Άνοιξε τις πόρτες της η νέα ΑΛΦΑΜΕΓΑ στα Πολεμίδια

Ένα ακόμα κατάστημα των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό, με σκοπό να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία αγορών στους κατοίκους και τους επισκέπτες της ευρύτερης περιοχής. Η νέα Υπεραγορά ΑΛΦΑΜΕΓΑ στεγάζεται στο Limassol Shopping Center των Πολεμιδίων και έχει διαμορφωθεί σύμφωνα με τα πρότυπα ποιότητας και άνεσης που χαρακτηρίζουν τη γνωστή κυπριακή αλυσίδα. 
 

 

Το κατάστημα είναι ισόγειο καταλαμβάνοντας συνολικά 3.558 τ.μ., ενώ διαθέτει υπόγειο και ισόγειο χώρο στάθμευσης καθώς και ξεχωριστή είσοδο στο κτίριο.
 


Στο Limassol Shopping Center με πολλές αλυσίδες
Η πρόσβαση στην Υπεραγορά είναι εφικτή και από το εσωτερικό του κτιρίου, προς διευκόλυνση όλων των επισκεπτών. Στο Limassol Shopping Center στεγάζονται, επίσης, πολλές αλυσίδες, όπως Jumbo, IKEA, Intersport, Starbucks, OJO Sunglasses, McDonald’s και άλλες γνωστές αλυσίδες καταστημάτων.

Το νέο κατάστημα των Πολεμιδίων είναι το δέκατο πέμπτο των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ και περιλαμβάνει τμήματα φρουταρίας, φούρνου, κρεοπωλείου και ψαραγοράς. Στα φρέσκα τμήματα συμπεριλαμβάνεται και το τμήμα με τα προϊόντα ντελικατέσεν, ενώ το κατάστημα διαθέτει επίσης κάβα με μεγάλη ποικιλία ποτών.
 

Καφετέρια, ψησταριά και self-checkouts
Επώνυμα είδη καθημερινής ανάγκης, αλλά και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των Υπεραγορών διατίθενται επίσης στις σύγχρονες εγκαταστάσεις του νέου καταστήματος. Όπως σε κάθε Υπεραγορά ΑΛΦΑΜΕΓΑ, έτσι και σε αυτή των Πολεμιδίων, λειτουργούν καφετέρια και ψησταριά όπου προσφέρονται καθημερινά φρεσκομαγειρεμένα φαγητά. 

Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ φροντίζουν πάντοτε για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των καταναλωτών, γι’ αυτό όλες οι πρόσφατες αναβαθμισμένες τεχνολογικά υπηρεσίες που εφαρμόζουν βρίσκονται στη διάθεση του κοινού και στο νέο κατάστημα. 
 

 

Για ακόμα πιο ποιοτικές, πιο εύκολες και πιο γρήγορες αγορές, περνώντας από τα τελευταίας γενιάς self-checkouts, οι καταναλωτές αυτοεξυπηρετούνται άμεσα μέσα από μια πολύ απλή διαδικασία πληρωμής. Μεγάλες οθόνες προβάλλουν τις προσφορές, το μενού της καφετέριας και διαφημίσεις. Κάποιες από αυτές λειτουργούν και ως οθόνες αφής, προκειμένου να καθοδηγούν τους καταναλωτές στην επιλογή των προϊόντων που ψάχνουν.
 

 

Η πρωτοποριακή loyalty εφαρμογή «Stay in Touch» των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, μέσω της οποίας όλα τα προνόμια της Social Family Card μεταφέρονται στο κινητό, χρησιμοποιείται κανονικά και στο κατάστημα των Πολεμιδίων. Πόντοι, δωροκουπόνια, φυλλάδια προσφορών, αποκλειστικές προσφορές και άλλα προνόμια, όπως συνταγές και λίστες αγορών, διατίθενται στους χρήστες του «Stay In Touch». 

Σε ισχύ στο κατάστημα είναι και η εφαρμογή «Stick & Win», μέσω της οποίας οι χρήστες κερδίζουν ψηφιακά κουπόνια προκειμένου να αποκτήσουν σετ μαχαιροπίρουνων και μαχαιριών από τα κορυφαία brands οικιακών ειδών Nuovo Milano και KitchenAid.

Δειτε Επισης

Οι δασμοί Τραμπ «σημαίνουν συναγερμό» στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Stephanis Black Friday 2024: Αποκαλύφθηκαν όλες οι προσφορές
Στα ύψη η τιμή του καφέ-Προβλήματα με τα χρέη παραγωγών στη Βραζιλία
Η πρεμούρα για να βγει το e-kalathi πριν από τα Χριστούγεννα και οι βάσιμες ανησυχίες
Ο Ντίνος Λευκαρίτης για εξαγορά ExxonMobil: Όταν βρίσκουμε κάποια ευκαιρία προσπαθούμε να την αξιοποιήσουμε
Αλλάζουν όψη τα σνακς Giants-Οι νέες συσκευασίες
Λαγκάρντ για δασμούς: Η Ευρώπη πρέπει να διαπραγματευτεί, όχι να πάει σε αντίποινα
Εξαγόρασε την ExxonMobil Κύπρου και αποκτά τα 68 πρατήρια Esso η Petrolina-Deal αξίας €48,6 εκατ.
Ασταμάτητο το ράλι των τιμών του καφέ-Σε υψηλό 50 ετών ο arabica
Black Friday: Επεκτάθηκε, αλλά ατόνησε-Χαμηλές προσδοκίες και μούδιασμα στην αγορά