Διαδοχή: Η δεύτερη και τρίτη γενιά αναλαμβάνουν δράση

Πολλές οικογενειακές επιχειρήσεις με ιστορία αρκετών δεκαετιών ετοιμάζονται για τη φάση της διαδοχής, με τη δεύτερη και την τρίτη γενιά να βρίσκονται ένα βήμα πριν να αναλάβουν τα ηνία.

Πιο έντονο φαίνεται να είναι το φαινόμενο στον τομέα του λιανικού εμπορίου, όπου οι διάδοχοι συμμετέχουν ενεργά στις οικογενειακές επιχειρήσεις, καταλαμβάνοντας ηγετικά πόστα.

 

Διαβάστε ακόμα: Σε δημοπρασία διαμερίσματα και κατοικίες σε Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο και Αμμόχωστο

Διαβάστε ακόμα: Luigi Loves Luisa: Άνοιξε στους δίδυμους πύργους της Λεμεσού

 

Αρκετοί εκπρόσωποι της δεύτερης ή της τρίτης γενιάς που κατέχουν θέσεις κλειδιά σε εταιρείες και ετοιμάζονται για τη διαδοχή, έδωσαν το παρών τους στο 16ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου.

Ανάμεσά τους οι:


Γιώργος Θεοδότου (Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ/Διευθυντής Μάρκετινγκ και Διευθύνων Σύμβουλος)
 

Ελίνα Θεοδότου (Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ/Υπεύθυνη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης)
 
Μάριος Σιακόλας (Όμιλος CTC)
 
Ανδρέας Βασιλόπουλος (GAP Vassilopoulos Group/Business Development Manager)
 
Στάλω Βασιλόπουλου (GAP Vassilopoulos Group/Business Development Manager)
 
Xάρης Μ.Α. Χατζηκυριάκος (Όμιλος Εταιρειών Φρου Φρου)
 

Χρίστος Φωτιάδης (Iakovos Photiades Foodstuff Suppliers/Business Development Director)
 
Μαριέττα Μιτσίδου (Μιτσίδης Δημόσια Εταιρεία/Marketing Manager)
 
Έλενα Παπαντωνίου (C.A.C. Papantoniou Trading/Marketing Manager)

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης