Η Microsoft άνοιξε το πρώτο κατάστημα λιανικής πώλησης στην Ευρώπη

Την περασμένη εβδομάδα η Microsoft άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο Λονδίνο, σηματοδοτώντας το πρώτο σημείο πώλησης στην Ευρώπη.
 
Από την πρώτη κιόλας στιγμή, ο κόσμος έσπευσε να ζήσει την εμπειρία και να δει από κοντά το νέο κατάστημα στην Oxford Street. Το κατάστημα καλύπτει 22.000τ.μ., και επεκτείνεται σε τρεις ορόφους.

Οι επισκέπτες θα έχουν πρόσβαση σε πληθώρα από hands-on εμπειρίες για τους πελάτες, με μερικές από τις εμπειρίες να είναι συσκευές Microsoft Surface, διαδραστικές ζώνες που επιτρέπουν στους πελάτες να δοκιμάσουν κορυφαία προϊόντα όπως το HoloLens, το ειδικά διαμορφωμένο σαλόνι παιχνιδιών Xbox Gaming Lounge για τους παθιασμένους gamers, αλλά και το αγωνιστικό αυτοκίνητο McLaren Senna που βρίσκεται στο ισόγειο του κτιρίου.
 

 
Στον ακόλουθο σύνδεσμο θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο πρωτοπόρο κατάστημα της Microsoft: https://news.microsoft.com/en-gb/2019/07/11/your-first-look-inside-microsofts-new-london-flagship-store/

Δειτε Επισης

Samsung Vision AI: Επαναπροσδιορίζοντας την οικιακή ψυχαγωγία με τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars 2025
ASBIS και Huawei: Μια συνεργασία που βραβεύεται με το Premier Growth Partner Award
Στρατηγική συνεργασία Public με iRepair για επισκευές τεχνολογίας
CBS IT Systems Cyprus: Τριετής σύμβαση-πλαίσιο με CYTA στον τομέα των δικτύων της Cisco
«The Software Edge: IBM Driving Business Forward»-Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η καινοτομία και οι λύσεις της IBM(vid)
Έκδοση κάρτας φιλάθλου και είσοδος στα γήπεδα με «Ψηφιακό Πολίτη»-Το νέο λογισμικό του ΚΟΑ
Εισαγωγή τεχνητής νοημοσύνης στις διαδικασίες αδειοδότησης συζήτησαν ΕΟΑ-Νικόδημος Δαμιανού
Πιο απαραίτητη από ποτέ η υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών και σύγχρονων υποδομών στις επιχειρήσεις
George Cassar: Η δύναμη της επιλογής στην υβριδική αρχιτεκτονική cloud
Αυτοματοποίηση και βιωσιμότητα: Το μέλλον των επιχειρήσεων και ο δρόμος προς την αποδοτικότητα