφασης που δόθηκε στη δημιουργία μιας ευχάριστης και προσωοποποιημένης διαδικτυακής εμπειρίας - όπως ακριβώς είναι και η εμπειρία μέσα στα καταστήματα.
Τα πλεονεκτήματα του online
Το ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί μια ποιοτική προέκταση της εικόνας και της προσωπικότητας του Beauty Line, ενώ έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ένα άλλο κοινό, το οποίο, ανεξαρτήτως ηλικίας, επιλέγει να αγοράζει διαδικτυακά. Μέσα από το www.beautyline.com.cy λοιπόν, το αγοραστικό κοινό μπορεί να κάνει τις αγορές του οποιαδήποτε ώρα της μέρας. Έχει τη δυνατότητα να βρει το προϊόν που αναζητά βάσει των αναγκών του, ή βάσει της μάρκας που το ενδιαφέρει. Έξυπνοι μηχανισμοί μπορούν να κάνουν τις αγορές ακόμα πιο εύκολες, αφού ο επισκέπτης μπορεί να προσδιορίσει και να φιλτράρει τις επιλογές του για τα προϊόντα που επιθυμεί, καθώς και να ανακαλύψει άλλα είδη, τα οποία έχουν συμπληρωματικό χαρακτήρα σε σχέση με αυτά που τοποθέτησε στο καλάθι του. Επιπλέον να μάθει για όλα όσα αφορούν ένα προϊόν, τις διαθέσιμες αποχρώσεις, τον τρόπο χρήσης του και άλλα.
Οφέλη και προνόμια
Ο πελάτης που πραγματοποιεί αγορές μέσω διαδικτύου από το beautyline.com.cy, έχει δωρεάν αποστολή παραγγελιών το αργότερο εντός τριών εργάσιμων ημερών. Ακόμα, μπορεί να ελέγξει και να εξαργυρώσει τους βαθμούς της κάρτας πιστότητας Benefits, ενώ επωφελείται κι από αποκλειστικά online προνόμια, όπως προσφορές, δώρα από αγαπημένες μάρκες και δωρεάν δείγματα με κάθε παραγγελία.
Με τα πιο πάνω, σε συνδυασμό και με το μοναδικό περιεχόμενο του Βlog Beauty Diaries, το οποίο ενημερώνεται καθημερινά με όλα τα νέα ομορφιάς καθώς και με χρήσιμες συμβουλές από experts και beauty bloggers, τα Beauty Line εξασφαλίζουν τη ψήφο επιστοσύνης του πελάτη.
Όλο και περισσότεροι e-shoppers
Η κυπριακή αγορά δείχνει να ακολουθεί με αξιοπρεπή ρυθμό την παγκόσμια αύξουσα τάση των διαδικτυακών αγορών. Συνεπώς ναι, μιλάμε για όλο και περισσότερους Κύπριους ώριμους e-shoppers, που όταν δεν βρίσκουν στην Κύπρο αυτό που αναζητούν, θα καταφύγουν σε e-shops του εξωτερικού.
Και ακριβώς επειδή πλέον ο καταναλωτής είναι αρκετά εξοικειωμένος, αυτό πάει να πει ότι είναι και πιο απαιτητικός. Αναμένει μια εμπειρία αγορών, η οποία να είναι εύκολη και γρήγορη. Λιγότερα κλικ, περισσότερες πωλήσεις. Αυτό προφανώς προσφέρει ένα μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους διαδικτυακούς retailers, που συνεχώς επενδύουν στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη, η οποία ξεκινά κυριολεκτικά από το πρώτο κλικ της αναζήτησης και τελειώνει όταν ο καταναλωτής παραλαμβάνει το προσεγμένο πακέτο με την παραγγελία στην πόρτα του.
Έρχεται το Beauty Line app
Μέσα στους επόμενους μήνες τα Beauty Line θα προσφέρουν ακόμη πιο προσωποποιημένες εμπειρίες, λανσάροντας το app των Beauty Line.
Μέσα από το app οι πελάτες θα μπορούν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους ακόμη πιο εύκολα και γρήγορα, θα απολαμβάνουν αποκλειστικά προνόμια που θα ισχύουν μόνο μέσω της εφαρμογής και θα ενημερώνονται για προσφορές και περιεχόμενο βάσει των προσωπικών τους προτιμήσεων και αναγκών. Θα έχουν επίσης άμεση πρόσβαση στο υπόλοιπο των βαθμών τους και στο ιστορικό των συναλλαγών τους. Θα μπορούν να πλοηγηθούν στον κατάλογο των προϊόντων και να δημιουργήσουν λίστες αγορών χωρίς πρόσβαση στο internet, ενώ θα είναι εφικτή ή πλήρης αξιοποίηση των δυνατότητων της συσκευής, όπως για παράδειγμα των location services, ώστε ο πελάτης να λαμβάνει προσφορές που ισχύουν στο κοντινότερό του κατάστημα.
Όπως και τα προηγούμενα χρόνια όπου η διαρκής αναζήτηση για καινοτομία ήταν κομβική για την επιτυχία τωνBeauty Line, έτσι και σήμερα η δημιουργία του app, αποτελεί τη φυσική εξέλιξη ενός πρωτοποριακού brand που αφουγκράζεται τις ανάγκες των πελατών και προχωρεί με ευελιξία στο μέλλον, για να παραμείνει πάντα πρώτο στις επιλογές τους.